Cap de bara GSP S070165 pentru Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD - 90 cai motor diesel
Ford Escort Classic Turnier (ANL)
90 cp - motor diesel
02.1999 - 07.2000
90 cp - motor diesel
02.1999 - 07.2000
Marca: Ford
Model: Escort Classic Turnier (ANL)
Modif.: 1.8 TD - motor diesel
Sasiu: combi
An: 02.1999 - 07.2000
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1753 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: RFD, RFK, RFS
Ulei motor: 5,10
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Motor:
90 cai - 66 kW - motor diesel
Cod producator:
S070165
Producator:
GSP
Partea de montare:
Axa fata dreapta
Lungime [mm]:
74 mm
Dimensiune conus [mm]:
13,3 mm
Dimensiune filet 1:
M10X1
Dimensiune filet 2:
M14X2
Numar articol par:
S070166
Numar comercial:
GSU070165
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Suspensie - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Directie - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Angrenare roata - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Cutie viteze - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Transmisie cu curea - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Piese motor - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Piese bloc motor - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Garnituri - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Sistem de racire - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Sistem de aer conditionat - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Incalzire si ventilatie - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Filtre - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Uleiuri si lichide - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Sistem de aprindere - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Senzori - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Sistem alimentare - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Electrice - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Sistem pornire - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Curatare parbriz - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Sistemul de esapament - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Caroserie - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Lumini - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Interior - Ford Escort Classic Turnier (ANL) 1.8 TD
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
180
Nm
Ridicare
82,00
mm
Alezaj
82,50
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,30 - 0,40
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,45 - 0,55
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
6°-/32°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
57°-/7°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,955 - 7,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,945 - 7,960
mm
Presiune de compresie
28,0 - 34,0
bar
Rată de compresie
21,50
:1
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător duze de injecţie
Roto Diesel
Tip duze de injecţie
RDN 12 SDC 6849 C
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
800 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5150 - 5250
1/min
Valoare maximă K
2,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
155 R 13
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
175/70 R 13
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
185/60 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
185/65 R 14
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
195/50 R 15
2,40
bar
Presiune pneuri spate
155 R 13
1,80
bar
Presiune pneuri spate
175/70 R 13
1,80
bar
Presiune pneuri spate
185/60 R 14
1,80
bar
Presiune pneuri spate
185/65 R 14
2,00
bar
Presiune pneuri spate
195/50 R 15
1,80
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2520
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
18,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
204,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,10
litru
Viscozitate ulei de motor
WSS-M2C912-A1
5W-30
Viscozitate ulei de motor
WSS-M2C913-A
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
WSS-M2C913-A|WSS-M2C912-A1
Ulei cutie de viteze manuală
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
WSD-M2C200-C
Specificare ulei servodirecţie
ESP-M2C-166-H
Agent de răcire
9,30
litru
Specificare lichid de răcire
ESD-M97B-49A
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
725 - 755
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
160
cm³
Specificaţie ulei de răcire
WSH-M1C231-B
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 105.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 105.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţie
la fiecare 105.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a pompei de injecţie
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 10 ani
Violet
Obturator radiator - mod de verificare
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Instalaţie de climatizare - mod de verificare
la fiecare 3 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a cartuşului de la separatorul de ulei
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024