Cilindru receptor frana VW Bora Estate (1J6) 2.8 V6 4motion - 204 cai benzina AQP, AUE, BDE - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Bora Estate (1J6)
VW Bora Estate (1J6)
204 cp - benzina
05.1999 - 05.2005
Marca: VW Model: Bora Estate (1J6) Modif.: VW Bora Estate - benzina
Sasiu: combi An: 05.1999 - 05.2005 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2792 cmc Putere: 204 cp / 150 kW Codul motorului: AQP, AUE, BDE Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Diametru
      Producator
      • TOPRAN
      • VAG
      Aplica
      • Surub aerisire, cilindru receptor frana TOPRAN 107 504 VW Bora Estate (1J6) 2.8 V6 4motion
        mai mult
        TOPRAN
        Partea de montare: punte fata la etrier
        Partea de montare:
        punte fata
        Partea de montare:
        la etrier
        pt. numar PR:
        1LQ
        pt. numar PR:
        1LR
        pt. numar PR:
        1LS
        pt. numar PR:
        1ZM
        pt. numar PR:
        1ZP
        Dimensiune filet:
        M 10
        Pas filet [mm]:
        1 mm
        Lungime totala [mm]:
        30 mm
        extindere de reparatie prescrisa, vezi lista accesorii:
        Numar comercial:
        107 504 001
        punte fata la etrier
        8 Lei cu TVA
      • Surub aerisire, cilindru receptor frana TOPRAN 113 269 VW Bora Estate (1J6) 2.8 V6 4motion
        mai mult
        TOPRAN
        Partea de montare: punte fata la etrier puntea spate
        Partea de montare:
        punte fata
        Partea de montare:
        la etrier
        pt. numar PR:
        1LJ
        pt. numar PR:
        1LN
        pt. numar PR:
        1ZD
        pt. numar PR:
        1ZE
        pt. numar PR:
        1ZH
        pt. numar PR:
        1ZQ
        Separarea blocurilor:
        Partea de montare:
        la etrier
        Partea de montare:
        puntea spate
        pt. numar PR:
        1KE
        pt. numar PR:
        1KP
        pt. numar PR:
        1KS
        pt. numar PR:
        1KT
        pt. numar PR:
        1KX
        pt. numar PR:
        2EG
        Dimensiune filet:
        M 10
        Pas filet [mm]:
        1 mm
        Lungime totala [mm]:
        29 mm
        extindere de reparatie prescrisa, vezi lista accesorii:
        Numar comercial:
        113 269 001
        punte fata la etrier puntea spate
        10 Lei cu TVA
      • Surub aerisire, cilindru receptor frana TOPRAN 639 809 VW Bora Estate (1J6) 2.8 V6 4motion
        mai mult
        TOPRAN
        Partea de montare: la etrier puntea spate
        Partea de montare:
        la etrier
        Partea de montare:
        puntea spate
        pt. numar PR:
        1KU
        pt. numar PR:
        2EE
        Dimensiune filet:
        M 10
        Pas filet [mm]:
        1 mm
        Lungime totala [mm]:
        29 mm
        extindere de reparatie prescrisa, vezi lista accesorii:
        Numar comercial:
        639 809 001
        la etrier puntea spate
        10 Lei cu TVA
      • Bleeder Valve VAG 1K0615273A VW Bora Estate (1J6) 2.8 V6 4motion
        Информация:
        Allows fluid or air to be removed from your braking system. M10x1x29
        51 Lei cu TVA
      • Bleeder Screw VAG 1K0615273B VW Bora Estate (1J6) 2.8 V6 4motion
        Информация:
        Located on the caliper to allow bleeding of the hydraulic system. M10x1x35
        51 Lei cu TVA
      • Breather valve VAG 1K0615273C VW Bora Estate (1J6) 2.8 V6 4motion
        Informatii:
        51 Lei cu TVA
      • Front Bleeder Screw VAG 4F0615273 VW Bora Estate (1J6) 2.8 V6 4motion
        Информация:
        Located on the front calipers to allow bleeding of the hydraulic system
        66 Lei cu TVA
      Franare
      Franare
      Suspensie
      Suspensie
      Directie
      Directie
      Angrenare roata
      Angrenare roata
      Cutie viteze
      Cutie viteze
      Transmisie cu curea
      Transmisie cu curea
      Piese motor
      Piese motor
      Piese bloc motor
      Piese bloc motor
      Garnituri
      Garnituri
