Bujie BMW 5 Touring E61 523 i - 190 cai benzina N52 B25 A - magazin online

BMW
Cumpara online 24/7
BMW 5 Touring E61
BMW 5 Touring E61
190 cp - benzina
03.2007 - 01.2010
Marca: BMW Model: 5 Touring E61 Modif.: 523 i - benzina
Sasiu: combi An: 03.2007 - 01.2010 Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 6 cil. / 2497 cmc Putere: 190 cp / 140 kW Codul motorului: N52 B25 A Ulei motor: 6,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • NGK
    • BOSCH
    • DENSO
    • KAMOKA
    • BRISK
    • BMW OE
    • Mercedes
    Aplica
    • Bujii NGK 1208 BMW 5 Touring E61 523 i
      mai mult
      NGK
      Cod motor:
      N52 B25 A
      An fabricatie pana la:
      03.2007
      pt. cod original (OE):
      12120032137
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      26,5 mm
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 5 kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      5,0 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      ILZFR6D11
      66 Lei cu TVA
    • Bujii NGK 5987 BMW 5 Touring E61 523 i
      mai mult
      NGK
      Cod motor:
      N52 B25 A
      An fabricatie pana la:
      11.2009
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      26,5 mm
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 5 kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      5,0 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      PLZFR6A-11S
      63 Lei cu TVA
    • Bujii NGK 95712 BMW 5 Touring E61 523 i
      mai mult
      NGK
      Cod motor:
      N52 B25 A
      An fabricatie de la:
      12.2009
      pt. cod original (OE):
      12120037663
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      26,5 mm
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 5 kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      5,0 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      LZFR6AP11GS
      63 Lei cu TVA
    • Bujii BOSCH Nichel 0 242 140 560 BMW 5 Touring E61 523 i
      Serie:
      Nichel
      Cod motor:
      N53 B25A
      Numar bucati necesare:
      6
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,9 mm
      Moment strangere [Nm]:
      23 Nm
      Dimensiune filet:
      M 12 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      26,5 mm
      Deschidere cheie:
      14
      pozitia scanteii (mm):
      6 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Numar comercial:
      ZGR 6 STE 2 W, 79062
      66 Lei cu TVA
    • Bujii DENSO Iridium TT IKH20TT BMW 5 Touring E61 523 i
      Serie:
      Iridium TT
      Cod motor:
      N52 B25 A
      Numar bucati necesare:
      6
      Tehnica de cuplaj:
      Solid SAE
      Diametru [mm]:
      14 mm
      Deschidere cheie:
      16
      Moment strangere [Nm]:
      22 Nm
      Masa [g]:
      49 g
      Varianta de tata:
      Japonia
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      Electrod la masă platină
      Lungime filet [mm]:
      26,5 mm
      Numar comercial:
      4704, IT04
      75 Lei cu TVA
    • Bujii KAMOKA 7090035 BMW 5 Touring E61 523 i
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      26 mm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      1 mm
      Bujie:
      1-Electrod masa
      54 Lei cu TVA
    • Bujii KAMOKA 7100005 BMW 5 Touring E61 523 i
      Cod motor:
      N52 B25 A
      An fabricatie pana la:
      03.2007
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Lungime filet [mm]:
      26 mm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      1 mm
      Bujie:
      1-Electrod masa
      pt. cod original (OE):
      12 12 0 032 137
      54 Lei cu TVA
    • Bujii KAMOKA 7100041 BMW 5 Touring E61 523 i
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Lungime filet [mm]:
      26 mm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      1 mm
      Bujie:
      1-Electrod masa
      pt. cod original (OE):
      1822 A075
      38 Lei cu TVA
    • Bujii KAMOKA 7100043 BMW 5 Touring E61 523 i
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Lungime filet [mm]:
      26 mm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      1 mm
      Bujie:
      1-Electrod masa
      pt. cod original (OE):
      MN 195 922
      50 Lei cu TVA
    • Bujii BRISK ER15YS-9 SILVER 1578 BMW 5 Touring E61 523 i
      Serie:
      ER15YS-9 SILVER
      Cod motor:
      N52 B25, N52 B25A
      Tip combustibil:
      Benzina/Autogaz (GPL)
      Tip combustibil:
      CNG
      Bujie:
      Argint-electroda mijlocie
      Moment strangere [Nm]:
      25 Nm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,9 mm
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Lungime filet 1 [mm]:
      26,5 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar comercial:
      ER15YS-9
      119 Lei cu TVA
    • Bujii BRISK P3 Iridium Premium+ 1621 BMW 5 Touring E61 523 i
      Serie:
      P3 Iridium Premium+
      Cod motor:
      N52 B25, N52 B25A
      Tip combustibil:
      benzina
      Se va înlocui dupa km:
      100000 km
