Bujie incandescenta Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro - 170 cai motor diesel CBBB, CFGB - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi TT Roadster (8J9)
Audi TT Roadster (8J9)
170 cp - motor diesel
06.2008 - 06.2014
Marca: Audi Model: TT Roadster (8J9) Modif.: 2.0 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: Cabriolet An: 06.2008 - 06.2014 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc Putere: 170 cp / 125 kW Codul motorului: CBBB, CFGB Ulei motor: 4,00 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • BorgWarner (BERU)
    • NGK
    • BOSCH
    • BREMI
    • DENSO
    • HERTH+BUSS ELPARTS
    • METZGER
    • MAGNETI MARELLI
    • FEBI BILSTEIN
    • SWAG
    • KAMOKA
    • DENCKERMANN
    • TOPRAN
    • FEBEST
    • VAG
    Aplica
    • Bujie incandescenta BorgWarner (BERU) ISS GE133 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Serie:
      ISS
      Numar bucati necesare:
      4
      Varianta bujii incandescente:
      capacitate de postincandescenta
      Varianta bujii incandescente:
      bujie incandescenta tip-creion
      Tensiune [V]:
      4,4 V
      Tehnica de cuplaj:
      4 mm PIN
      Lungime [mm]:
      130 mm
      Adancime montaj [mm]:
      28 mm
      Dimensiune filet:
      M10x1,0
      Deschidere cheie:
      10 mm
      Amperaj [A]:
      25 A
      Spirala conica:
      63
      Moment strangere de [Nm]:
      15 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      20 Nm
      Moment incovoiere [Nm]:
      35 Nm
      Numar comercial:
      E2510031372A1
      43 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bujie incandescenta BorgWarner (BERU) KIT001 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      mai mult
      BorgWarner (BERU)
      Partea de montare: in partea bujiilor incandescente
      Partea de montare:
      in partea bujiilor incandescente
      Numar de legaturi:
      1
      Material izolare:
      Silicon
      Forma carcasa stecher:
      circular
      Lungime cablu [mm]:
      150 mm
      Lungime [mm]:
      40 mm
      Sectiunea cablului [mm²]:
      2,5 mm²
      Numar comercial:
      E2710057656A1
      in partea bujiilor incandescente
      71 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bujie incandescenta BorgWarner (BERU) KIT004 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      mai mult
      BorgWarner (BERU)
      Partea de montare: in partea bujiilor incandescente
      Partea de montare:
      in partea bujiilor incandescente
      Numar de legaturi:
      1
      Material izolare:
      Silicon
      Forma carcasa stecher:
      circular
      Lungime cablu [mm]:
      200 mm
      Lungime [mm]:
      40 mm
      Sectiunea cablului [mm²]:
      2,5 mm²
      Numar comercial:
      E2710057659A1
      in partea bujiilor incandescente
      71 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta NGK D-Power 8888 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Serie:
      D-Power
      Cod motor:
      CBBB
      Varianta bujii incandescente:
      Bujie incandescenta metalica
      Tensiune [V]:
      4,4 V
      Rezistenta electrica [Ohm]:
      0,5 Ohm
      Lungime totala [mm]:
      130,0 mm
      Adancime montaj [mm]:
      27,5 mm
      Dimensiune filet:
      M10 x 1,0
      Deschidere cheie:
      10 mm
      Tehnica de cuplaj:
      PIN
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara senzor de presiune
      Numar comercial:
      Y1002AS, D-Power 57, DP57
      75 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta BOSCH Duraterm High Speed 0 250 403 009 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Serie:
      Duraterm High Speed
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Amestecarea diferitelor producatori este nepermisa!
