Compresor clima Ford S-Max 1.6 TDCi - 115 cai motor diesel T1WA, T1WB - magazin online

Ford
Cumpara online 24/7
Ford S-Max
Ford S-Max
115 cp - motor diesel
02.2011 - 12.2014
Marca: Ford Model: S-Max Modif.: 1.6 TDCi - motor diesel
Sasiu: microbus An: 02.2011 - 12.2014 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1560 cmc Putere: 115 cp / 85 kW Codul motorului: T1WA, T1WB Ulei motor: 3,85 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • VALEO
    • VAN WEZEL
    • DELPHI
    • NISSENS
    • NRF
    • HOFFER
    • THERMOTEC
    Aplica
    • Compresor, climatizare VALEO RE-GEN REMANUFACTURED 813619 Ford S-Max 1.6 TDCi
      Serie:
      VALEO RE-GEN REMANUFACTURED
      An fabricatie pana la:
      07.2012
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Piesa la schimb:
      Restrictiile producatorului:
      SANDEN
      Identificare compresor:
      PXV16
      Agent frigorific:
      R 134a
      Tensiune [V]:
      12 V
      Cantitate umplere ulei [ml]:
      110 ml
      Fulie curea Ø [mm]:
      114 mm
      Numar de striatii:
      6
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu elei compresor-PAG
      Ulei compresor:
      PAG 46
      Greutate [kg]:
      6,156 kg
      :
      1932 Lei cu TVA
    • Compresor, climatizare VALEO RE-GEN REMANUFACTURED 813786 Ford S-Max 1.6 TDCi
      Serie:
      VALEO RE-GEN REMANUFACTURED
      An fabricatie de la:
      07.2012
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 6 viteze
      Piesa la schimb:
      Restrictiile producatorului:
      DENSO
      Identificare compresor:
      7SBH
      Agent frigorific:
      R 134a
      Tensiune [V]:
      12 V
      Cantitate umplere ulei [ml]:
      150 ml
      Fulie curea Ø [mm]:
      116 mm
      Numar de striatii:
      6
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu elei compresor-PAG
      Ulei compresor:
      PAG 46
      Greutate [kg]:
      6,72 kg
      :
      1893 Lei cu TVA
    • Compresor, climatizare VAN WEZEL 1801K719 Ford S-Max 1.6 TDCi
      An fabricatie de la:
      07.2012
      Restrictiile producatorului:
      Type Denso
      Identificare compresor:
      7SBH17C
      Fulie curea Ø [mm]:
      110 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Diametru admisie [mm]:
      21 mm
      Diametru evacuare [mm]:
      18 mm
      Capacitate Compresor:
      170 cm³
      Role:
      cu rola curea
      Numar de striatii:
      6
      Ulei compresor:
      PAG 46 SP-A2
      Agent frigorific:
      R 1234yf
      Agent frigorific:
      R 134a
      incarcat partial:
      2055 Lei cu TVA
    • Compresor, climatizare DELPHI CS20512 Ford S-Max 1.6 TDCi
      An fabricatie pana la:
      06.2012
      Restrictiile producatorului:
      Denso
      Identificare compresor:
      7ZSB16
      ID ambreiaj:
      PV6
      Ulei compresor:
      PAG 46
      Role:
      cu
      Fulie curea Ø [mm]:
      110 mm
      2114 Lei cu TVA
    • Compresor, climatizare NISSENS ** FIRST FIT ** 890125 Ford S-Max 1.6 TDCi
      Serie:
      ** FIRST FIT **
      An fabricatie pana la:
      07.2012
      Restrictiile producatorului:
      SANDEN
      Numar de striatii:
      6
      Identificare compresor:
      PXV16
      Agent frigorific:
      R 134a
      Cantitate umplere ulei [ml]:
      150 ml
      Tensiune [V]:
      12 V
      Capacitate Compresor:
      170 cm³
      Fulie curea Ø [mm]:
      110 mm
      Ulei compresor:
      PAG 46
      2131 Lei cu TVA
    • Compresor, climatizare NISSENS ** FIRST FIT ** 890419 Ford S-Max 1.6 TDCi
      Serie:
      ** FIRST FIT **
      An fabricatie de la:
      07.2012
      Restrictiile producatorului:
      DENSO
      Numar de striatii:
      6
      Identificare compresor:
      7SBH17C
      Agent frigorific:
      R 134a
      Cantitate umplere ulei [ml]:
      150 ml
      Tensiune [V]:
      12 V
      Capacitate Compresor:
      170 cm³
      Fulie curea Ø [mm]:
      110 mm
      Ulei compresor:
      PAG 46
      2362 Lei cu TVA
    • Compresor, climatizare NRF 320005 Ford S-Max 1.6 TDCi
      An fabricatie de la:
      07.2012
      Restrictiile producatorului:
      DENSO-EQUIVALENT
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu elei compresor-PAG