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Moment strangere [Nm]:
      25 Nm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Lungime filet 1 [mm]:
      26,5 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar comercial:
      P3 Iridium Premium+, Set 4 - EAN 85 95001 31751 3
      128 Lei cu TVA
    • Spark plug
 BMW OE 12120032137 BMW 5 Touring E61 523 i
      Informatii:
      135 Lei cu TVA
    • Spark plug
 BMW OE 12120035915 BMW 5 Touring E61 523 i
      Informatii:
      148 Lei cu TVA
    • Spark plug 
 BMW OE 12122158253 BMW 5 Touring E61 523 i
      Информация:
      Keep your vehicle running perfectly
      184 Lei cu TVA
    • Spark Plug Mercedes 0041591303 BMW 5 Touring E61 523 i
      Информация:
      Ignites the air and fuel mixture inside of your engine
      110 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - BMW 5 Touring E61 523 i
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Turaţie la putere maximă
    5800 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    3500 1/min
    Cuplu maxim
    230 Nm
    Ridicare
    72,00 mm
    Alezaj
    79,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    4,900 - 4,940 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    4,900 - 4,940 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-5-3-6-2-4
    Presiune de compresie
    9,00 - 18,00 bar
    Rată de compresie
    11,00 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,50 bar
    Înălţime maximă a chiulasei
    111,65 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,90 - 2,15 bar
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    FR7NPP332
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    ILZFR6D11
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    98 ROZ
    Denumire carburaţie
    Instalaţie de injecţie - multipoint
    Tip carburaţie
    MSV 70
    Presiune sistem
    4,80 - 5,20 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe coloanaA.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    600 - 860 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    600 - 860 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    70 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,20 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2300 - 2700 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,20 %
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă de bandă largă
    Internsitatea la turaţia de verificare
    -0,000426 - +0,000110 Amperi
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    600 - 860 1/min
    Valoarea lambda
    0,91 - 1,05 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    0,00 bar
    vezi coloana B stânga
    Presiune pneuri spate
    0,00 bar
    vezi coloana B stânga
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2886 mm
    Ecartament faţă
    cu tren de rulare pentru drumuri dificile
    1552 mm
    Ecartament faţă
    cu tren de rulare în serie
    1558 mm
    Ecartament faţă
    cu tren de rulare sport
    1561 mm
    Ecartament spate
    1581 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    pentru discuri de frână 310x24 mm
    24,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    pentru discuri de frână 324x30 mm
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    pentru discuri de frână 348x30 mm
    30,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    pentru discuri de frână 348x36 mm
    36,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    pentru discuri de frână 310x24 mm
    21,60 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    discul (discurile) de frânare perforat(e)., pentru discuri de frână 310x24 mm
    22,40 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    pentru discuri de frână 324x30 mm
    27,60 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    discul (discurile) de frânare perforat(e)., pentru discuri de frână 324x30 mm
    28,40 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    pentru discuri de frână 348x30 mm
    27,60 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    discul (discurile) de frânare perforat(e)., pentru discuri de frână 348x30 mm
    28,40 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    pentru discuri de frână 348x36 mm
    33,60 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    discul (discurile) de frânare perforat(e)., pentru discuri de frână 348x36 mm
    34,40 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    pentru discuri de frână 320x20 mm
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    pentru discuri de frână 345x24 mm
    24,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    pentru discuri de frână 320x20 mm
    17,60 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    discul (discurile) de frânare perforat(e)., pentru discuri de frână 320x20 mm
    18,40 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    pentru discuri de frână 345x24 mm
