Comutator lumini frana Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V - 140 cai motor diesel BKD, CFFB, CLJA - magazin online
Skoda Superb (3T4)
140 cp - motor diesel
01.2009 - 05.2015
140 cp - motor diesel
01.2009 - 05.2015
Marca: Skoda
Model: Superb (3T4)
Modif.: 2.0 TDI 16V - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 01.2009 - 05.2015
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc
Putere: 140 cp / 103 kW
Codul motorului: BKD, CFFB, CLJA
Ulei motor Motor BKD: 3,80
litru cu filtru
Ulei motor Motor CFFB: 4,30
litru cu filtru
Ulei motor Motor CLJA: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Suspensie - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Directie - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Angrenare roata - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Cutie viteze - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Transmisie cu curea - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Piese motor - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Piese bloc motor - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Garnituri - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Sistem de racire - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Sistem de aer conditionat - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Incalzire si ventilatie - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Filtre - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Uleiuri si lichide - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Senzori - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Sistem alimentare - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Electrice - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Sistem pornire - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Curatare parbriz - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Sistemul de esapament - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Caroserie - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Lumini - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Interior - Skoda Superb (3T4) 2.0 TDI 16V
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
Motor CFFB
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
Motor CFFB, motor nou
25,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
Motor BKD
18,50
:1
Rată de compresie
Motor CFFB
16,50
:1
Rată de compresie
Motor CLJA
16,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Motor BKD
0,80
bar
Temperatură de verificare 80° C
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Motor CFFB
0,50
bar
Temperatură de verificare 80° C
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
Motor CLJA
0,50
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
Motor BKD
0,050
mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Retard maxim chiulasă
Motor CFFB
0,100
mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Retard maxim chiulasă
Motor CLJA
0,100
mm
Lucrul ulterior al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Denumire carburaţie
Motor BKD
Duză pompă
Denumire carburaţie
Motor CFFB
Common Rail
Denumire carburaţie
Motor CLJA
Common Rail
Tip carburaţie
Motor BKD
EDC 16
Tip carburaţie
Motor CFFB
EDC 17 C 46
Tip carburaţie
Motor CLJA
EDC 17 C 46
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor CFFB
730 - 930
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
Motor CFFB
5200 - 5600
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
Motor CFFB
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor CFFB
5200 - 5600
1/min
Mod de măsurare
Motor CFFB
B
Sondă de măsurare
Motor CFFB
1
Timp de măsurare
Motor CFFB
0,5
s
Valoare maximă K
Motor CFFB
0,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/50 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/50 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/40 R 18
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/40 R 18
2,70
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,70
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
3,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/50 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/50 R 17
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
3,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/40 R 18
2,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/40 R 18
3,30
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2758
mm
Ecartament faţă
1545
mm
Ecartament spate
1518
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZA, Număr PR. 1LJ
312,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
până la 2009/03
286,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
de la 2009/04
282,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor BKD
3,80
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor CFFB
4,30
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor CLJA
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
Motor BKD, cu interval de schimb fix
VW 505 01
Specificare ulei de motor
Motor CFFB, cu interval de schimb fix
VW 507 00
Specificare ulei de motor
Motor CLJA, cu interval de schimb fix
VW 507 00
Specificare ulei de motor
cu interval de întreţinere flexibil
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare
7,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Schimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb
5,20
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Schimbător direct de viteze 02E
G 052 182 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02Q
G 052 171 A2
Ulei original
Agent de răcire
8,40
litru
Agent de răcire
cu încălzire suplimentară
9,40
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze cu angrenaje
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
100 - 120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
60
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină intermitentă faţă
PY24W 12V 24W PGU20/4
Lumină intermitentă lateral
LED
Piesă originală
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Motor BKD
toate 150.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Motor CFFB
toate 210.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
Motor CLJA
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
Motor BKD
toate 300.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
Motor CFFB
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
Motor CLJA
toate 210.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 90.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2010
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2011
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului uleiului transmisiei
Schimbător direct de viteze 02E
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
Verificaţi termenul de garanţie al etanşantului de pneuri.
Interval de verificare filtru de particule
Motor CFFB
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
la atingerea valorii limită de 70 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
Interval de verificare filtru de particule
Motor CLJA
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024