      Varianta bujii incandescente:
      bujie incandescenta
      Tensiune [V]:
      4,4 V
      Lungime [mm]:
      130 mm
      Dimensiune filet:
      M 10 x 1
      Spirala conica:
      63
      Deschidere cheie:
      10
      Moment strangere de [Nm]:
      10 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      15 Nm
      Tehnica de cuplaj:
      PIN
      Adancime montaj [mm]:
      28 mm
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara senzor de presiune
      Numar comercial:
      GLP194, GLP2-HS, 194
      68 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta BREMI 26506 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Numar bucati necesare:
      4
      Tehnica de cuplaj:
      Ø 4mm
      Deschidere cheie:
      10
      Tensiune [V]:
      4,4 V
      Amperaj [A]:
      8,5 A
      Varianta bujii incandescente:
      capacitate de postincandescenta
      Varianta bujii incandescente:
      bujie incandescenta tip-creion
      Dimensiune filet:
      M10x1
      Lungime [mm]:
      126,4 mm
      Adancime montaj [mm]:
      24 mm
      Spirala conica:
      63
      Diametru [mm]:
      4 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      10 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      15 Nm
      144 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta DENSO DG-193 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Numar bucati necesare:
      4
      Tensiune [V]:
      4,4 V
      pt. cod original (OE):
      059963319J
      Tehnica de cuplaj:
      Pin
      Dimensiune filet:
      M10x1.0
      Lungime totala [mm]:
      126,3 mm
      Deschidere cheie:
      10
      Masa [g]:
      35,3 g
      Versiune:
      Instant heating
      Moment strangere de [Nm]:
      10 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      12 Nm
      76 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bujie incandescenta HERTH+BUSS ELPARTS 51277179 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      model înclinat:
      Lungime cablu [mm]:
      200 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Varianta scurta:
      Lungime [mm]:
      40 mm
      Diametru [mm]:
      4 mm
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu carcasa stecher
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      Sectiunea cablului [mm²]:
      2,5 mm²
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Material izolare:
      Silicon
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa
      Numar comercial:
      RepCon
      106 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bujie incandescenta HERTH+BUSS ELPARTS 51277180 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      model înclinat:
      Lungime cablu [mm]:
      200 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Varianta lunga:
      Lungime [mm]:
      60 mm
      Diametru [mm]:
      4 mm
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu carcasa stecher
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      Sectiunea cablului [mm²]:
      2,5 mm²
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Material izolare:
      Silicon
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa
      Numar comercial:
      RepCon
      106 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bujie incandescenta HERTH+BUSS ELPARTS 51277285 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      model drept:
      Material izolare:
      Silicon
      Lungime cablu [mm]:
      200 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Varianta scurta:
      Lungime [mm]:
      40 mm
      Diametru [mm]:
      4 mm
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu suport
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu carcasa stecher
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Sectiunea cablului [mm²]:
      2,5 mm²
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa
      Numar comercial:
      RepCon
      172 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bujie incandescenta HERTH+BUSS ELPARTS 51277346 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      model drept:
      Lungime cablu [mm]:
      150 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Lungime [mm]:
      45 mm
      Sectiunea cablului [mm²]:
      2,5 mm²
      Suprafata de contact:
      zincat
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu carcasa stecher
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnituri
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Material izolare:
      Silicon
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa
      Numar comercial:
      RepCon
      154 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta METZGER ORIGINAL ERSATZTEIL GREENPARTS H1 339 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Serie:
      ORIGINAL ERSATZTEIL GREENPARTS
      Numar bucati necesare:
      4
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara senzor de presiune
      Lungime totala [mm]:
      130 mm
      Adancime montaj [mm]:
      28 mm
      Dimensiune filet:
      M10x1
      Deschidere cheie:
      10
