Comutator presiune, aer conditionat NISSENS ** FIRST FIT ** 301024 pentru Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo - 260 cai benzina
Saab 9-5 Station Wagon (ys3e)
260 cp - benzina
01.2006 - 12.2009
260 cp - benzina
01.2006 - 12.2009
Marca: Saab
Model: 9-5 Station Wagon (ys3e)
Modif.: 2.3 Turbo - benzina
Sasiu: combi
An: 01.2006 - 12.2009
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 2290 cmc
Putere: 260 cp / 191 kW
Codul motorului: B235R
Ulei motor Cantitate de schimb: 4,00
litru cu filtru
Ulei motor cu răcitor de ulei: 5,40
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Motor:
260 cai - 191 kW - benzina
Cod producator:
301024
Producator:
NISSENS
Serie:
** FIRST FIT **
Serie șasiu (VIN) începând cu:
93506076
Separarea blocurilor:
Serie șasiu (VIN)până la:
93506075
Dimensiune filet:
M10x1.25
Agent frigorific:
R 134a
Agent frigorific:
R 1234yf
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
Versiune:
Female
Versiune:
ANALOGUE
Deschidere cheie:
HEX 14
Forma carcasa stecher:
circular
Informatii tehnice:
FIRST FIT - Include inele O atunci când este necesar
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Suspensie - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Directie - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Angrenare roata - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Cutie viteze - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Transmisie cu curea - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Piese motor - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Piese bloc motor - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Garnituri - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Sistem de racire - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Sistem de aer conditionat - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Incalzire si ventilatie - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Filtre - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Uleiuri si lichide - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Senzori - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Sistem alimentare - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Electrice - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Sistem pornire - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Curatare parbriz - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Sistemul de esapament - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Caroserie - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Lumini - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Interior - Saab 9-5 Station Wagon (ys3e) 2.3 Turbo
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1800 - 4500
1/min
Cuplu maxim
350
Nm
Ridicare
90,00
mm
Alezaj
90,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
12°-/39°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
37°-/14°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
4,970 - 4,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
4,950 - 4,965
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
14,00
bar
Diferenţă max. 2 bar
Rată de compresie
9,30
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,00
bar
Înălţime maximă a chiulasei
139,00
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
95° - 97°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
108° - 110°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
98° - 102°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
111° - 115°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
0,95±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
PFR6H-10
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 98 ROZ
Producător carburaţie
Saab
Tip carburaţie
Trionic 7
Presiune sistem
3,00
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
50
ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
La vehicule cu EOBD
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
La vehicule cu EOBD
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
800 - 900
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Număr de alternanţe
2
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
215/55 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
225/45 R 17
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
235/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri spate
205/65 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri spate
215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
225/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri spate
235/45 R 17
2,40
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2703
mm
Ecartament faţă
1522
mm
Ecartament spate
1522
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,08
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,08
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
160,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
0,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Mărime 15 ţoli
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Mărime 16 ţoli
308,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
286,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
300,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2500±400
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
618±52
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
330±35
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
0,90±0,40
mm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
770 - 950
Ohm
la 20°C
Rezistenţă - injectoare
15,15 - 16,75
Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
punte față
1440 - 1760
Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
punte spate
1015 - 1245
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Producător generator
BOSCH
Tip generator
E 8-14V 75-140A
Curent de încărcare a generatorului
75 - 140
Amperi
Rezistenţă stator
0,04
Ohm
Rezistenţă rotor
2,60
Tensiune regulator
14,00
Volţi
Producător demaror
MITSUBISHI
Tip demaror
M000T86781
Putere demaror
1,40
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Cantitate de schimb
4,00
litru
Ulei de motor cu filtru
cu răcitor de ulei
5,40
litru
Viscozitate ulei de motor
Dexos 2
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
GM-LL-A-025
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
GM-LL-A-025|DEXOS 2
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
MTF 0063
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată, Cu reumplare
7,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată
ATF 3309
Ulei servodirecţie
Cu reumplare
1,10
litru
Specificare ulei servodirecţie
Pentosin CHF 202
Agent de răcire
7,40
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
825
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
16 4759 106
Ulei original
Conţinut rezervor
75
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2006
la fiecare 110.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2007, până la 2008
toate 240.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2008
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2009
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
la fiecare 110.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
Service conform indicatorului de perioadă
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2008
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2009
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024