Comutator lampa marsalier Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D) - 75 cai motor diesel D13A, Z 13 DTJ - magazin online
Suzuki Splash
75 cp - motor diesel
de 01.2008
75 cp - motor diesel
de 01.2008
Marca: Suzuki
Model: Splash
Modif.: 1.3 CDTI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: de 01.2008
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1248 cmc
Putere: 75 cp / 55 kW
Codul motorului: D13A, Z 13 DTJ
Ulei motor: 3,10
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Suspensie - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Directie - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Angrenare roata - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Cutie viteze - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Transmisie cu curea - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Piese motor - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Piese bloc motor - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Garnituri - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Sistem de racire - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Filtre - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Uleiuri si lichide - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Senzori - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Sistem alimentare - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Electrice - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Sistem pornire - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Curatare parbriz - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Sistemul de esapament - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Caroserie - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Lumini - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Interior - Suzuki Splash 1.3 CDTI (A5B 413D)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 - 2250
1/min
Cuplu maxim
190
Nm
Ridicare
82,00
mm
Alezaj
69,60
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,974 - 5,992
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,974 - 5,992
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
18,00
bar
Diferenţă max. 1,5 bar
Rată de compresie
17,60
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
105,45
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40
bar
Capac - rezervor de compensare
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
720 - 880
1/min
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
5120 - 5280
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
4
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
1,0
s
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,10
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri spate
1,90
bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2360
mm
Ecartament faţă
1460 - 1470
mm
Ecartament spate
1470 - 1480
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
18,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,10
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor arbore cotit
632 - 948
Ohm
la 20°C
Rezistenţă - injectoare
0,50
Ohm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,10
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B4
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată
API GL4 SAE 75W-90
Agent de răcire
5,90
litru
Specificare lichid de răcire
Lichid de răcire verde
99000-99032-12X
Specificare lichid de răcire
Lichid de răcire albastru
99000-99032-20X
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
350 - 390
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
80 - 100
cm³
Specificaţie ulei de răcire
DH-PR
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 150.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în funcţie de calitatea uleiului, cel mai târziu la fiecare 12 luni
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 45.000 km / 3 ani
(dacă este disponibil)
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024