Bujie Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC) - 181 cai benzina 834 C1.000 - magazin online

Lancia
Cumpara online 24/7
Lancia Thema (834)
Lancia Thema (834)
181 cp - benzina
12.1988 - 06.1990
Marca: Lancia Model: Thema (834) Modif.: 2000 16V Turbo - benzina
Sasiu: limuzina An: 12.1988 - 06.1990 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1995 cmc Putere: 181 cp / 133 kW Codul motorului: 834 C1.000
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • NGK
    • BOSCH
    • CHAMPION
    • DENSO
    • KAMOKA
    • BERU
    Aplica
    • Bujii NGK 1263 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      mai mult
      NGK
      Deschidere cheie:
      20,8 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19,0 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE insurubabil
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Nichel
      Bujie:
      3-Electrod masa
      Bujie:
      fara supresiune interferenta
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      5,2 mm
      Numar comercial:
      BP6ET
      22 Lei cu TVA
    • Bujii NGK LPG Laser Line 1497 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      LPG Laser Line
      Deschidere cheie:
      20,8 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Bujie:
      Conexiune-SAE insurubabil
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Tip combustibil:
      CNG/LPG
      Interval de schimb recomandat [km]:
      60000 km
      Numar comercial:
      LPG2, LPG Laser Line 2, LL2
      92 Lei cu TVA
    • Bujii NGK Iridium IX 6637 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      Iridium IX
      Deschidere cheie:
      20,8 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19,0 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE insurubabil
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 5 kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      3,0 mm
      Numar comercial:
      BPR6EIX
      70 Lei cu TVA
    • Bujii BOSCH Nichel 0 242 240 592 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      Nichel
      distanta electrozi de reglat [mm]:
      0,9 mm
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,8 mm
      Moment strangere [Nm]:
      28 Nm
      Dimensiune filet:
      M 14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      20,8
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar comercial:
      WR 6 D+, WR 6 DC, +12, 7995
      12 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION IRIDIUM CCH9804 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      IRIDIUM
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,8 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      21 mm
      Calitate/Clasa:
      Pt GE
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      RN8WYPB3
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      10 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      2,5 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      2,5 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      3 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      10 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,5 mm
      Numar comercial:
      RN8WYPB3, OE195, OE195/T10
      238 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION EON TITAN CET8 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      EON TITAN
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,9 mm
      Tehnica de cuplaj:
      M4/SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      21 mm
      Calitate/Clasa:
      Ti Poly-V
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      CET8
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      8,85 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      2,6 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      2,35 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      3 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      10 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,5 mm
      20 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION EON TITAN CET8SB Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      EON TITAN
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,9 mm
      Tehnica de cuplaj:
      M4/SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      21 mm
      Calitate/Clasa:
      Ti Poly-V
      Tip ambalaj:
      ambalaj blister
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      CET8
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Impachetare conform listei:
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      20 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      10 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      3,2 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      3 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      10 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,5 mm
      150 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION COPPER PLUS OE025/T10 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      COPPER PLUS
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      1 mm
      Tehnica de cuplaj:
      M4/SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      21 mm
      Calitate/Clasa:
      Nickel GE
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bujie:
      3-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Bujie:
      Electrod central cupru
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      RN8VTYC4
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      8,85 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      2,6 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      2,35 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      1 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      2 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,4 mm
      Numar comercial:
      RN8VTYC4
      28 Lei cu TVA
    • Bujii DENSO Iridium Tough VW22 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      Iridium Tough
      Cod motor:
      834 C1.000
      Numar bucati necesare:
      4
      Tip combustibil:
      CNG/LPG
      pt. cod original (OE):
      NDVW22
      Tehnica de cuplaj:
      Crimped SAE
      Diametru [mm]:
      14 mm
      Deschidere cheie:
      20.6
      Moment strangere [Nm]:
      22 Nm
      Masa [g]:
      56 g
      Varianta de tata:
      Japonia
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Greutate brută [g]:
      59 g
      Numar comercial:
      5607, V07
      101 Lei cu TVA
    • Bujii DENSO Nickel W22EPR-U Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      Nickel
      Cod motor:
      834 C1.000
      Numar bucati necesare:
      4
      pt. cod original (OE):
      5099949
      Tehnica de cuplaj:
      Removable SAE
      Diametru [mm]:
      14 mm
      Deschidere cheie:
      20.6
      Moment strangere [Nm]:
      22 Nm
      Masa [g]:
      56 g
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Nichel
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Greutate brută [g]:
      59 g
      Numar comercial:
      3088
      16 Lei cu TVA
    • Bujii DENSO Nickel TT W22TT Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      Nickel TT
      Cod motor:
      834 C1.000
      Numar bucati necesare:
      4
      Tehnica de cuplaj:
      Crimped SAE
      Diametru [mm]:
      14 mm
      Deschidere cheie:
      20.6
      Moment strangere [Nm]:
      22 Nm
      Masa [g]:
      43 g
      Varianta de tata:
      Japonia
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Nichel
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Greutate brută [g]:
      46 g
      Numar comercial:
      4621, T15
      23 Lei cu TVA
    • Bujii KAMOKA 7100512 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Nichel
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      20
      Bujie:
      3-Electrod masa
      27 Lei cu TVA
    • Bujii BERU ULTRA TITAN UPT8 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      ULTRA TITAN
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,9 mm
      Tehnica de cuplaj:
      M4/SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Deschidere cheie:
      21 mm
      Calitate/Clasa:
      Poly-V Tit
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      3 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      10 kOhm
      28 Lei cu TVA
    • Bujii BERU ULTRA Z12 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      ULTRA
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,8 mm
      Tehnica de cuplaj:
      M4/SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Deschidere cheie:
      21 mm
      Bujie:
      3-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      14-7 DTU
      Impachetare conform listei:
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Numar comercial:
      0 001 335 709, 14-7 DTU
      24 Lei cu TVA
    • Bujii BERU ULTRA Z91 Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
      Serie:
      ULTRA
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,8 mm
      Tehnica de cuplaj:
      M4/SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Deschidere cheie:
      21 mm
      Bujie:
      3-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      14 GH-7 DTUR
      Impachetare conform listei:
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Numar comercial:
      0 001 335 108, 14 GH-7 DTUR
      34 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Angrenare roata - Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
    Inchide
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat - Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
    Inchide
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz - Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC)
    Inchide
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5500 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2500 1/min
    Cuplu maxim
    299 Nm
    Ridicare
    90,00 mm
    Alezaj
    84,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Joc supapă - supapă de admisie
    0,35 mm
    Joc supapă - supapă de evacuare
    0,40 mm
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    8,000 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    8,000 mm
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    11,0 - 13,0 bar
    Rată de compresie
    8,00 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    0,53 bar
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Moment aprindere
    -8°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Bosch
    Presiune sistem
    3,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    800 - 900 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    850 - 950 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    Moment aprindere
    -8°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    600 ppm
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    205/60 R 14
    2,20 bar
    Presiune pneuri spate
    205/60 R 14
    2,30 bar
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Fază lungă suplimentară
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    faţă
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    toate 100.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    de la 1990/03
    toate 60.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    până la 1990/02
    toate 40.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a arborelui de echilibrare
    de la 1990/03
    toate 100.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a arborelui de echilibrare
    până la 1990/02
    toate 40.000 km
    Curea dinţată - mod de verificare a arborelui de echilibrare
    până la 1990/02
    toate 20.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Lancia Thema (834) 2000 16V Turbo (834AC) - 181 cai Introduceti sasiu
    Lancia Salveaza
    BMW 1 Cabrio E88 120 i - 170 cai Introduceti sasiu
    BMW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024