Cilindru receptor ambreiaj LPR 8106 pentru VW Transporter T4 Bus 2.0 - 84 cai benzina

VW
Cumpara online 24/7
VW Transporter T4 Bus
VW Transporter T4 Bus
84 cp - benzina
09.1990 - 04.2003
Marca: VW Model: Transporter T4 Bus Modif.: 2.0 - benzina
Sasiu: bus An: 09.1990 - 04.2003 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc Putere: 84 cp / 62 kW Codul motorului: AAC Ulei motor: 4,80 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii

Cilindru receptor ambreiaj LPR

cod producator: 8106

166 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
VW Transporter T4 Bus 2.0
Motor:
84 cai - 62 kW - benzina
Cod producator:
8106
Producator:
LPR
Serie șasiu (VIN)până la:
70V020000
Diametrul pistonului [mm]:
23,81 mm
Dimensiune filet:
12 X 1
Material:
Fonta
Sistem de frânare:
FTE
Distanta dintre gaurile de fixare [mm]:
65 mm
Numar comercial:
8106
Incarcare ...
Incarcare ...
LPR
Cilindru receptor ambreiaj LPR 8106
Cilindru receptor ambreiaj LPR 8106
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4300 1/min
Turaţie la cuplu maxim
2200 1/min
Cuplu maxim
159 Nm
Ridicare
95,50 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
2°+/18°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
22°-/6°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
de la 1996/01
6,900 - 6,940 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
până la 1995/12
7,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
de la 1996/01
6,900 - 6,940 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
până la 1995/12
7,950 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,00 - 12,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
8,50 :1
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,60 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,30 - 1,50 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
76° - 83°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
82° - 89°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 89°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
90° - 95°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
de la nr. de identificare a vehiculului 70-T-200 001, cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1905
Mărime curea transmisie agregate
la nr. de identificare a vehiculului 70-T-199 000, cu instalaţie de climatizare
21,36 x 1590
Mărime curea transmisie agregate
de la nr. de identificare a vehiculului 70-T-200 001, cu generator 120-A
21,18 x 1070
Mărime curea transmisie agregate
de la nr. de identificare a vehiculului 70-T-200 001
21,36 x 923
Mărime curea transmisie agregate
de la nr. de identificare a vehiculului 70-T-200 001, cu generator suplimentar
21,36 x 1870
Mărime curea transmisie agregate
la nr. de identificare a vehiculului 70-T-199 000
9,5 x 965
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
în cazul turaţiei motorului 1500 - 1800/min
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
7400 Ohm
Distanţă electrozi
Producător BOSCH
0,80±0,10 mm
Distanţă electrozi
Producător CHAMPION
0,60 mm
maxim
Distanţă electrozi
Producător NGK
0,80±0,10 mm
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
W9DTC
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
Variantă 1
N9 BYC
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
Variantă 2
N9 BMC
Bujii/Bujii incadescente NGK
BUR5ET
Producător distribuitor de aprindere
Bosch
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
3500±500 Ohm
Rezistenţă primară bobină de inducţie
0,60±0,10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 91 ROZ
Denumire carburaţie
Digifant
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
cu subpresiune
2,50 bar
Presiune sistem
fără subpresiune
3,00 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
de la 1996/01
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală sub o mască.
photoicon
Graficul de poziţie - ştecher
de la 1998/09
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte sub consola volan.
photoicon
Graficul de poziţie - ştecher
până la 1995/12
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
775 - 825 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
775 - 825 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-6°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
în cazul turaţiei motorului 1500 - 1800/min
CO-Conţinut la mersul la ralanti
cu catalizator reglat
0,00 - 0,50 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
fără catalizator
0,50 - 1,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500 - 2800 1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
0,02 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
675 - 925 1/min
Procedură alternativă
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2920 mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
3320 mm
Ecartament faţă
cu jantă 5½J x 14 ET51
1575 mm
Ecartament faţă
cu jantă 6J x 15 ET44
1589 mm
Ecartament faţă
cu jantă 7J x 15 ET35
1607 mm
Ecartament spate
cu jantă 5½J x 14 ET51
1540 mm
Ecartament spate
cu jantă 6J x 15 ET44
1554 mm
Ecartament spate
cu jantă ET35
1572 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LE
24,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LB
26,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LA
16,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LU
24,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LP
18,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LE
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LB
22,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LA
13,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LU
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LP
15,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,08 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2E3
13,50 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2E2
12,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2E3
11,50 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2E2
10,00 mm
Diametru tambur de frână punte spate
268,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
269,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB
12,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR, Număr PR. 1LB
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LE
13,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LA
13,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LU
13,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LP
13,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 2E3
13,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur
6,30 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2E2
11,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Cu placă spate, Număr PR. 1LB
8,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR, Cu placă spate, Număr PR. 1LB
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Număr PR. 2E3, Cu placă spate
8,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur
1,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2E2
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB
300,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FNR, Număr PR. 1LB
313,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LE
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LA
260,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LU
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LP
282,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2E3
294,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2E2
280,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LB
57,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LU
57,00 mm
Diametru piston frână osie spate
38,00 mm
Diametru cilindru de frână roată
20,64 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Rezistenţă - injectoare
15,00 - 20,00 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120 Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,10 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,80 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02B
2,50 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02B
SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
6,10 litru
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,50 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
cu cutie de viteze automată, Cu reumplare
1,15 litru
Specificaţie ulei punte faţă
cu cutie de viteze automată
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
1,00 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
9,00 litru
Specificare lichid de răcire
G 11
Lichide de frâna la schimbare
2,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Fără instalaţie de climatizare locuri spate
950 - 1000 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu ampatament mare, Fără instalaţie de climatizare locuri spate
1000 - 1050 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu bot lung, Fără instalaţie de climatizare locuri spate
700 - 750 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
1350 - 1400 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu bot lung, cu instalaţie de climatizare spate
1100 - 1150 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/06, cu ampatament mare, cu instalaţie de climatizare spate
1400 - 1450 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/07, cu ampatament mare, cu instalaţie de climatizare spate
1350 - 1400 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Fără instalaţie de climatizare locuri spate
135 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
240 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-H15
G 052 100 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-V16
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam galben de semnalizator
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam alb de semnalizator
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
pe lunetă
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lampă motor
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2000
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1999, Producător CHAMPION
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 1999, Producător NGK
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
până la 1994/12
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1998/08
la fiecare service al uleiului în funcţie de indicatorul de interval
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1998/07
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2000
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Filtrul habitaclului a depăşit intervalul de înlocuire
până la 1999
la fiecare 15.000 / o dată pe an
Filtrul habitaclului a depăşit intervalul de înlocuire
de la 2000
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
VW Transporter T4 Bus 2.0 - 84 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024