Cilindru receptor frana Audi A8 Limousine (4E) S8 quattro - 450 cai benzina BSM - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A8 Limousine (4E)
Audi A8 Limousine (4E)
450 cp - benzina
06.2006 - 07.2010
Marca: Audi Model: A8 Limousine (4E) Modif.: S8 quattro - benzina
Sasiu: limuzina An: 06.2006 - 07.2010 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 10 cil. / 5204 cmc Putere: 450 cp / 331 kW Codul motorului: BSM Ulei motor: 10,00 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Diametru
      Producator
      • TOPRAN
      • TRISCAN
      • QUICK BRAKE
      • VAG
      Aplica
      Franare
      Franare
      Suspensie
      Suspensie
      Directie
      Directie
      Angrenare roata
      Angrenare roata
      Cutie viteze
      Cutie viteze
      Transmisie cu curea
      Transmisie cu curea
      Transmisie cu curea - Audi A8 Limousine (4E) S8 quattro
      Inchide
      Piese motor
      Piese motor
      Piese bloc motor
      Piese bloc motor
      Garnituri
      Garnituri
      Sistem de racire
      Sistem de racire
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie - Audi A8 Limousine (4E) S8 quattro
      Inchide
      Filtre
      Filtre
      Uleiuri si lichide
      Uleiuri si lichide
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere - Audi A8 Limousine (4E) S8 quattro
      Inchide
      Senzori
      Senzori
      Sistem alimentare
      Sistem alimentare
      Electrice
      Electrice
      Sistem pornire
      Sistem pornire
      Sistem pornire - Audi A8 Limousine (4E) S8 quattro
      Inchide
      Curatare parbriz
      Curatare parbriz
      Sistemul de esapament
      Sistemul de esapament
      Caroserie
      Caroserie
      Lumini
      Lumini
      Interior
      Interior
      Tech dateTech date
      Date generale Date generale
      Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
      Sistem combustibil Sistem combustibil
      Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
      Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
      Sistem de frână Sistem de frână
      Sistem electric Sistem electric
      Materiale consumabile Materiale consumabile
      Iluminat Iluminat
      Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Date generale
      Valori fundamentale generale
      Tipul comenzii motorului
      Lanţ de distribuţie
      Turaţie la putere maximă
      7000 1/min
      Turaţie la cuplu maxim
      3500 1/min
      Cuplu maxim
      540 Nm
      Ridicare
      92,80 mm
      Alezaj
      84,50 mm
      Supapă per cilindru
      4
      Compensare joc supapă
      Berbec hidraulic
      Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
      10
      Secvenţă de aprindere
      1-6-5-10-2-7-3-8-4-9
      Presiune de compresie
      9,00 - 14,00 bar
      Diferenţă max. 3 bar
      Rată de compresie
      12,50 :1
      Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
      1,50 bar
      Temperatură de verificare 80° C
      Retard maxim chiulasă
      0,100 mm
      Înălţime maximă a chiulasei
      139,50 mm
      Sistem de răcire
      Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
      1,40 - 1,60 bar
      Termostatul se deschide la temperatura
      105° - 117°
      Reglare electronică
      Informaţii privind curelele
      Dimensiuni generale
      Mărime curea transmisie agregate
      17.8 x 1131
      Sistem combustibil
      Sistem de combustibil în general
      Tipul carburantului
      OTTO 98 ROZ
      Tipul carburantului
      Posibilitate alternativă:
      OTTO 95 ROZ
      Reducerea randamentului
      Denumire carburaţie
      Injecţie directă
      Producător carburaţie
      Bosch
      Tip carburaţie
      MED 9
      Presiune sistem
      Presiune înaltă
      18,00 - 120,00 bar
      După pompa de înaltă presiune
      Presiune sistem
      Presiune joasă
      6,00 bar
      Înainte de pompa de înaltă presiune
      Valori de verificare a emisiilor
      Valori generale referitoare la emisii
      Graficul de poziţie - ştecher
      Stânga sub tabloul de bord:.
