Cap de bara QUICK STEER TR7163 pentru VW Polo 3 Classic (6kv2) 60 1.4 - 60 cai benzina

VW
Cumpara online 24/7
VW Polo 3 Classic (6kv2)
VW Polo 3 Classic (6kv2)
60 cp - benzina
12.1995 - 09.2001
Marca: VW Model: Polo 3 Classic (6kv2) Modif.: 60 1.4 - benzina
Sasiu: limuzina An: 12.1995 - 09.2001 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1390 cmc Putere: 60 cp / 44 kW Codul motorului: AEX, AKK, AKV, ANW, APQ, AUD Ulei motor Motor AKK: 3,20 litru cu filtru Ulei motor Motor AUD: 3,20 litru cu filtru Ulei motor Motor ANW: 3,20 litru cu filtru Ulei motor Motor AEX: 3,40 litru cu filtru Ulei motor Motor AKV: 3,40 litru cu filtru Ulei motor Motor APQ: 3,40 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii

Cap de bara QUICK STEER

cod producator: TR7163

29 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
VW Polo 3 Classic (6kv2) 60 1.4
Motor:
60 cai - 44 kW - benzina
Cod producator:
TR7163
Producator:
QUICK STEER
Serie șasiu (VIN)până la:
6K-1536000
Partea de montare:
exterior
Partea de montare:
stanga
Partea de montare:
punte fata
Diametru 1 [mm]:
14 mm
Lungime 1 [mm]:
75 mm
Lungime 2 [mm]:
23,5 mm
Dimensiune filet 1:
M14X1.5
Dimensiune filet 2:
M12X1.5
Incarcare ...
Incarcare ...
QUICK STEER
Cap de bara QUICK STEER TR7163
Cap de bara QUICK STEER TR7163
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - VW Polo 3 Classic (6kv2) 60 1.4
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4700 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AEX
2800 - 3200 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AKK
3000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AKV
2800 - 3200 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor APQ
2800 - 3200 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor AUD
3000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor ANW
3000 1/min
Cuplu maxim
116 Nm
Ridicare
75,60 mm
Alezaj
76,50 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor AEX
10°+/27°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor ANW
15°+/22°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor AKK
15°+/22°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor AKV
10°+/27°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor APQ
10°+/27°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
Motor AUD
15°+/22°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor AEX
27°-/10°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor AKV
27°-/10°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor APQ
27°-/10°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor AKK
17°-/9°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor ANW
17°-/9°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
Motor AUD
17°-/9°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor AEX
6,963 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor AKV
6,963 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor APQ
6,963 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor AKK
5,973 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor ANW
5,973 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
Motor AUD
5,973 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor AEX
6,943 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor AKV
6,943 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor APQ
6,943 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor AKK
5,953 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor ANW
5,953 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
Motor AUD
5,953 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
10,0 - 15,0 bar
Rată de compresie
Motor AEX
10,20 :1
Rată de compresie
Motor AKK
10,40 :1
Rată de compresie
Motor AKV
10,20 :1
Rată de compresie
Motor APQ
10,20 :1
Rată de compresie
Motor AUD
10,40 :1
Rată de compresie
Motor ANW
10,40 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,20 bar
Retard maxim chiulasă
0,050 mm
Înălţime maximă a chiulasei
135,60 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
7200 Ohm
Distanţă electrozi
1,05±0,05 mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
PZFR5D-11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AKK
5000±1000 Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AUD
5000±1000 Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor ANW
5000±1000 Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AEX
3250±750 Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AKV
3250±750 Ohm
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor APQ
3250±750 Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor AEX
1,00±0,50
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor AKV
1,00±0,50
Rezistenţă primară bobină de inducţie
Motor APQ
1,00±0,50
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motor AEX
MP 9.0
Tip carburaţie
Motor AKK
ME 7.5.10
Tip carburaţie
Motor AKV
MP 9.0
Tip carburaţie
Motor APQ
MP 9.0
Tip carburaţie
Motor AUD
ME 7.5.10
Presiune sistem
2,90 - 3,10 bar
fără subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
până la 1998
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
photoicon
Graficul de poziţie - ştecher
de la 1998
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
photoicon
Graficul de poziţie - ştecher
de la 2000
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală sub scrumieră.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AEX
770 - 970 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AKK
740 - 940 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AKV
770 - 970 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor APQ
770 - 970 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor AUD
710 - 940 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
70 ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,00 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/55 R 15
2,10 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/55 R 15
2,20 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,60 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/55 R 15
1,90 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/55 R 15
2,50 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2440 mm
Ecartament faţă
1429 mm
Ecartament spate
1394 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână VW II
