Camasa cilindru camion MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLK - 340 cai motor diesel D 2865 LF21 - magazin online
MAN F 2000
340 cp - motor diesel
de 01.1994
Marca: MAN
Model: F 2000
Modif.: 26.343 DFK,26.343 DFLK - motor diesel
Sasiu: autobascula
An: de 01.1994
Cil./Capac.: 0 cil. / 9973 cmc
Putere: 340 cp / 250 kW
Codul motorului: D 2865 LF21
Garaj+
-
mai mult
Partea de montare: deasupra
Numar bucati necesare:
10
Diametru interior [mm]:
138 mm
Diametru exterior [mm]:
142,2 mm
Material:
FPM (cauciuc fluor)
Partea de montare:
deasupra
pt. cod original (OE):
51.96501-0493
-
mai mult
Partea de montare: partea de jos
Numar bucati necesare:
10
Diametru interior [mm]:
144 mm
Diametru exterior [mm]:
152 mm
Material:
FPM (cauciuc fluor)
Partea de montare:
partea de jos
pt. cod original (OE):
51.96501-0522
-
mai mult
Numar bucati necesare:
10
-
mai mult
Inaltime de la [mm]:
10,05 mm
Inaltime pana la [mm]:
10,07 mm
-
mai mult
Alezaj piston [mm]:
128,00 mm
Numar componente:
15-452920-00
Numar componente:
87-283100-80
-
mai mult
Alezaj piston [mm]:
128,0 mm
Inaltime ambalaj [cm]:
0,40 cm
Lungime ambalaj [cm]:
14,4 cm
Latime ambalaj [cm]:
14,40 cm
-
mai mult
Alezaj piston [mm]:
128,0 mm
Diametru exterior [mm]:
144,5 mm
Diametru flansa [mm]:
153,8 mm
Inaltime perete [mm]:
1,0 mm
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Lungime ambalaj [cm]:
16,0 cm
Latime ambalaj [cm]:
16,00 cm
Inaltime ambalaj [cm]:
31,80 cm
Greutate netă [g]:
6793 g
Numar comercial:
227 WN 37
-
mai mult
Alezaj piston [mm]:
128,0 mm
Diametru exterior [mm]:
144,5 mm
Diametru flansa [mm]:
153,8 mm
Inaltime perete [mm]:
1,0 mm
Tip simering:
Garnit.etansare din mat. compozit (moale)
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Lungime ambalaj [cm]:
16,0 cm
Latime ambalaj [cm]:
16,00 cm
Inaltime ambalaj [cm]:
31,80 cm
Greutate netă [g]:
6809 g
Numar comercial:
227 LW 00102 000, 227 LW 00102 001, 227 WN 37, 62 97958 0
-
mai mult
Material:
FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]:
144 mm
-
mai mult
Alezaj piston [mm]:
128 mm
Diametru exterior [mm]:
144,500 mm
Bucșă chiulasă:
fara inel de camasa
Diametru flansa [mm]:
153,800 mm
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Inaltime perete [mm]:
1 mm
-
mai mult
pt. cod original (OE):
51.01201-0309
Alezaj piston [mm]:
128 mm
Diametru exterior [mm]:
144,500 mm
Bucșă chiulasă:
fara inel de camasa
Diametru flansa [mm]:
153,800 mm
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Inaltime perete [mm]:
1 mm
-
mai mult
Alezaj piston [mm]:
128 mm
Diametru exterior [mm]:
144,500 mm
Bucșă chiulasă:
fara inel de camasa
Diametru flansa [mm]:
153,800 mm
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Inaltime perete [mm]:
1 mm
-
mai mult
pt. cod original (OE):
51012010344
Alezaj piston [mm]:
128 mm
Diametru exterior [mm]:
144,500 mm
Diametru flansa [mm]:
153,800 mm
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Inaltime perete [mm]:
1 mm
-
mai mult
Alezaj piston [mm]:
128 mm
Diametru exterior [mm]:
144,500 mm
Diametru flansa [mm]:
153,800 mm
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Inaltime perete [mm]:
1 mm
-
mai mult
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Diametru exterior [mm]:
144,5 mm
Alezaj piston [mm]:
128 mm
Diametru flansa [mm]:
153,8 mm
Inaltime perete [mm]:
1 mm
-
mai mult
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Diametru exterior [mm]:
144,5 mm
Alezaj piston [mm]:
128 mm
Diametru flansa [mm]:
153,8 mm
Inaltime perete [mm]:
1 mm
-
mai mult
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Diametru exterior [mm]:
144,5 mm
Alezaj piston [mm]:
128 mm
Diametru flansa [mm]:
153,8 mm
Inaltime perete [mm]:
1 mm
-
mai mult
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Diametru exterior [mm]:
145 mm
Alezaj piston [mm]:
128 mm
Diametru flansa [mm]:
154,3 mm
Inaltime perete [mm]:
1 mm
-
mai mult
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu bucsa chiulasa umeda
Diametru exterior [mm]:
145,5 mm
Alezaj piston [mm]:
128 mm
Diametru flansa [mm]:
154,3 mm
Inaltime perete [mm]:
1 mm
-
mai mult
Numar componente:
89186110
Numar componente:
90578600
-
mai mult
Numar componente:
89518110
Numar componente:
90578600
-
mai mult
Numar componente:
89186110
Numar componente:
90581600
Franare
Franare -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKSuspensie
Suspensie -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKDirectie
Directie -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKAngrenare roata
Angrenare roata -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKCutie viteze
Cutie viteze -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKTransmisie cu curea
Transmisie cu curea -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKPiese motor
Piese motor -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKPiese bloc motor
Piese bloc motor -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKGarnituri
Garnituri -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKSistem de racire
Sistem de racire -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKSistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKIncalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKFiltre
Filtre -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKUleiuri si lichide
Uleiuri si lichide -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKSistem de aprindere
Sistem de aprindere -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKSenzori
Senzori -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKSistem alimentare
Sistem alimentare -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKElectrice
Electrice -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKSistem pornire
Sistem pornire -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKCuratare parbriz
Curatare parbriz -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKSistemul de esapament
Sistemul de esapament -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKCaroserie
Caroserie -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKLumini
Lumini -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKSistem pneumatic
Sistem pneumatic -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKCabina soferului
Cabina soferului -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLKInterior
Interior -
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLK
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
MAN F 2000 26.343 DFK,26.343 DFLK - 340 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Stergeti intreaga istorie