    21,60 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    discul (discurile) de frânare perforat(e)., pentru discuri de frână 345x24 mm
    22,40 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    185,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    3,70 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    3,70 mm
    Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    pentru discuri de frână 310x24 mm
    310,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    pentru discuri de frână 324x30 mm
    324,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    pentru discuri de frână 348x30 mm
    348,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    pentru discuri de frână 348x36 mm
    348,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    pentru discuri de frână 320x20 mm
    320,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    pentru discuri de frână 345x24 mm
    345,00 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    6,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    BMW Longlife -04
    0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    BMW Longlife -01
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
    Viscozitate ulei de motor
    BMW Longlife -01 FE
    SAE 0W-30
    Specificare ulei de motor
    Variantă 1
    BMW Longlife-04
    Specificare ulei de motor
    Variantă 2
    BMW Longlife-01
    Specificare ulei de motor
    Variantă 3
    BMW Longlife-01 FE
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cu reumplare
    1,60 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cantitate de schimb
    1,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    83 22 9 408 942
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    Cu reumplare
    9,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    83 22 0 142 516
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    1,00 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    API GL5 SAE 75W-90
    Ulei servodirecţie
    1,00 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    Marcaj pe capac ATF
    81 22 9 400 272
    Colorarea uleiului roşu
    Specificare ulei servodirecţie
    Marcaj pe capac CHF
    83 29 0 429 576
    culoare ulei verde
    Agent de răcire
    10,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    83 19 2 211 191
    Antigel original
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    83 13 0 443 026
    Lichid de frână original
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    800 - 820 Grame
    Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice din compartimentul motorului.
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    170 - 190 cm³
    Determinante sunt datele de pe plăcuţa cu specificaţi tehnice ale compresorului instalaţiei de climatizare.
    Specificaţie ulei de răcire
    81 22 9 407 724
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    70 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Lumină adaptivă în curbă
    cu Bi-Xenon
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină de zi
    cu Bi-Xenon
    H8 12V 35W PGJ19-1
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    >
    Piesă originală
    Lumină de parcare
    cu Bi-Xenon
    H8 12V 35W PGJ19-1
    photoicon
    Far de ceaţă
    H8 12V 35W PGJ19-1
    photoicon
    Far de ceaţă
    cu tehnică M
    HB4 12V 51W P22d
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Variantă 1
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Variantă 2
    PY21W 12V 21W BAU15s interference
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Variantă 1
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Variantă 2
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d interference
    photoicon
    Lampă de marcaj lateral
    LED
    Piesă originală
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    LED
    Piesă originală
    Lumini spate
    LED
    Piesă originală
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s Longlife
    photoicon
    Lumină marşarier
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    Glass socket 12V 6W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lumini de urcare
    Accesoriu
    Entry1
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de citit
    Glass socket 12V 6W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    până la 2009/02
    Schimbarea uleiului de motor la fiecare 3.
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    de la 2009/03
    Schimbarea uleiului de motor la fiecare 2.
    Interval de înlocuire a bujiilor
    până la 2008/08
    Schimbarea uleiului de motor la fiecare 3.
    Interval de înlocuire a bujiilor
    de la 2008/09
    Schimbarea uleiului de motor la fiecare 2.
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    coform indicatorului de service
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare schimbare a uleiului de motor
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    BMW 5 Touring E61 523 i - 190 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024