      Spirala conica:
      63
      Tensiune [V]:
      4,4 V
      Tehnica de cuplaj:
      Ø 4mm
      Moment strangere de [Nm]:
      15 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      18 Nm
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      2324114
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      0873012
      133 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bujie incandescenta METZGER GREENPARTS 2324011 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      mai mult
      METZGER
      Partea de montare: in partea bujiilor incandescente
      Serie:
      GREENPARTS
      Varianta bujii incandescente:
      bujie incandescenta tip-creion
      Forma carcasa stecher:
      circular
      Varianta scurta:
      Lungime [mm]:
      40 mm
      Numar de legaturi:
      1
      Lungime cablu [mm]:
      150 mm
      Sectiunea cablului [mm²]:
      2,5 mm²
      Partea de montare:
      in partea bujiilor incandescente
      Material izolare:
      Silicon
      Tip fisa:
      Cupla redusa
      Material:
      CuSn (Cupru-Staniu)
      in partea bujiilor incandescente
      94 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bujie incandescenta METZGER GREENPARTS 2324016 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      mai mult
      METZGER
      Partea de montare: in partea bujiilor incandescente
      Serie:
      GREENPARTS
      Varianta bujii incandescente:
      bujie incandescenta tip-creion
      Tehnica de cuplaj:
      Stiftanschluss
      Varianta lunga:
      Lungime [mm]:
      60 mm
      Numar de legaturi:
      1
      Lungime cablu [mm]:
      150 mm
      Sectiunea cablului [mm²]:
      2,5 mm²
      Partea de montare:
      in partea bujiilor incandescente
      Tip fisa:
      Cupla redusa
      Forma carcasa stecher:
      circular
      Material izolare:
      Silicon
      Material:
      CuSn (Cupru-Staniu)
      in partea bujiilor incandescente
      63 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta MAGNETI MARELLI 062900061304 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Cod motor:
      CBBB
      Cod motor:
      CFGB
      Amperaj [A]:
      8 A
      Tehnica de cuplaj:
      PIN
      Moment strangere de [Nm]:
      10 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      15 Nm
      Varianta bujii incandescente:
      Bujie incandescenta metalica
      Unghi de înclinare:
      63 °
      Tensiune [V]:
      4,4 V
      Lungime 1 [mm]:
      81 mm
      Lungime 2 [mm]:
      27 mm
      Lungime totala [mm]:
      129,4 mm
      Dimensiune filet:
      M10X1
      Deschidere cheie:
      10
      Timp de incalzire [min]:
      2 min
      Numar comercial:
      UY7A, 060900620606
      122 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta FEBI BILSTEIN 38831 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Lungime [mm]:
      130 mm
      Dimensiune filet exterior:
      M10 x 1
      Deschidere cheie:
      10
      Tensiune [V]:
      4,4 V
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara senzor de presiune
      Greutate [kg]:
      0,04 kg
      Varianta bujii incandescente:
      Bujie incandescenta metalica
      55 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bujie incandescenta FEBI BILSTEIN febi Plus 107037 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Serie:
      febi Plus
      Numar de legaturi:
      1
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu element de contact
      Lungime cablu [mm]:
      150 mm
      Atentie la informatii de service:
      73 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta SWAG 30 93 8831 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Lungime [mm]:
      130 mm
      Dimensiune filet exterior:
      M10 x 1
      Deschidere cheie:
      10
      Tensiune [V]:
      4,4 V
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara senzor de presiune
      Varianta bujii incandescente:
      Bujie incandescenta metalica
      104 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta KAMOKA KP014 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Varianta bujii incandescente:
      Bujie incandescenta metalica
      Varianta bujii incandescente:
      bujie incandescenta tip-creion
      Lungime [mm]:
      126 mm
      Adancime montaj [mm]:
      28 mm
      Diametru [mm]:
      4 mm
      Deschidere cheie:
      10
      Tensiune [V]:
      4 V
      38 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta DENCKERMANN E300005 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Cod motor:
      CBBB
      68 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta TOPRAN 113 839 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Varianta bujii incandescente:
      bujie incandescenta tip-creion
      Varianta bujii incandescente:
      capacitate de postincandescenta
      Dimensiune filet:
      M 10
      Pas filet [mm]:
      1 mm
      Varianta bujii incandescente:
      fara senzor de presiune
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Amestecarea diferitelor producatori este nepermisa!
