Comutator lampa marsalier VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI - 110 cai motor diesel AFN, ASV - magazin online
VW Polo 3 Classic (6kv2)
110 cp - motor diesel
06.1998 - 01.2002
110 cp - motor diesel
06.1998 - 01.2002
Marca: VW
Model: Polo 3 Classic (6kv2)
Modif.: 110 1.9 TDI - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 06.1998 - 01.2002
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc
Putere: 110 cp / 81 kW
Codul motorului: AFN, ASV
Ulei motor Motor AFN: 4,30
litru cu filtru
Ulei motor Motor ASV: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Suspensie - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Directie - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Angrenare roata - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Cutie viteze - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Piese motor - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Garnituri - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Sistem de racire - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Filtre - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Sistem de aprindere - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Senzori - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Electrice - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Sistem pornire - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Caroserie - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Lumini - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Interior - VW Polo 3 Classic (6kv2) 110 1.9 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4150
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900
1/min
Cuplu maxim
235
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,963
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,943
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
14,0 - 24,0
bar
Rată de compresie
19,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,70 - 1,20
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător duze de injecţie
Bosch
Tip duze de injecţie
0 432 193 838
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
0°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
numai cu un aparat de testare special
Presiune injecţie Diesel
190 - 200
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
875 - 950
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4800 - 5200
1/min
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime
2,60
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2440
mm
Ecartament faţă
1429
mm
Ecartament spate
1394
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
18,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 1
180,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 2
200,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 1
181,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
Variantă 2
201,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor AFN
4,30
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor ASV
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
VW 505 00|VW 505 01
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02J
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02J
SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
2,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2002, Motor ASV
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2001, Motor ASV
toate 90.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Motor AFN
toate 90.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 2001
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
până la 2000
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
de la 2002, Motor ASV, cu piesa de schimb nr. 038 109 244 H
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2000
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1999
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024