Comutator lumini frana NTY ECW-RE-001 pentru Dacia Logan LS 1.6 Bifuel - 84 cai Benzina/Autogaz (GPL)
Dacia Logan LS
84 cp - Benzina/Autogaz (GPL)
de 05.2010
84 cp - Benzina/Autogaz (GPL)
de 05.2010
Marca: Dacia
Model: Logan LS
Modif.: 1.6 Bifuel - Benzina/Autogaz (GPL)
Sasiu: limuzina
An: de 05.2010
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc
Putere: 84 cp / 62 kW
Codul motorului: K7M 718
Ulei motor: 3,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Motor:
84 cai - 62 kW - Benzina/Autogaz (GPL)
Cod producator:
ECW-RE-001
Producator:
NTY
pt. cod original (OE):
77 00 414 986
Mod de operare:
electric
Numar fabricatie:
ECW-RE-001
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Suspensie - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Directie - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Angrenare roata - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Cutie viteze - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Transmisie cu curea - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Piese motor - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Piese bloc motor - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Garnituri - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Sistem de racire - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Sistem de aer conditionat - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Incalzire si ventilatie - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Filtre - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Uleiuri si lichide - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Sistem de aprindere - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Senzori - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Sistem alimentare - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Electrice - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Sistem pornire - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Curatare parbriz - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Sistemul de esapament - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Caroserie - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Lumini - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Interior - Dacia Logan LS 1.6 Bifuel
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
80,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,10 - 0,15
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
0,20 - 0,25
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
9,50
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
Producător CHAMPION
0,95±0,05
mm
Distanţă electrozi
Producător EYQUEM, RFC 58 LZ 2E
0,90±0,10
mm
Distanţă electrozi
Producător EYQUEM, RFN 58 LZ
0,95±0,05
mm
Distanţă electrozi
Producător NGK
1,00±0,10
mm
Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
RC87YCL
Bujii/Bujii incadescente NGK
BKR6ESZ-10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ / LPG
Denumire carburaţie
MPI
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2360
mm
Ecartament faţă
1480
mm
Ecartament spate
1470
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 238x12 mm
12,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 259x12 mm
12,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 259x20,6 mm
20,60
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 238x12 mm
10,60
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 259x12 mm
10,60
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 259x20,6 mm
17,70
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 1
180,25
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Variantă 2
203,30
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Variantă 1
181,25
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Variantă 2
204,45
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
18,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Garnitura primară
4,60
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Garnitura secundară
3,30
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
6,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Garnitura primară
4,90
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Garnitura secundară
4,90
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 238x12 mm
238,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 259x12 mm
259,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 259x20,6 mm
259,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
48,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
Variantă 1
19,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
Variantă 2
17,78
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,30
litru
Viscozitate ulei de motor
RN0700
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Specificare ulei de motor
RN0700
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta JH1
3,10
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta JH3
3,10
litru
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta JR5
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
SAE 75W-80
Agent de răcire
fără instalaţie de climatizare
4,50
litru
Agent de răcire
cu instalaţie de climatizare
5,45
litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
715 - 785
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
Condensator cu uscător integrat
440 - 510
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
125 - 145
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Far de ceaţă
de la 2009/11
PSX24W 12V 24W PG20/7
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2011/06/13
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2011/06/14
la fiecare 80.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2011/06/13
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2011/06/14
la fiecare 80.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2011/06/13
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2011/06/14
la fiecare 80.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
până la 2011/06/13
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
de la 2011/06/14
la fiecare 80.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie a compresorului de climatizare
până la 2011/06/13
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie a compresorului de climatizare
de la 2011/06/14
la fiecare 80.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2011/06/13
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2011/06/14
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de gaze
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de gaz de subpresiune
până la 2011/06/13
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de gaz de subpresiune
de la 2011/06/14
toate 20.000 km
Lucrări suplimentare în cazul funcţionării pe bază de gaz metan
de la 2011/06/14
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
până la 2011/06/13
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
de la 2011/06/14
toate 40.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2011/06/13
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2011/06/14
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2011/06/13
la fiecare 90.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2011/06/14
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 2011/06/13
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2011/06/14
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2011/06/13
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2011/06/14
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Mod de verificare-joc supapă
toate 120.000 km
Reglaţi jocul supapei.
toate 120.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Articolele vizualizate recent
- RP REMAN out BMW OE 33217518431
- senzor,temperatura lichid de racire ERA 330113
- Disc frana BREMBO 08.7627.75
- Generator / Alternator VALEO 439596
- Brat, suspensie roata DELPHI TC3088
- Set reparatie, rulment sarcina amortizor TOPRAN 108 561
- Brat, suspensie roata TRISCAN 8500 295147
- Furtun frana FERODO FHY2640
- rola intinzator,curea transmisie STELLOX 03-40501-SX
- Front Brake Hose VAG 3U0611707
- Senzor presiune ulei FEBI BILSTEIN 08444
- Set segmenti piston MAHLE 033 16 N0
- Senzor, presiune galerie admisie FACET 10.3083
- senzor,pozitie ax cu came MEYLE 16-14 800 0000
- Bujii CHAMPION CET2
- Saiba de reglare, reglare supapa METELLI 03-0024
- Suport radiator VAICO V30-1904
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024