      Sistem de racire
      Sistem de racire
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie
      Filtre
      Filtre
      Uleiuri si lichide
      Uleiuri si lichide
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere - VW Bora Estate (1J6) 2.8 V6 4motion
      Inchide
      Senzori
      Senzori
      Sistem alimentare
      Sistem alimentare
      Electrice
      Electrice
      Sistem pornire
      Sistem pornire
      Curatare parbriz
      Curatare parbriz
      Sistemul de esapament
      Sistemul de esapament
      Caroserie
      Caroserie
      Lumini
      Lumini
      Interior
      Interior
      Tech dateTech date
      Date generale Date generale
      Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
      Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
      Sistem combustibil Sistem combustibil
      Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
      Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
      Sistem de frână Sistem de frână
      Sistem electric Sistem electric
      Materiale consumabile Materiale consumabile
      Iluminat Iluminat
      Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Date generale
      Valori fundamentale generale
      Tipul comenzii motorului
      Lanţ de distribuţie
      Turaţie la putere maximă
      6200 1/min
      Turaţie la cuplu maxim
      3200 1/min
      Cuplu maxim
      270 Nm
      Ridicare
      90,30 mm
      Alezaj
      81,00 mm
      Supapă per cilindru
      4
      Compensare joc supapă
      Berbec hidraulic
      Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
      19°-/24°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
      Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
      22°-/7°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
      Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
      45°
      Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
      45°
      Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
      5,960 mm
      Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
      5,960 mm
      Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
      6
      Secvenţă de aprindere
      1-5-3-6-2-4
      Presiune de compresie
      9,0 - 14,0 bar
      Rată de compresie
      10,70 :1
      Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
      Turaţie motor 2000/min
      3,00 - 5,50 bar
      Temperatură de verificare 80° C
      Retard maxim chiulasă
      0,050 mm
      Înălţime maximă a chiulasei
      139,90 mm
      Sistem de răcire
      Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
      1,40 - 1,60 bar
      Termostatul se deschide la temperatura
      80° - 105°
      Radiatorul se decuplează la temperatura
      Treaptă 01
      84° - 91°
      Radiatorul se decuplează la temperatura
      Treaptă 02
      91° - 98°
      Radiatorul se cuplează la temperatura
      Treaptă 01
      92° - 97°
      Radiatorul se cuplează la temperatura
      Treaptă 02
      99° - 105°
      Informaţii privind curelele
      Dimensiuni generale
      Mărime curea transmisie agregate
      fără instalaţie de climatizare
      21,36 x 1264
      Mărime curea transmisie agregate
      cu instalaţie de climatizare
      21,36 x 1320
      Sistemul de aprindere
      Valori sistem de aprindere
      Rezistenţă maximă cablu de aprindere
      Motor AQP
      7000 Ohm
      Rezistenţă maximă cablu de aprindere
      Motor AUE
      7000 Ohm
      Distanţă electrozi
      1,10 mm
      Bujii/Bujii incadescente NGK
      PZFR5D-11
      Sistem combustibil
      Sistem de combustibil în general
      Tipul carburantului
      OTTO 98 ROZ
      Denumire carburaţie
      Injecţie benzină
      Producător carburaţie
      Bosch
      Tip carburaţie
      ME 7.1
      Presiune sistem
      2,80 - 3,20 bar
      Valori de verificare a emisiilor
      Valori generale referitoare la emisii
      Graficul de poziţie - ştecher
      Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală, în spatele unei măşti deasupra scrumierei.