      photoicon
      Date privind trenul de rulare
      Jante şi anvelope
      Presiune pneuri faţă
      0,00 bar
      vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
      Presiune pneuri spate
      0,00 bar
      vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
      Dimensiuni tren de rulare
      Ampatamentul
      2948 - 3078 mm
      Ecartament faţă
      1628 - 1630 mm
      Ecartament spate
      1615 - 1617 mm
      Sistem de frână
      Dimensiune frânei
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Număr PR. 1LK
      36,00 mm
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Număr PR. 1LW
      38,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      Număr PR. 1LK
      34,00 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 1KE
      22,00 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 1KW
      22,00 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 1KY
      22,00 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 1KZ
      22,00 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 1KU
      28,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 1KE
      20,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 1KW
      20,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 1KY
      20,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 1KZ
      20,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LK
      20,43 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LW
      20,40 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      Cu placă spate, Număr PR. 1KE
      17,45 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      Număr PR. 1KW, Cu placă spate
      17,45 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      Cu placă spate, Număr PR. 1KY
      17,45 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      Cu placă spate, Număr PR. 1KZ
      17,45 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      Cu placă spate, Număr PR. 1LW
      9,50 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LK
      4,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KE
      3,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      Număr PR. 1KW, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      3,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KY
      3,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KZ
      3,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      Cu placă spate, Număr PR. 1KU
      9,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Număr PR. 1LK
      385,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Număr PR. 1LW
      380,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 1KE
      280,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 1KW
      310,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 1KY
      335,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 1KZ
      335,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 1KU
      356,00 mm
      Diametru piston frână osie anterioară
      Brembo
      28,00 mm
      Diametru piston frână osie anterioară
      Piston mare, Brembo
      32,00 mm
      Diametru piston frână osie spate
      Număr PR. 1KE
      43,00 mm
      Diametru piston frână osie spate
      Număr PR. 1KW
      43,00 mm
      Diametru piston frână osie spate
      Număr PR. 1KY
      43,00 mm
      Diametru piston frână osie spate
      Număr PR. 1KZ
      43,00 mm
      Diametru piston frână osie spate
      Număr PR. 1KU
      45,00 mm
      Sistem electric
      Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
      5750±750 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
      2625±375 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
      1200±200 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
      800±150 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
      610±70 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
      325±50 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
      190±40 Ohm
      Sistem electric general
      Tensiune baterie
      12 Volţi
      Capacitate baterie
      110 Ah
      Curent de testare la rece a bateriei
      520 Amperi
      Conform standardului DIN
      Producător generator
      Hitachi
      Curent de încărcare a generatorului
      190 Amperi
      Producător demaror
      Bosch
      Putere demaror
      1,70 Kilowaţi
      Materiale consumabile
      Cantităţi de umplere şi specificaţii
      Ulei de motor cu filtru
      10,00 litru
      Viscozitate ulei de motor
      VW 502 00
      0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
      Viscozitate ulei de motor
      VW 504 00
      SAE 5W-30
      Specificare ulei de motor
      VW 502 00
      Specificare ulei de motor
      intervale variabile de service (Longlife)
      VW 504 00
      Ulei transmisie automată
      Cutie de viteze 09E, Cu reumplare
      10,40 litru
      Ulei transmisie automată
      Cutie de viteze 09E, Cantitate de schimb
      10,00 litru
      Specificaţie ulei transmisie automată
      Cutie de viteze 09E
      G 055 005 A2
      Ulei original
      Ulei diferenţial osie faţă
