Cilindru receptor ambreiaj MAXGEAR 46-0038 pentru VW Transporter T4 Bus 2.4 D - 75 cai motor diesel

VW
Cumpara online 24/7
VW Transporter T4 Bus
VW Transporter T4 Bus
75 cp - motor diesel
08.1997 - 04.2003
Marca: VW Model: Transporter T4 Bus Modif.: 2.4 D - motor diesel
Sasiu: bus An: 08.1997 - 04.2003 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 5 cil. / 2370 cmc Putere: 75 cp / 55 kW Codul motorului: AJA Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii

Cilindru receptor ambreiaj MAXGEAR

cod producator: 46-0038

178 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
VW Transporter T4 Bus 2.4 D
Motor:
75 cai - 55 kW - motor diesel
Cod producator:
46-0038
Producator:
MAXGEAR
Serie șasiu (VIN) începând cu:
70-V-020001
Vehicul cu volan pe stânga/dreapta:
pentru vehicule cu volan pe stanga
Diametru [mm]:
19 mm
Numar comercial:
MGH-1029
Incarcare ...
Nu au fost gasite numere OEM
Incarcare ...
MAXGEAR
Cilindru receptor ambreiaj MAXGEAR 46-0038
Cilindru receptor ambreiaj MAXGEAR 46-0038
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - VW Transporter T4 Bus 2.4 D
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3700 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900 - 2900 1/min
Cuplu maxim
160 Nm
Ridicare
95,50 mm
Alezaj
79,50 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
6°+/20°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
26°-/7°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
5
Secvenţă de aprindere
1-2-4-5-3
Presiune de compresie
26,0 - 34,0 bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
23,00 :1
Retard maxim chiulasă
0,200 mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,30 - 1,50 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
76° - 83°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
82° - 89°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 89°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
90° - 95°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
cu generator suplimentar
21,36 x 2074
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,36 x 1355
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,36 x 2236
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
-12°30'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Pornire alimentare cu combustibil statică
0,88 - 0,92 mm
Presiune injecţie Diesel
130 - 138 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
de la 1996/01
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală sub o mască.
photoicon
Graficul de poziţie - ştecher
de la 1998/09
Priza ştecărului de diagnoză se găseşte sub consola volan.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
800 - 900 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4700 - 4900 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4700 - 4900 1/min
Mod de măsurare
A
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5 s
Valoare maximă K
2,00 1/m
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2920 mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
3320 mm
Ecartament faţă
cu jantă ET46
1607 mm
Ecartament faţă
cu jantă ET55
1589 mm
Ecartament spate
cu jantă ET46
1562 mm
Ecartament spate
cu jantă ET55
1544 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LE
24,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LB
26,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LU
24,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LP
18,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LE
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LB
22,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LU
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LP
15,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2E3
13,50 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2E2
12,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2E3
11,50 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2E2
10,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB
12,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR, Număr PR. 1LB
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LE
13,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LU
13,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LP
13,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Număr PR. 2E3
13,50 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2E2
11,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Cu placă spate, Număr PR. 1LB
8,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Etrier frână FNR, Cu placă spate, Număr PR. 1LB
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Număr PR. 2E3, Cu placă spate
8,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2E2
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FN3, Număr PR. 1LB
300,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Etrier frână FNR, Număr PR. 1LB
313,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LE
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LU
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LP
282,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2E3
294,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2E2
280,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LE
54,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1LP
54,00 mm
Diametru piston frână osie spate
38,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
2250±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
1900±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
1500±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
1080±140 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
890±140 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
680±100 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
560±80 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
480±90 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
380±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
260±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
135±15 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
75±5 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120 Amperi
Producător demaror
Bosch
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,50 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 00|VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02B
2,50 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02B
SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
5,25 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
cu cutie de viteze automată, Cu reumplare
1,15 litru
Specificaţie ulei punte faţă
cu cutie de viteze automată
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
1,00 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
9,00 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
2,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Fără instalaţie de climatizare locuri spate
950 - 1000 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu ampatament mare, Fără instalaţie de climatizare locuri spate
1000 - 1050 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu bot lung, Fără instalaţie de climatizare locuri spate
700 - 750 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
1350 - 1400 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu bot lung, cu instalaţie de climatizare spate
1100 - 1150 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 1997/06, cu ampatament mare, cu instalaţie de climatizare spate
1400 - 1450 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 1997/07, cu ampatament mare, cu instalaţie de climatizare spate
1350 - 1400 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Fără instalaţie de climatizare locuri spate
135 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
240 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-H15
G 052 100 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden SD7-V16
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
80 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam galben de semnalizator
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
Geam alb de semnalizator
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
pe lunetă
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de citit
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lampă motor
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
în cazul dispozitivului automat de tensionare
toate 60.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
cu dispozitiv manual de tensionare
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a pompei de injecţie
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 10.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 1999
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2000
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Filtrul habitaclului a depăşit intervalul de înlocuire
de la 2000
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Filtrul habitaclului a depăşit intervalul de înlocuire
până la 1999
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
VW Transporter T4 Bus 2.4 D - 75 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024