Cilindru receptor frana Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D - 60 cai motor diesel J8S 330 - magazin online
Renault Master Van (T)
60 cp - motor diesel
08.1980 - 07.1998
60 cp - motor diesel
08.1980 - 07.1998
Marca: Renault
Model: Master Van (T)
Modif.: 28-35 2.1 D - motor diesel
Sasiu: caroserie
An: 08.1980 - 07.1998
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 2068 cmc
Putere: 60 cp / 44 kW
Codul motorului: J8S 330
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Suspensie - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Directie - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Angrenare roata - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Cutie viteze - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Transmisie cu curea - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Piese motor - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Piese bloc motor - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Garnituri - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Sistem de racire - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Sistem de aer conditionat - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Incalzire si ventilatie - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Filtre - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Uleiuri si lichide - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Senzori - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Sistem alimentare - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Electrice - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Sistem pornire - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Curatare parbriz - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Sistemul de esapament - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Caroserie - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Lumini - Renault Master Van (T) 28-35 2.1 D
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
122
Nm
Ridicare
89,00
mm
Alezaj
86,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,20
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,25
mm
rece
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
14°-/46°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
50°-/10°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
8,000
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
8,000
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
20,0 - 30,0
bar
Rată de compresie
21,50
:1
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Roto Diesel
Producător duze de injecţie
Roto Diesel
Tip duze de injecţie
RDN O SDC 6751
Pornire alimentare cu combustibil statică
Pompă de injecţie R3443090A până la R3443093A
1,38 - 1,42
mm
Pornire alimentare cu combustibil statică
Pompă de injecţie R3443140A până la R3443142B
1,78 - 1,82
mm
Presiune injecţie Diesel
113 - 125
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
775 - 825
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4250 - 4400
1/min
Valoare maximă K
2,50
1/m
Valoare prestabilită conform normei europene
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 1
24,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Variantă 2
24,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 1
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Variantă 2
22,60
mm
Diametru tambur de frână punte spate
254,00
mm
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 1996/10
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1996/09
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024