10,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Etrier frână VW II, Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
LUCAS
18,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână VW II
12,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Etrier frână VW II, Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
LUCAS
20,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
până la 1999/09
9,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
de la 1999/10
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
până la 1999/09
7,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
de la 1999/10
8,00 mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 1
180,00 mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 2
200,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Variantă 1
181,50 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Variantă 2
201,50 mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 1
181,00 mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 2
201,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână VW II
12,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână VW II, Frâna cu disc este ventilată în interior
10,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
LUCAS
11,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
până la 1999/09
12,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
de la 1999/10
10,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
7,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână VW II
239,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
LUCAS
256,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
până la 1999/09
232,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
de la 1999/10
226,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână VW II
48,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
LUCAS
54,00 mm
Diametru piston frână osie spate
până la 1999/09
34,00 mm
Diametru piston frână osie spate
de la 1999/10
38,00 mm
Diametru cilindru de frână roată
17,46 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Rezistenţă - injectoare
14,00 - 17,00 Ohm
Rezistenţă senzor - turaţii roată
1000 - 1300 Ohm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor AKK
3,20 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AUD
3,20 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor ANW
3,20 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AEX
3,40 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AKV
3,40 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor APQ
3,40 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 085
2,70 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 085
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,80 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,60 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
2,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
820 - 880 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
45 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam galben de semnalizator
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam alb de semnalizator
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
de la 2000
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
până la 1999
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate
R5W 12V 5W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
de la 2001
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
până la 2000
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
Festoon 12V 3W SV7-8 (8,2x28)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1997, până la 1999
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2000
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1996
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1999
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
VW Polo 3 Classic (6kv2) 60 1.4 - 60 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Audi A3 Sportback (8PA) 1.8 TFSI quattro - 160 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Volvo S60 3.0 T AWD - 351 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Audi 80 Sedan (8C, B4) 2.0 E - 115 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Renault Laguna 3 (BT0-1) 2.0 dCi (BT01, BT08, BT09, BT0E, BT0K, BT12, BT1C, BT1D,... - 150 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Seat Ibiza 4 Sportcoupe (6J) 1.9 TDI - 105 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Iveco Daily 4 Platform 40C10 - 95 cai Introduceti sasiu
Iveco Salveaza
Renault Fluence (L30) 1.5 dCi (L30S) - 90 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Citroen DS3 Hatchback 1.6 THP 155 - 156 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Peugeot 205 (20A,C) 1.9 GTI - 102 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Audi A3 (8L1) 1.8 T - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A4 Avant (8ED, B7) S4 quattro - 344 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford S-Max 2.0 TDCi - 140 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Fiat Linea 323 1.4 T-Jet - 114 cai Introduceti sasiu
Fiat Salveaza
Honda GL GL 1500 Valkyrie (SC34) - 98 cai Introduceti sasiu
Honda Salveaza
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 2.3 E - 136 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI - 211 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford Transit Custom Box 2.2 TDCi - 155 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
BMW 5 Sedan F10 520 d - 184 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
MAN NL 252 - 250 cai Introduceti sasiu
MAN Salveaza
BMW 5 Sedan E60 523 i - 190 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI - 126 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Nissan Qashqai (J10,JJ10) 1.6 - 114 cai Introduceti sasiu
Nissan Salveaza
BMW 1 Coupe E82 135 i - 306 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 5 Sedan E34 M5 - 315 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A1 Sportback (8XA) 1.6 TDI - 105 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW X3 E83 xDrive 18 d - 143 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TDI - 163 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A3 Sportback (8PA) 3.2 V6 quattro - 250 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Toyota Hilux Pickup 2.5 D-4D (KUN15_, KUN15R) - 120 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 quattro - 115 cai benzinaIntroduceti sasiu