      photoicon
      Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
      650 - 750 1/min
      Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
      80 °C
      Valoare de emisie benzină
      CO-Conţinut la mersul la ralanti
      0,00 - 0,50 %
      Turaţie la ralanti mărită
      Motor AQP
      2500 - 2800 1/min
      Turaţie la ralanti mărită
      Motor AUE
      2500 - 3000 1/min
      Turaţie la ralanti mărită
      Motor BDE
      2500 - 3000 1/min
      CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
      Motor AQP
      0,00 - 0,30 %
      CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
      Motor AUE
      0,00 - 0,20 %
      CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
      Motor BDE
      0,00 - 0,20 %
      Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
      100 ppm
      Contiţionarea timpului de ardere internă
      120 Secundă(secunde)
      Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
      Motor AQP
      2500 - 2800 1/min
      Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
      Motor AUE
      2500 - 3000 1/min
      Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
      Motor BDE
      2500 - 3000 1/min
      Tipul de construcţie al sondelor lambda
      Motor AUE, Motor BDE
      Sondă de bandă largă
      Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
      Motor AUE, Motor BDE
      650 - 750 1/min
      Valoarea lambda
      0,97 - 1,03 λ
      Delta Lambda
      Motor AQP
      0,02 λ
      Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
      Motor AQP
      550 - 850 1/min
      Procedură alternativă
      Motor AQP
      Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
      Date privind trenul de rulare
      Jante şi anvelope
      Presiune pneuri faţă
      până la 2000/04, Încărcată parţial
      2,40 bar
      Presiune pneuri faţă
      până la 2000/04, încărcat în întregime
      2,60 bar
      Presiune pneuri faţă
      de la 2000/05, Încărcată parţial
      2,30 bar
      Presiune pneuri faţă
      de la 2000/05, încărcat în întregime
      2,50 bar
      Presiune pneuri spate
      până la 2000/04, Încărcată parţial
      2,20 bar
      Presiune pneuri spate
      până la 2000/04, încărcat în întregime
      3,20 bar
      Presiune pneuri spate
      de la 2000/05, Încărcată parţial
      2,10 bar
      Presiune pneuri spate
      de la 2000/05, încărcat în întregime
      3,20 bar
      Dimensiuni tren de rulare
      Ampatamentul
      2513 mm
      Ecartament faţă
      cu jantă ET36
      1520 mm
      Ecartament faţă
      cu jantă ET38
      1516 mm
      Ecartament faţă
      cu jantă ET42
      1508 mm
      Ecartament spate
      cu jantă ET36
      1485 mm
      Ecartament spate
      cu jantă ET38
      1481 mm
      Ecartament spate
      cu jantă ET42
      1473 mm
      Sistem de frână
      Dimensiune frânei
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      25,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      22,00 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 1KU
      22,00 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 2EE
      22,00 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 2EL
      22,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 1KU
      20,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 2EE
      20,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 2EL
      20,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KU
      11,50 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      Număr PR. 2EE, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      11,50 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      Număr PR. 2EL, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      11,50 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      2,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      2,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Număr PR. 1LQ
      312,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Număr PR. 1LT
      312,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Număr PR. 1LJ
      312,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 1KU
      256,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 2EE
      256,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 2EL
      256,00 mm
      Sistem electric
      Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
      5750±750 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
      4700±700 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
      3250±450 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
      2625±375 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
      2150±350 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
      1450±250 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
      1200±200 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
      1000±200 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
      800±150 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
      610±70 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
      325±50 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
      190±40 Ohm
      Sistem electric general
      Tensiune baterie
      12 Volţi
      Capacitate baterie
      Variantă 1
      61 Ah
      Capacitate baterie
      Variantă 2
      72 Ah
      Curent de testare la rece a bateriei
      Variantă 1
      330 Amperi
      Conform standardului DIN
      Curent de testare la rece a bateriei
      Variantă 2
      380 Amperi
      Conform standardului DIN
      Producător generator
      Variantă 1
      BOSCH
      Producător generator
      Variantă 2
      VALEO
      Curent de încărcare a generatorului
      70 - 120 Amperi
      Materiale consumabile
      Cantităţi de umplere şi specificaţii
      Ulei de motor cu filtru
      5,50 litru
      Viscozitate ulei de motor
      VW 505 01
      5W-30, 5W-40
      Viscozitate ulei de motor
      VW 502 00
      SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
      Viscozitate ulei de motor
      VW 503 00
      SAE 0W-30|SAE 5W-30
      Viscozitate ulei de motor
      VW 504 00
      SAE 5W-30
      Specificare ulei de motor
      VW 502 00|VW 505 01
      Specificare ulei de motor
      intervale variabile de service (Longlife)
      VW 503 00|VW 504 00
      Ulei cutie de viteze manuală
      2,60 litru
      Specificaţie ulei transmisie manuală
      SAE 75W-90
      Ulei diferenţial punte spate
      1,00 litru
      Specificaţie ulei punte spate
      SAE 75W-90
      Ulei pentru ambreiaj integral
      Cu reumplare
      0,42 litru
      Ulei pentru ambreiaj integral
      Cantitate de schimb
      0,25 litru
      Specificaţie ulei ambreiaj integral.
