MAGNETI MARELLI 310116110116 pentru Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI - 160 cai benzina
Seat Toledo 3 (5P2)
160 cp - benzina
01.2007 - 05.2009
160 cp - benzina
01.2007 - 05.2009
Marca: Seat
Model: Toledo 3 (5P2)
Modif.: 1.8 TFSI - benzina
Sasiu: microbus
An: 01.2007 - 05.2009
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1798 cmc
Putere: 160 cp / 118 kW
Codul motorului: BYT, BZB, CDAA
Ulei motor: 4,60
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Motor:
160 cai - 118 kW - benzina
Cod producator:
310116110116
Producator:
MAGNETI MARELLI
Partea de montare:
puntea spate
Numar comercial:
APK0116
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Suspensie - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Directie - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Angrenare roata - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Cutie viteze - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Transmisie cu curea - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Piese motor - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Piese bloc motor - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Garnituri - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Sistem de racire - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Sistem de aer conditionat - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Incalzire si ventilatie - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Filtre - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Uleiuri si lichide - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Senzori - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Sistem alimentare - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Electrice - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Sistem pornire - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Curatare parbriz - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Sistemul de esapament - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Caroserie - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Lumini - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Interior - Seat Toledo 3 (5P2) 1.8 TFSI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
Motor BYT
4200
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor BZB
5000
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor CDAA
4500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1500
1/min
Cuplu maxim
250
Nm
Ridicare
84,20
mm
Alezaj
82,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,990
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,950 - 5,970
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 14,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
motor nou
11,00 - 14,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
9,60
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Motor CDAA
1,20 - 2,10
bar
Temperatură de verificare 80° C
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Motor BZB
1,20 - 1,60
bar
Temperatură de verificare 80° C
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Motor BYT
1,20 - 1,60
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Motor BYT
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor BZB
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor CDAA
OTTO 98 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie directă
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motronic MED 17.5
Presiune sistem
Presiune joasă
7,00
bar
Presiune sistem
Presiune înaltă
40,00 - 150,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BYT
640 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BZB
640 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor CDAA
660 - 860
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor BYT
0,00 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor BZB
0,00 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor CDAA
0,00 - 0,20
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor BYT
640 - 800
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor BZB
640 - 800
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor CDAA
660 - 860
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Presiune pneuri spate
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZF
22,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZE
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LJ
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZA
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZF
19,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZE
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LJ
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZA
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KD
10,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KZ
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KD
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KZ
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZF
280,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LJ
312,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZA
312,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KD
255,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KZ
286,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,60
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 501 01|VW 502 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02S
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cutie de viteze 02S
G 052 178 A2
Ulei original
Agent de răcire
8,00
litru
Specificare lichid de răcire
până la 2007, Variantă 1
TL 774 F
Specificare lichid de răcire
până la 2007, Variantă 2
TL 774 G
Specificare lichid de răcire
de la 2008
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
de la nr. de identificare a vehiculului 5P-5-092 800
VW 501 14
Specificare lichid de frână
la nr. de identificare a vehiculului 5P-5-092 799
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
100 - 120
cm³
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
(dacă este disponibil)
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024