Bujie Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro - 211 cai benzina CDNC, CPMA - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Allroad (8KH, B8)
Audi A4 Allroad (8KH, B8)
211 cp - benzina
04.2009 - 05.2016
Marca: Audi Model: A4 Allroad (8KH, B8) Modif.: 2.0 TFSI quattro - benzina
Sasiu: combi An: 04.2009 - 05.2016 Tractiune: 4x4
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc Putere: 211 cp / 155 kW Codul motorului: CDNC, CPMA Ulei motor: 4,60 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • NGK
    • BOSCH
    • CHAMPION
    • MAGNETI MARELLI
    • KAMOKA
    • BRISK
    • BERU
    • VAG
    Aplica
    • Bujii NGK LPG Laser Line 1496 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Serie:
      LPG Laser Line
      Cod motor:
      CDNC
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Tip combustibil:
      CNG/LPG
      Interval de schimb recomandat [km]:
      60000 km
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      LPG1, LPG Laser Line 1, LL1
      99 Lei cu TVA
    • Bujii NGK 1675 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      mai mult
      NGK
      Cod motor:
      CDNC
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19,0 mm
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 1kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      3,5 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      PFR7S8EG
      53 Lei cu TVA
    • Bujii NGK 94460 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      mai mult
      NGK
      Cod motor:
      CDNC
      Tip combustibil:
      Gaz lichefiat (PGL)
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19,0 mm
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 1kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      3,5 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      PFR8S8EG
      66 Lei cu TVA
    • Bujii NGK V-Line 94976 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Serie:
      V-Line
      Cod motor:
      CDNC
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19,0 mm
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 1kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      3,5 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      PFR7S8EG, V-Line 50, VL50
      53 Lei cu TVA
    • Bujii BOSCH Double Platinum 0 242 245 576 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Serie:
      Double Platinum
      Cod motor:
      CPMA
      An fabricatie de la:
      03.2012
      An fabricatie pana la:
      05.2013
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,7 mm
      Moment strangere [Nm]:
      28 Nm
      Dimensiune filet:
      M 14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16
      pozitia scanteii (mm):
      4 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar comercial:
      FR 5 KPP 332 S, 8158
      59 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION EON TITAN CET11P Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Serie:
      EON TITAN
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,75 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Ti Poly-V
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      CET11P
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      8,85 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      2,6 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      2,35 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      1 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      2 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,5 mm
      45 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION PLATINUM OE214 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Serie:
      PLATINUM
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,7 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Pt GE
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      KC6PYPB
      pozitia scanteii (mm):
      3,5 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      8,85 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      2,6 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      2,35 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      1 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      2 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,6 mm
      Numar comercial:
      KC6PYPB
      75 Lei cu TVA
    • Bujii MAGNETI MARELLI 062000787319 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Cod motor:
      CDNC
      Cod motor:
      CPMA
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,8 mm
      Dimensiune filet:
      M14
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16
      Bujie:
      cu rezistenta
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu scaun plan
      Numar comercial:
      I8KRT
      42 Lei cu TVA
    • Bujii MAGNETI MARELLI 062708000051 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Cod motor:
      CDNC
      Cod motor:
      CPMA
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,8 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1.25
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16
      Bujie:
      cu rezistenta
      Numar comercial:
      SIB7106-8
      44 Lei cu TVA
    • Bujii KAMOKA 7090004 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Cod motor:
      CDNC
      Tip combustibil:
      Gaz lichefiat (PGL)
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Bujie:
      1-Electrod masa
      pt. cod original (OE):
      101 905 611 G
      50 Lei cu TVA
    • Bujii KAMOKA 7090005 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Cod motor:
      CDNC
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Bujie:
      1-Electrod masa
      pt. cod original (OE):
      06 H905 601 A
      50 Lei cu TVA
    • Bujii BRISK P22 Iridium Premium+ 1922 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Serie:
      P22 Iridium Premium+
      Cod motor:
      CDNC
      Tip combustibil:
      benzina
      Se va înlocui dupa km:
      100000 km
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Moment strangere [Nm]:
      25 Nm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Lungime filet 1 [mm]:
      19 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar comercial:
      P22 Iridium Premium+, Set 4 - EAN 85 95001 32193 0
      108 Lei cu TVA
    • Bujii BERU ULTRA TITAN UPT11P Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Serie:
      ULTRA TITAN
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,75 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Poly-V Tit
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      1 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      2 kOhm
      38 Lei cu TVA
    • Bujii BERU ULTRA Z347 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Serie:
      ULTRA
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,7 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      14 F-5 DPURS2
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Numar comercial:
      0 001 345 914, 14 F-5 DPURS2
      87 Lei cu TVA
    • SPARK PLUG VAG 06H905601A Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Информация:
      For cars that came from the factory with NGK spark plugs
      155 Lei cu TVA
    • spark plug 'longlife' VAG 06H905611 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Informatii:
      109 Lei cu TVA
    • spark plug 'longlife' VAG 06H905621 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Informatii:
      132 Lei cu TVA
    • Spark Plug VAG 06H905621A Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Информация:
      Regular maintenance item
      154 Lei cu TVA
    • Spark Plug VAG 101905611G Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Информация:
      Keep your engine running strong
      143 Lei cu TVA
    • Spark Plug VAG 101905621 Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Информация:
      Keep your engine running strong
      149 Lei cu TVA
    • spark plug 'longlife' VAG 101905621A Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Informatii:
      100 Lei cu TVA
    • Spark Plug (NGK) VAG 101905621B Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Информация:
      OEM replacement spark plug
      194 Lei cu TVA
    • Spark Plug VAG 101905621C Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Информация:
      Keep your engine running like new with these genuine Audi spark plugs.
