Butuc roata Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418) - 121 cai benzina J18A - magazin online
Suzuki Baleno (EG)
121 cp - benzina
03.1996 - 05.2002
121 cp - benzina
03.1996 - 05.2002
Marca: Suzuki
Model: Baleno (EG)
Modif.: 1.8 GTX - benzina
Sasiu: limuzina
An: 03.1996 - 05.2002
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1839 cmc
Putere: 121 cp / 89 kW
Codul motorului: J18A
Ulei motor: 4,70
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Suspensie - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Directie - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Angrenare roata - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Cutie viteze - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Transmisie cu curea - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Piese motor - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Piese bloc motor - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Garnituri - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Sistem de racire - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Filtre - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Uleiuri si lichide - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Senzori - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Sistem alimentare - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Sistem pornire - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Curatare parbriz - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Sistemul de esapament - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Caroserie - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Lumini - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Interior - Suzuki Baleno (EG) 1.8 GTX (SY418)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
3400
1/min
Cuplu maxim
152
Nm
Ridicare
83,00
mm
Alezaj
84,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,13 - 0,17
mm
la 15 - 25°C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de admisie
Motor cald
0,17 - 0,21
mm
la 60 - 68°C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,13 - 0,17
mm
la 15 - 25° C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor cald
0,17 - 0,21
mm
la 60 - 68°C temperatura agentului de răcire
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,965 - 5,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,955
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
12,0 - 14,0
bar
Rată de compresie
9,80
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
82°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6E-11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso, Producător NIPPON
K20PR-U11
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Presiune sistem
2,70 - 3,10
bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-5°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
la priza de diagnostic scurtcircuitată
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,10 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,20
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
700 - 850
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
185/60 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
185/60 R 14
2,20
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
12,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
10,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,10
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,10
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
202,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
15,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
6,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
5,50
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,70
litru
Viscozitate ulei de motor
API SH
10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SE
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
API SF
SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SG
SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Specificare ulei de motor
API SE|API SF|API SG|API SH
Ulei cutie de viteze manuală
2,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 4 cu transmisie automată, Cantitate de schimb
2,50
litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 4 cu transmisie automată, Cu reumplare
5,60
litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 3 cu transmisie automată, Cantitate de schimb
0,80
litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 3 cu transmisie automată, Cu reumplare
4,90
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II D
Ulei servodirecţie
0,70
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II|ATF Dexron III
Agent de răcire
4,70
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
600
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Conţinut rezervor
51
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000/01, cu curea trapezoidală
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2000/01, cu curea trapezoidală cu nervuri
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 1998
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2000/01
toate 105.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1997
la fiecare 80.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 1998
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
cu bujii de aprindere cu iridium
la fiecare 105.000 km / 7 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1998
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 1998
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
de la 2000/01
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
până la 1997
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 1998
la fiecare 150.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2000/01
toate 165.000 km
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 1997
la fiecare 160.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1998
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1997
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2001/01
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
până la 1997
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024