Audi Salveaza
Mercedes E-class Saloon (w211) E 200 Kompressor (211.042) - 163 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
DAF CF 85 FTR 85.360, FTS 85.360, FTP 85.360 - 360 cai Introduceti sasiu
DAF Salveaza
Scania P,G,R,T Series S420 - 420 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
Alfa Romeo GTV (916C) 3.0 V6 24V (916.C1) - 220 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
Opel Vivaro Combi (J7) 1.9 DI (F7, J7, A07) - 80 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Audi Q2 (GAB) 1.0 TFSI - 115 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TDI - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Mercedes C-class T-model (s205) C 300 e (205.253) - 320 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Audi A5 Cabrio (8F7) 2.0 TFSI quattro - 224 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
DAF CF 85 FT 85.410 - 408 cai Introduceti sasiu
DAF Salveaza
Audi A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TDI - 170 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 3 Touring F31 340 i - 326 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI - 136 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
VW Sharan (7N) 2.0 TDI - 184 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Audi A1 (8X1) 1.4 TFSI - 140 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Renault Clio 2 3.0 V6 Sport (CB1A) - 226 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
VW Jetta 3 (1H2) 2.0 - 115 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Hyundai Elantra Lavita (FC) 1.6 - 103 cai Introduceti sasiu
Hyundai Salveaza
Scania P,G,R,T Series P500 - 500 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
BMW 5 Touring (G31) 520 i Mild-Hybrid - 163 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A4 Sedan (8K2, B8) 1.8 TFSI - 170 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Renault 19 II Chamade 1.8 (L53Y) - 88 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
BMW 3 Coupe E36 325 i - 192 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 5 Touring E61 530 d xDrive - 235 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 2.2 Cat - 137 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A6 Allroad (4FH, C6) 2.7 TDI quattro - 163 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 5 Sedan E60 520 i - 170 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Toyota Corolla Sedan (E10) 1.3 XLI (EE101_, EE101R) - 75 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Fiat Doblo Cargo 223 1.9 JTD - 105 cai Introduceti sasiu
Fiat Salveaza
Volvo V40 Hatchback T5 AWD - 254 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Opel Vectra C GTS 1.8 16V (F68) - 122 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Seat Ibiza 3 (6L) 1.2 12V - 70 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Audi 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro - 90 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Renault Megane 1 (BA0-1) 1.6 e (BA0F, BA0S) - 90 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Scania P,G,R,T Series R530 - 530 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
Ford Mondeo 4 Turnier 2.0 TDCi - 115 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Volvo 940 Saloon 2 (944) 2.0 - 121 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
Land Rover Discovery 2 (LJ,LT) 4.0 4x4 - 190 cai benzinaIntroduceti sasiu
Land Rover Salveaza
Mazda 6 Station Wagon (GY) 2.3 AWD (GY3W) - 162 cai Introduceti sasiu
Mazda Salveaza
Seat Toledo (1L) 1.9 D - 64 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Mazda MX-5 (NC) 2.0 - 169 cai benzinaIntroduceti sasiu
Mazda Salveaza
Audi A6 Avant (4G5, C7) 3.0 TDI quattro - 204 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Volvo V70 Estate 1.6 DRIVe / D2 - 114 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
DAF XF 105 FTS 105.460, FTR 105.460 - 462 cai Introduceti sasiu
DAF Salveaza
Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.0 TDI - 121 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Alfa Romeo MITO (955) 1.4 TJet (955AXG1A) - 120 cai Introduceti sasiu
Alfa Romeo Salveaza
Scania P,G,R,T Series R280 - 280 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
Audi A2 (8Z0) 1.4 TDI - 75 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford Escort MK 6 Saloon (gal) 1.4 - 75 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
BMW 5 Sedan F10 535 i xDrive - 306 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi Q5 (8R) 2.0 TDI quattro - 170 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Citroen Jumpy (V) 1.6 BlueHDi 115 - 115 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Audi A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI - 140 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Scania P,G,R,T Series R340 - 340 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
Audi A3 (8P1) 2.0 TDI - 136 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.8 T - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A5 Sportback (8TA) 3.0 TDI quattro - 245 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Renault Megane 3 Hatchback 2.0 TCe - 190 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Mercedes E-class Estate (s212) E 350 4-matic (212.287) - 272 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Scania P,G,R,T Series P500 - 500 cai Introduceti sasiu
Scania Salveaza
BMW 7 Limousine E65 730 d - 211 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 5 Sedan F10 550 i xDrive - 449 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Renault Clio 3 2.0 16V Sport - 200 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Opel Corsa C 1.4 (F08, F68) - 82 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Seat Altea XL (5P5,5P8) 2.0 TDI 4x4 - 170 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
BMW 5 Touring E39 528 i - 193 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Citroen Berlingo BOX Electric - 67 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Citroen Xsara Coupe N0 2.0 HDi 109 - 109 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024