Brat, suspensie roata TEKNOROT P-635 pentru Citroen Xsara Break N2 1.5 D - 57 cai motor diesel
Citroen Xsara Break N2
57 cp - motor diesel
10.1997 - 09.2000
57 cp - motor diesel
10.1997 - 09.2000
Marca: Citroen
Model: Xsara Break N2
Modif.: 1.5 D - motor diesel
Sasiu: combi
An: 10.1997 - 09.2000
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1527 cmc
Putere: 57 cp / 42 kW
Codul motorului: VJZ (TUD5)
Ulei motor: 4,75
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Motor:
57 cai - 42 kW - motor diesel
Cod producator:
P-635
Producator:
TEKNOROT
Partea de montare:
Axa fata dreapta
Partea de montare:
partea de jos
Latime [mm]:
80 mm
Înaltime [mm]:
366 mm
Greutate [kg]:
3,663 kg
Material:
tabla de otel
Tip legatura:
brat suspensie
Dimensiune filet 1:
18
Lungime max. [mm]:
431 mm
Numar articol par:
P-636
in set:
suport,trapez
in set:
suport,trapez
in set:
Articulatie sarcina/ghidare
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Suspensie - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Directie - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Angrenare roata - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Cutie viteze - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Transmisie cu curea - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Piese motor - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Piese bloc motor - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Garnituri - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Sistem de racire - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Sistem de aer conditionat - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Incalzire si ventilatie - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Filtre - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Uleiuri si lichide - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Senzori - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Sistem alimentare - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Electrice - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Sistem pornire - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Curatare parbriz - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Sistemul de esapament - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Caroserie - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Lumini - Citroen Xsara Break N2 1.5 D
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2250
1/min
Cuplu maxim
95
Nm
Ridicare
82,00
mm
Alezaj
77,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,15
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,30
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
4°-/30°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
44°-/2°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,945 - 6,960
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
25,0 - 30,0
bar
Rată de compresie
23,00
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
VE.4
Producător duze de injecţie
Bosch
Tip duze de injecţie
DN O SD 299-A
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
-12°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Pornire alimentare cu combustibil statică
0,50 - 0,70
mm
Presiune injecţie Diesel
120
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5020 - 5180
1/min
Valoare maximă K
2,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
13,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
cu ABS
20,40
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
11,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
cu ABS
18,40
mm
Diametru tambur de frână punte spate
228,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
230,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,75
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-80|API GL5 SAE 75W-80
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
cu servodirecţie hidraulică
ATF Dexron III
Specificare ulei servodirecţie
În ţările cu climă rece, cu servodirecţie hidraulică
Pentosin CHF 11S
Specificare ulei servodirecţie
Cu servodirecţie electro-hidraulică
PSA S71 2710
Agent de răcire
8,80
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Glysantin G33
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Revkogel 2000
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
850 - 900
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 1999
la fiecare 120.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1998
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1998
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 1998
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024