      Cutie de viteze 09E
      1,20 litru
      Specificaţie ulei punte faţă
      Cutie de viteze 09E
      G 055 145 A2
      Ulei original
      Ulei diferenţial punte spate
      Diferenţial 01R
      1,50 litru
      Ulei diferenţial punte spate
      Diferenţial 0AR
      0,90 litru
      Specificaţie ulei punte spate
      Diferenţial 01R
      G 052 145 A1
      Ulei original
      Specificaţie ulei punte spate
      Diferenţial 0AR
      G 052 145 A1
      Ulei original
      Ulei cutia de distribuţie
      Cutie de viteze 09E
      1,10 litru
      Specificaţie cutie distribuţie
      Cutie de viteze 09E
      G 055 145 A2
      Ulei original
      Specificare ulei servodirecţie
      G 004 000 M2
      Ulei original
      Agent de răcire
      14,50 litru
      Specificare lichid de răcire
      G 12 Plus
      Lichide de frâna la schimbare
      1,25 litru
      Specificare lichid de frână
      VW 501 14
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      600 - 640 Grame
      Specificaţie agent de răcire
      R134a
      Ulei instalaţie de climatizare
      140 - 160 cm³
      Specificaţie ulei de răcire
      G 052 300 A2
      Ulei original
      Conţinut rezervor
      90 litru
      Iluminat
      Faruri faţă
      Fază scurtă
      cu far cu halogen
      H7 12V 55W PX26d Longlife
      photoicon
      Fază scurtă
      cu Bi-Xenon
      D2S 85V 35W P32d-2
      photoicon
      Fază lungă
      cu far cu halogen
      H7 12V 55W PX26d Longlife
      photoicon
      Fază lungă
      cu Bi-Xenon
      D2S 85V 35W P32d-2
      photoicon
      Lumină adaptivă în curbă
      cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
      H8 12V 35W PGJ19-1
      photoicon
      Lumină de zi
      de la 2006, cu Bi-Xenon
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumină de zi
      cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumină de zi
      cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă, cu tehnică LED
      LED
      Piesă originală
      Lumină de zi
      Accesoriu
      DAY1
      Fază lungă suplimentară
      până la 2005, cu Bi-Xenon
      H7 12V 55W PX26d
      photoicon
      Lumină de parcare
      cu far cu halogen
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
      photoicon
      Lumină de parcare
      cu Bi-Xenon
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
      photoicon
      Lumină de parcare
      cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă, cu tehnică LED
      LED
      Piesă originală
      Far de ceaţă
      H7 12V 55W PX26d
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      >
      Piesă originală
      Lumină intermitentă lateral
      LED
      Piesă originală
      Faruri spate
      Lumină intermitentă spate
      LED
      Lumini spate
      LED
      Lumină de frână
      LED
      Lumină marşarier
      W16W 12V 16W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumini de ceaţă spate
      W16W 12V 16W W2,1x9,5d
      photoicon
      Iluminat număr de înmatriculare
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Lumină frâna suplimentară
      LED
      Mijloace de iluminat interior
      Iluminat interior
      Glass socket 12V 6W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă uşi
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumină de siguranţă a uşilor
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă de iluminat în portbagaj
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumini de urcare
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă torpedo
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Pentru datele de service
      Interval de verificare a curelei de transmisie
      toate 120.000 km
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      toate 90.000 km
      Interval de înlocuire a bujiilor
      la fiecare 90.000 km / 6 ani
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      până la 2007
      la fiecare 2 ani
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      de la 2008
      mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      la fiecare 15.000 km / o dată pe an
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      intervale variabile de service (Longlife)
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
      la fiecare 48 luni
      Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
      Audi A8 Limousine (4E) S8 quattro - 450 cai Introduceti sasiu
      Audi Salveaza
      Stergeti intreaga istorie

      TOP producatori

      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Andreea Tohaneanu
      Andreea Tohaneanu
      22 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      TBone Alex
      TBone Alex
      13 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      balan cristian
      balan cristian
      12 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Zorro Zdm
      Zorro Zdm
      09 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      gabriel ion
      gabriel ion
      08 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      crb crb
      crb crb
      01 April 2024