      G 052 175 A1
      Ulei original
      Ulei servodirecţie
      0,80 litru
      Specificare ulei servodirecţie
      G 004 000 M2
      Ulei original
      Agent de răcire
      9,20 litru
      Specificare lichid de răcire
      G 12 Plus
      Lichide de frâna la schimbare
      1,10 litru
      Specificare lichid de frână
      DOT 4
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      750 - 800 Grame
      Specificaţie agent de răcire
      R134a
      Ulei instalaţie de climatizare
      120 - 150 cm³
      Specificaţie ulei de răcire
      G 052 154 A2
      Ulei original
      Conţinut rezervor
      55 litru
      Iluminat
      Faruri faţă
      Fază scurtă
      cu far cu halogen
      H4 12V 60/55W P43t
      photoicon
      Fază scurtă
      cu far cu xenon
      D2S 85V 35W P32d-2
      photoicon
      Fază lungă
      cu far cu halogen
      H4 12V 60/55W P43t
      photoicon
      Fază lungă
      cu far cu xenon
      H7 12V 55W PX26d
      photoicon
      Lumină de zi
      Accesoriu
      DAY1
      Lumină de parcare
      cu far cu halogen
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
      photoicon
      Lumină de parcare
      cu far cu xenon
      H6W 12V 6W BAX9s
      photoicon
      Far de ceaţă
      H3 12V 55W PK22s
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      cu far cu halogen
      PY21W 12V 21W BAU15s yellow
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      cu far cu xenon
      H21W 12V 21W BAY9s
      photoicon
      Lumină intermitentă lateral
      Geam galben de semnalizator
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumină intermitentă lateral
      Geam alb de semnalizator
      WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
      photoicon
      Faruri spate
      Lumină intermitentă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini spate
      R5W 12V 5W BA15s
      photoicon
      Lumină de frână
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină marşarier
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini de ceaţă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Iluminat număr de înmatriculare
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Lumină frâna suplimentară
      LED
      Piesă originală
      Mijloace de iluminat interior
      Iluminat interior
      C10W 12V 10W SV8,5-8
      photoicon
      Lumină de siguranţă a uşilor
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă de iluminat în portbagaj
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă de citit
      faţă
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă de citit
      spate
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Pentru datele de service
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de înlocuire a bujiilor
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      la fiecare 2 ani
      Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
      toate 30.000 km
      Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
      la fiecare 4 ani
      Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
      VW Bora Estate (1J6) 2.8 V6 4motion - 204 cai Introduceti sasiu
      VW Salveaza
      Stergeti intreaga istorie

      TOP producatori

      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Andreea Tohaneanu
      Andreea Tohaneanu
      22 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      TBone Alex
      TBone Alex
      13 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      balan cristian
      balan cristian
      12 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Zorro Zdm
      Zorro Zdm
      09 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      gabriel ion
      gabriel ion
      08 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      crb crb
      crb crb
      01 April 2024