      149 Lei cu TVA
    • spark plug 'longlife' VAG 101905631B Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Informatii:
      104 Lei cu TVA
    • Spark Plugs VAG 101905631G Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Информация:
      Keep your engine running at maximum capacity with these replacement spark plugs.
      149 Lei cu TVA
    • spark plug 'longlife' VAG 101905631H Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
      Informatii:
      126 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Ridicare
    92,80 mm
    Alezaj
    82,50 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Poziţia cilindrului 1.
    Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
    photoicon
    Presiune de compresie
    7,00 - 14,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Presiune de compresie
    motor nou
    11,00 - 14,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    9,60 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,20 - 2,10 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    21,36 x 1592
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Benzină
    Denumire carburaţie
    Injecţie directă
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    Motronic MED 17.1
    Presiune sistem
    Presiune joasă
    3,00 - 10,50 bar
    Presiune sistem
    Presiune înaltă
    30,00 - 150,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    650 - 850 1/min
    reglarea nu este posibilă
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    650 - 850 1/min
    reglarea nu este posibilă
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 3000 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,20 %
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă de bandă largă
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    650 - 850 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    0,00 bar
    vezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului
    Presiune pneuri spate
    0,00 bar
    vezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2812 - 2873 mm
    Ecartament faţă
    1565 - 1569 mm
    Ecartament spate
    1556 - 1558 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    23,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    28,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KE
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KW
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KE
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LT
    20,30 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LA
    20,30 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate, Număr PR. 1LJ
    20,30 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Cu placă spate
    17,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    Cu placă spate
    7,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LT
    314,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LA
    320,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LJ
    345,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KW
    300,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KE
    330,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    43,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,60 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 504 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 504 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze 0B2
    4,50 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 0B5
    4,35 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze 0B2
    G 052 532 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Schimbător direct de viteze 0B5
    G 052 513 A2
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0B5, Cu reumplare
    7,50 litru
    Specificaţie producător 7,0 - 7,5 litri
    Ulei pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0B5, Cantitate de schimb
    6,70 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0B5
    G 052 529 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    Diferenţial 0BC
    0,90 litru
    Ulei diferenţial punte spate
    Diferenţial 0BD
    1,00 litru
    Ulei diferenţial punte spate
    Diferenţial 0BF
    0,95 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 S2
    Ulei original
    Ulei hidraulic diferenţial cu blocare osie spate
    Diferenţial 0BF
    0,85 litru
    Specificaţie ulei hidraulic diferenţial de blocare osie spate
    Diferenţial 0BF
    G 052 515 A2
    Ulei original
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    10,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    TL 774 G
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    B 000 750 M3
    Lichid de frână original
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 2012/02
    550 - 590 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 2012/03
    535 - 565 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    până la 2012/02
    140 - 160 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2012/03
    100 - 120 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Lumină adaptivă în curbă
    de la 2013, cu Bi-Xenon
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină de zi
    până la 2012, cu far cu halogen
    P13W 12V 13W PG18.5d-1
    Lumină de zi
    de la 2013, cu far cu halogen
    PSX26W 12V 26W PG18.5d-1
    Lumină de zi
    cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    până la 2012, cu far cu halogen
    P13W 12V 13W PG18.5d-1
    Lumină de parcare
    de la 2013, cu far cu halogen
    PSX26W 12V 26W PG18.5d-1
    Lumină de parcare
    cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    până la 2012
    PY24W 12V 24W PGU20/4
    Lumină intermitentă faţă
    de la 2013
    PWY24W 12V 24W WP3.3x14.5-4
    Lumină intermitentă lateral
    LED
    Piesă originală
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    până la 2012, Lampă posterioară cu diode luminiscente
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    de la 2013, Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumini spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumină de frână
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de frână
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumină marşarier
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    până la 2012, Lampă posterioară cu diode luminiscente
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    de la 2013, Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Iluminat număr de înmatriculare
    până la 2012
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    de la 2013
    LED
    Piesă originală
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă uşi
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    LED
    Piesă originală
    Lampă de citit
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimb al uleiului pentru ambreiaj dublu
    Schimbător direct de viteze 0B5
    toate 60.000 km
    Lucrări suplimentare pentru trapa glisantă panoramică
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro - 211 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024