      Numar comercial:
      113 839 001, GE 115
      68 Lei cu TVA
    • Bujie incandescenta FEBEST 17642-001 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Tensiune [V]:
      4,4 V
      Lungime [mm]:
      132 mm
      Greutate [kg]:
      0,04 kg
      Lungime ambalaj [cm]:
      16,0 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      2,4 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      2,0 cm
      47 Lei cu TVA
    • Glow plug VAG 03L963319 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      208 Lei cu TVA
    • Glow plug VAG 03L963319A Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      197 Lei cu TVA
    • Glow plug VAG 04L963319E Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      234 Lei cu TVA
    • Glow Plug VAG 059963319AB Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Информация:
      Is your diesel hard to start in cold weather?
      242 Lei cu TVA
    • Glow plug VAG 059963319E Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      134 Lei cu TVA
    • Glow plug VAG 059963319F Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      157 Lei cu TVA
    • Glow plug VAG 059963319J Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      200 Lei cu TVA
    • Glow plug VAG 059963319M Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      197 Lei cu TVA
    • Glow plug VAG 059963319S Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      208 Lei cu TVA
    • 1 set bulbs VAG 059998319 Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
      Informatii:
      983 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    4200 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1750 - 2500 1/min
    Cuplu maxim
    350 Nm
    Ridicare
    95,50 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,975 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,965 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Rată de compresie
    16,50 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,80 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Consum de combustibil
    5,50 Litri la / 100 Km
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    730 - 930 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Condiţionare turaţie Diesel
    2400 - 2600 1/min
    Condiţionare injecţie gaz Diesel
    10
    de la 60° C temperatura uleiului de motor
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    2400 - 2600 1/min
    Mod de măsurare
    B
    Sondă de măsurare
    1
    Timp de oprire
    1 Secundă(secunde)
    Timp de măsurare
    0,5 s
    Valoare maximă K
    1,00 1/m
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    0,00 bar
    vezi coloana B stânga
    Presiune pneuri spate
    0,00 bar
    vezi coloana B stânga
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2467 mm
    Ecartament faţă
    1572 mm
    Ecartament spate
    1558 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ, Număr PR. 1LL
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57, Număr PR. 1LK, Număr PR. 1LM
    30,00 mm
    photoicon
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ, Număr PR. 1LL
    21,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57, Număr PR. 1LK, Număr PR. 1LM
    27,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    19,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ, Număr PR. 1LL
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57, Număr PR. 1LK, Număr PR. 1LM
    340,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    286,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Frâna cu disc este ventilată în interior
    310,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână FN3
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    Etrier frână FNR-G57
    57,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    41,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 507 00
    5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 507 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze 02Q
    2,30 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb
    5,50 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare
    6,90 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze 02Q
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Schimbător direct de viteze 02E
    G 052 182 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    0,95 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cu reumplare
    0,85 litru
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cantitate de schimb
    0,70 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj integral.
    până la 2010
    G 055 175 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei ambreiaj integral.
    de la 2011
    G 060 175 A2
    Ulei original
    Ulei cutia de distribuţie
    0,90 litru
    Agent de răcire
    7,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    TL 774 G
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    1,00 litru
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze mecanică
    1,15 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    500 - 550 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Denso 6SEU14
    80 - 100 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden
    100 - 120 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Denso 6SEU14
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Fază lungă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    până la 2011, cu Bi-Xenon
    P21W 12V 21W BA15s Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    de la 2012, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    până la 2011, cu Bi-Xenon
    H6W 12V 6W BAX9s Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    de la 2012, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    până la 2011, cu Bi-Xenon
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    de la 2012, cu Bi-Xenon
    PY21W 12V 21W BAU15s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    LED
    Piesă originală
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini spate
    P21W 12V 21W BA15s Longlife
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s Longlife
    photoicon
    Lumină marşarier
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    până la 2011
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    de la 2012
    LED
    Piesă originală
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă uşi
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    până la 2011/05
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    de la 2011/06
    LED
    Piesă originală
    Lampă de citit
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2009
    toate 180.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2010
    toate 210.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 90.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    Schimbător direct de viteze 02E
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
    la fiecare 3 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de verificare filtru de particule
    până la 2010
    prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
    la atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
    Interval de verificare filtru de particule
    de la 2011
    prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
    la atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi TT Roadster (8J9) 2.0 TDI quattro - 170 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024