      Role:
      cu
      Identificare compresor:
      7SBH17C
      Tensiune [V]:
      12 V
      Agent frigorific:
      R 134a
      Ulei compresor:
      PAG 46
      Numar de striatii:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      110 mm
      Cantitate umplere ulei [ml]:
      140 ml
      Calitate:
      OE-EQUIVALENT
      Forma carcasa stecher:
      oval
      2021 Lei cu TVA
    • Compresor, climatizare NRF EASY FIT 32816 Ford S-Max 1.6 TDCi
      Serie:
      EASY FIT
      An fabricatie pana la:
      06.2012
      Restrictiile producatorului:
      SANDEN-EQUIVALENT
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu elei compresor-PAG
      Role:
      cu
      Identificare compresor:
      PXV16
      Tensiune [V]:
      12 V
      Ulei compresor:
      PAG 46
      Numar de striatii:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      110 mm
      Cantitate umplere ulei [ml]:
      110 ml
      Calitate:
      OE-EQUIVALENT
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu inel etansare
      1733 Lei cu TVA
    • Cupla magnetica, climatizare NRF 380107 Ford S-Max 1.6 TDCi
      Restrictiile producatorului:
      GENUINE DENSO
      Identificare compresor:
      7SBH
      Numar de striatii:
      6
      Fulie curea Ø [mm]:
      110 mm
      ptr. diametru butuc roata [mm]:
      35 mm
      ptr. diametru butuc roata [mm]:
      52 mm
      Înălțime rulment de debreiere [mm]:
      20 mm
      730 Lei cu TVA
    • Bobină, cuplaj magnetic (compresor) NRF 38676 Ford S-Max 1.6 TDCi
      Restrictiile producatorului:
      DENSO
      Identificare compresor:
      7SBH
      Tensiune [V]:
      12 V
      Diametru exterior [mm]:
      96 mm
      Diametru interior 1 [mm]:
      40 mm
      Diametru interior 2 [mm]:
      61 mm
      Înaltime [mm]:
      22 mm
      244 Lei cu TVA
    • Supapa regulatoare, compresor NRF 38613 Ford S-Max 1.6 TDCi
      Restrictiile producatorului:
      DENSO
      Identificare compresor:
      10PA/5SL12/5SA
      Identificare compresor:
      7SBH/7SBU/7SB
      Identificare compresor:
      CSV717/DCS14/DSC17
      Identificare compresor:
      KS88/DV12/DV13
      Identificare compresor:
      DV9/DVE/VCS14/VCS17
      Lungime [mm]:
      50 mm
      Mod de operare:
      mecanic
      194 Lei cu TVA
    • Supapa regulatoare, compresor NRF 38614 Ford S-Max 1.6 TDCi
      Restrictiile producatorului:
      DENSO
      Identificare compresor:
      5SL
      Identificare compresor:
      7SBU
      Identificare compresor:
      5TSE
      Lungime [mm]:
      51 mm
      Mod de operare:
      mecanic
      222 Lei cu TVA
    • Compresor, climatizare HOFFER K15431A Ford S-Max 1.6 TDCi
      Identificare compresor:
      7SBH17C
      Fulie curea Ø [mm]:
      110 mm
      Numar nervuri:
      6
      Tensiune [V]:
      12 V
      Tehnica de cuplaj:
      FLANGIA
      Calitate:
      OE EQUIVALENT
      2233 Lei cu TVA
    • Compresor, climatizare THERMOTEC KTT090126 Ford S-Max 1.6 TDCi
      An fabricatie pana la:
      07.2012
      Restrictiile producatorului:
      SANDEN
      Numar de striatii:
      6
      Identificare compresor:
      PXV16
      Agent frigorific:
      R 134a
      Cantitate umplere ulei [ml]:
      150 ml
      Tensiune [V]:
      12 V
      Capacitate Compresor:
      170 cm³
      Fulie curea Ø [mm]:
      110 mm
      Variantă de echipare:
      FIRST FIT
      Ulei compresor:
      PAG 46
      2074 Lei cu TVA
    • Cupla magnetica, climatizare THERMOTEC KTT040310 Ford S-Max 1.6 TDCi
      An fabricatie de la:
      07.2012
      Restrictiile producatorului:
      DENSO
      Identificare compresor:
      7SBH17C
      Tensiune [V]:
      12 V
      Ulei compresor:
      PAG 46
      Cantitate umplere ulei [ml]:
      140 ml
      Fulie curea Ø [mm]:
      110 mm
      Role:
      Fulie curea trapezoidala
      Numar nervuri:
      6
      Tensiune de lucru [V]:
      12 V
      Numar de striatii:
      6
      547 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Ford S-Max 1.6 TDCi
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Ridicare
    88,30 mm
    Alezaj
    75,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Poziţia cilindrului 1.
    Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
    photoicon
    Rată de compresie
    16,00 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,00 - 2,00 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,025 mm
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte pe tabloul de bord pe partea şoferului, în spatele panoului.
    photoicon
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    2,40 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri spate
    2,40 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2850 mm
    Ecartament faţă
    1578 - 1588 mm
    Ecartament spate
    1595 - 1605 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    28,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    26,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,10 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    11,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    9,00 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
    0,10 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    1,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    300,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    302,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    3,85 litru
    Viscozitate ulei de motor
    WSS-M2C913-C
    5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    WSS-M2C913-D
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    WSS-M2C913-C
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    Posibilitate alternativă:
    WSS-M2C913-D
    SAE 5W-30
    Ulei cutie de viteze manuală
    cu cutie de viteze mecanică, Cutie de viteze MMT 6
    1,75 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    cu cutie de viteze mecanică, Cutie de viteze MMT 6
    WSS-M2C200-D2
    Agent de răcire
    7,30 litru
    Specificare lichid de răcire
    WSS-M97B44-D
    Lichide de frâna la schimbare
    0,80 litru
    Specificare lichid de frână
    WSS-M6C65-A2
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    Fără instalaţie de climatizare locuri spate
    585 - 615 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    cu instalaţie de climatizare spate
    835 - 865 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    Fără instalaţie de climatizare locuri spate
    200 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    cu instalaţie de climatizare spate
    250 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    WSH-M1C231-B
    Conţinut rezervor
    70 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină adaptivă în curbă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină de zi
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H8 12V 35W PGJ19-1
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini exterioare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumini spate
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    Lampă posterioară cu diode luminiscente
    LED
    Piesă originală
    Lumină de frână
    Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    Xenon W6 12V 6W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2011/07
    la fiecare 140.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2011/08
    la fiecare 180.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    până la 2011/07
    la fiecare 140.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    de la 2011/08
    la fiecare 180.000 km / 10 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 3 ani
    Interval de curăţare a filtrului de are
    de la 2011/08
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    până la 2014/01
    la fiecare 60.000 km / 3 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    de la 2014/02
    la fiecare 40.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    la fiecare 10 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
    la fiecare 2 ani, apoi anual din al 6.-lea an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 20.000 km / o dată pe an
    Instalaţie de climatizare - mod de verificare
    la fiecare 3 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Ford S-Max 1.6 TDCi - 115 cai Introduceti sasiu
    Ford Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024