Brat, suspensie roata TEKNOROT A-624 pentru Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro - 163 cai benzina
Audi A4 Sedan (8EC, B7)
163 cp - benzina
11.2004 - 06.2008
163 cp - benzina
11.2004 - 06.2008
Marca: Audi
Model: A4 Sedan (8EC, B7)
Modif.: 1.8 T quattro - benzina
Sasiu: limuzina
An: 11.2004 - 06.2008
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 163 cp / 120 kW
Codul motorului: BFB
Ulei motor: 4,10
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Motor:
163 cai - 120 kW - benzina
Cod producator:
A-624
Producator:
TEKNOROT
Partea de montare:
Axa spate dreapta
Partea de montare:
deasupra
Partea de montare:
spate
Latime [mm]:
55 mm
Înaltime [mm]:
150 mm
Greutate [kg]:
1,426 kg
Material:
tabla de otel
Tip legatura:
brat longitudinal
Lungime max. [mm]:
357 mm
Numar articol par:
A-625
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Suspensie - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Directie - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Angrenare roata - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Cutie viteze - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Transmisie cu curea - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Piese motor - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Piese bloc motor - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Garnituri - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem de racire - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Filtre - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem de aprindere - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Senzori - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem alimentare - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Electrice - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Sistem pornire - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Curatare parbriz - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Sistemul de esapament - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Caroserie - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Lumini - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Interior - Audi A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5700
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 4600
1/min
Cuplu maxim
225
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,950 - 5,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,50 - 14,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
105°
Reglare electronică
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
21,36 x 1572
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Posibilitate alternativă:
OTTO 91 ROZ
Reducerea randamentului
Denumire carburaţie
Bosch Motronic
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
ME 7.1
Presiune sistem
4,00
bar
în cazul turaţiei de mers la ralanti
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/40 R 18
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/40 R 18
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/45 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/40 R 18
2,40
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/40 R 18
2,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/45 R 17
2,20
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2642
mm
Ecartament faţă
1519
mm
Ecartament spate
1514
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LZ
22,00
mm
Etrier frână C54
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LB
25,00
mm
Etrier frână FN3
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LT
25,00
mm
Etrier frână FN3
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LA
30,00
mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LC
30,00
mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LJ
30,00
mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LZ
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LB
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LT
23,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LA
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LC
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LJ
28,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KD
10,00
mm
Etrier frână C38
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KP
12,00
mm
Etrier frână C38
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KW
12,00
mm
Etrier frână C41
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KE
22,00
mm
Etrier frână C43
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KD
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KP
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KW
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KE
20,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ, Cu placă spate
19,30
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
20,30
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
16,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KE
17,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KE
8,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LB
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LT
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LA
320,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LC
320,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LJ
345,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KD
245,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KP
255,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KW
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KE
300,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ, Etrier frână C54
54,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LD, Etrier frână FNR-G60, Număr PR. 1LA
60,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Rezistenţă - injectoare
12,00 - 13,00
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
61
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
330
Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 1
120
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 2
140
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,10
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,10
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02X
3,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02X
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 01R
1,50
litru
Ulei diferenţial punte spate
Diferenţial 0AR
0,90
litru
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 01R
G 052 145 A1
Ulei original
Specificaţie ulei punte spate
Diferenţial 0AR
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,85
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
9,50
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
480 - 520
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
110 - 130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
62
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 180.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2006
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2007
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
cu multitronic
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024