Comutator lumini frana EPS Made in Italy - OE Equivalent 1.810.228 pentru VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI - 130 cai motor diesel
VW Polo 4 (9n)
130 cp - motor diesel
11.2003 - 11.2009
130 cp - motor diesel
11.2003 - 11.2009
Marca: VW
Model: Polo 4 (9n)
Modif.: 1.9 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 11.2003 - 11.2009
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc
Putere: 130 cp / 96 kW
Codul motorului: ASZ, BLT
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Motor:
130 cai - 96 kW - motor diesel
Cod producator:
1.810.228
Producator:
EPS
Serie:
Made in Italy - OE Equivalent
Cod motor:
BLT
Culoare carcasa:
negru
Mod de operare:
mecanic
Numar comercial:
Facet 7.1228, Kw 510 228
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Suspensie - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Directie - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Angrenare roata - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Cutie viteze - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Piese motor - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Garnituri - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Sistem de racire - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Filtre - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Senzori - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Electrice - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Sistem pornire - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Caroserie - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Lumini - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Interior - VW Polo 4 (9n) 1.9 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900
1/min
Cuplu maxim
310
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
16°+/25°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
28°-/19°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,956
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,00
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
85° - 105°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 780
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1180
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Unitate pompǎ-diuzǎ
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
7,50
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor ASZ
800 - 1000
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BLT
750 - 950
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
Motor ASZ
4900 - 5300
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare turaţie Diesel
Motor BLT
4800 - 5200
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
Motor ASZ
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
Motor BLT
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor ASZ
4900 - 5300
1/min
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor BLT
4800 - 5200
1/min
Mod de măsurare
Motor ASZ
B
Mod de măsurare
Motor BLT
B
Sondă de măsurare
Motor ASZ
1
Sondă de măsurare
Motor BLT
1
Timp de măsurare
Motor ASZ
0,5
s
Timp de măsurare
Motor BLT
0,5
s
Valoare maximă K
Motor ASZ
2,00
1/m
Valoare maximă K
Motor BLT
1,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
până la 2004, Încărcată parţial, 195/55 R 15
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
până la 2004, încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
până la 2004, Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
până la 2004, încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, Încărcată parţial, 195/55 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
de la 2005, încărcat în întregime, 205/45 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, Încărcată parţial, 195/55 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, încărcat în întregime, 195/55 R 15
3,00
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri spate
până la 2004, încărcat în întregime, 205/45 R 16
3,20
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, Încărcată parţial, 195/55 R 15
2,40
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, încărcat în întregime, 195/55 R 15
3,20
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, Încărcată parţial, 205/45 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri spate
de la 2005, încărcat în întregime, 205/45 R 16
3,20
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2466
mm
Ecartament faţă
1434
mm
Ecartament spate
1426
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
13,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±100
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
61
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
330
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
90
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 01|VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 0A8
2,30
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 0A8
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 F
Lichide de frâna la schimbare
1,15
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU12
525 - 575
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 6SEU14
525 - 575
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Compresor Denso 7SEU16
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
70 - 90
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 240.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
până la 2007
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
de la 2008
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Ford Transit BUS (FD,FB,FS,FZ,FC) 2.4 TDE (F_C_, F_B_, F_A_) - 125 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Renault Master 3 Box (FV) 2.3 dCi 145 FWD (FV0E, FV0F, FV0H, FV02, FV0M, FV0S,... - 146 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Articolele vizualizate recent
- Articulatie, cardan MEYLE 314 152 2115/HD
- Senzor, nivel apa spalare geam FEBI BILSTEIN 34769
- simering, diferential CORTECO 01037090B
- Sticla oglinda, oglinda retrovizoare exterioara VAN WEZEL 3750837
- Constant-vel BMW OE 26111229524
- Rulment sarcina amortizor FEBEST MB-004
- Generator / Alternator STARDAX STX100675
- Set reparatie, etrier AUTOFREN SEINSA D41048C
- Suport motor FEBI BILSTEIN 170414
- cuzinet, arbore GLYCO 55-3443 SEMI
- Bec, far principal NEOLUX N499B-SCB
- Set garnituri, Capac supape FA1 EP1100-913Z
- Senzor impulsuri, arbore cotit OPTIMAL 07-S043
- Regulator, alternator METZGER 2390011
- filtru combustibil HOFFER 4994
- flat contact housing with gasket VAG 443906232
- Conducte frana QUICK BRAKE CU-0410A-A
- Ansamblu burduf, articulatie planetara MAXGEAR 49-2108
- Filtru ulei KAMOKA KAMOKA F110901
- Senzor presiune ulei BERU SPR024
- set placute frana,frana disc TEXTAR 2355401
- Simering, arbore cotit FEBI BILSTEIN 12176
- Set rulment roata BTA H2B005BTA
- Set accesorii, placute frana AUTOFREN SEINSA D42343A
- supapa comanda, poz. arbore cu came PIERBURG 7.06117.53.0
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024