Bucsa bara stabilizatoare Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7) - 166 cai benzina K24Z1, K24Z4 - magazin online
Honda CR-V 3
166 cp - benzina
09.2009 - 12.2020
166 cp - benzina
09.2009 - 12.2020
Marca: Honda
Model: CR-V 3
Modif.: 2.4 i-VTEC 4WD - benzina
Sasiu: SUV
An: 09.2009 - 12.2020
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 2354 cmc
Putere: 166 cp / 122 kW
Codul motorului: K24Z1, K24Z4
Ulei motor Cantitate de schimb: 4,20
litru cu filtru
Ulei motor Cu reumplare: 5,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Suspensie - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Directie - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Angrenare roata - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Cutie viteze - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Transmisie cu curea - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Piese motor - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Piese bloc motor - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Garnituri - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Sistem de racire - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Filtre - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Uleiuri si lichide - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Sistem de aprindere - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Senzori - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Sistem alimentare - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Electrice - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Sistem pornire - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Curatare parbriz - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Sistemul de esapament - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Caroserie - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Lumini - Honda CR-V 3 2.4 i-VTEC 4WD (RE7)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
5800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4200
1/min
Cuplu maxim
220
Nm
Alezaj
87,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,21 - 0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,28 - 0,32
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,475 - 5,485
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,450 - 5,460
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,30
bar
Rată de compresie
9,70
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,70
bar
Înălţime maximă a chiulasei
103,95
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
76° - 80°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
8°00'2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,00±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
ZFR6K - 11
Bujii/bujii incandescente altele
SKJ20DR-M11
Denso
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
91 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Tip carburaţie
PGM FI
Presiune sistem
3,20 - 3,70
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
630 - 730
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
8°00'2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,10
%
maxim
Turaţie la ralanti mărită
2250 - 2750
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,20
%
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
600 - 700
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2620
mm
Ecartament faţă
1565
mm
Ecartament spate
1565
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Producător BOSCH
10,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Producător NISSIN
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Producător BOSCH
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Producător NISSIN
7,50
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,04
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Producător NISSIN
12,00
mm
Specificaţie producător 11,5 - 12,2
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Producător BOSCH
12,80
mm
Specificaţie producător 12,4 - 13,2
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Producător BOSCH, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Producător NISSIN, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Producător NISSIN
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Producător BOSCH
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Producător NISSIN, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Producător BOSCH, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - injectoare
10,00 - 13,00
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
45
Ah
Producător generator
DENSO
Tip generator
CSD73
Curent de încărcare a generatorului
105
Amperi
Rezistenţă rotor
2,50
Putere demaror
Variantă 1
1,60
Kilowaţi
Model KQ
Putere demaror
Variantă 2
1,10
Kilowaţi
exceptând modelul KQ
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Cantitate de schimb
4,20
litru
Ulei de motor cu filtru
Cu reumplare
5,30
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
cu tracţiune integrală, Cantitate de schimb
2,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
cu tracţiune integrală, Cu reumplare
2,50
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
2,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
2,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
MTF
Ulei transmisie automată
cu tracţiune integrală, Cu reumplare
7,20
litru
Ulei transmisie automată
cu tracţiune integrală, Cantitate de schimb
2,50
litru
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
6,50
litru
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Z1
Ulei diferenţial punte spate
1,20
litru
Specificaţie ulei punte spate
DPSF II
Ulei servodirecţie
Cantitate de schimb
0,29
litru
Specificare ulei servodirecţie
Variantă 1
PSF-V
Ulei original
Specificare ulei servodirecţie
Variantă 2
PSF-2
Ulei original
Specificare ulei servodirecţie
Variantă 3
PSF-S
Ulei original
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică, Cantitate de schimb
5,10
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică, Cu reumplare
7,20
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată, Cantitate de schimb
5,00
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată, Cu reumplare
7,10
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
440 - 490
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
80 - 90
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
58
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină intermitentă lateral
LED
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 120.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 200.000 km / 10 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
mai întâi la 120.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
mai întâi la 120.000 km / 8 ani, apoi odată la 60.000 km / 4 ani
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
toate 100.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024