Comutator Tempomat Audi A3 Sportback (8PA) 1.6 - 102 cai benzina BGU, BSE, BSF, CCSA - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A3 Sportback (8PA)
Audi A3 Sportback (8PA)
102 cp - benzina
09.2004 - 03.2013
Marca: Audi Model: A3 Sportback (8PA) Modif.: 1.6 - benzina
Sasiu: hatchback An: 09.2004 - 03.2013 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1595 cmc Putere: 102 cp / 75 kW Codul motorului: BGU, BSE, BSF, CCSA Ulei motor: 4,60 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • FACET
    • FAE
    • MEAT & DORIA
    • TOPRAN
    • HOFFER
    • EPS
    • VAG
    Aplica
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi A3 Sportback (8PA) 1.6
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5600 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    3800 1/min
    Cuplu maxim
    148 Nm
    Ridicare
    77,40 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    2
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,973 - 5,987 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,958 - 5,972 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    7,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    10,50 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    1,20 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    132,80 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,34 x 900
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    21,34 x 1042
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Rezistenţă maximă cablu de aprindere
    5000 Ohm
    Cu ştecher
    Distanţă electrozi
    1,00±0,10 mm
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    BKUR6ET10
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Tipul carburantului
    Posibilitate alternativă:
    OTTO 91 ROZ
    Reducerea randamentului
    Denumire carburaţie
    Bosch Motronic
    Producător carburaţie
    Siemens
    Tip carburaţie
    Simos 7.1
    Presiune sistem
    4,00 bar
    în cazul turaţiei de mers la ralanti
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor BGU
    600 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor BSE
    650 - 850 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor BGU
    600 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor BSE
    650 - 850 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 3000 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,20 %
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    2500 - 3000 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă de bandă largă
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    Motor BGU
    600 - 800 1/min
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    Motor BSE
    650 - 850 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    până la 2008
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
    Presiune pneuri faţă
    de la 2009
    0,00 bar
    vezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului sau coloana B
    Presiune pneuri spate
    până la 2008
    0,00 bar
    vezi eticheta autocolantă a clapetei rezervorului
    Presiune pneuri spate
    de la 2009
    0,00 bar
    vezi autocolanta de pe partea interioară de pe latura şoferului sau coloana B
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2577 mm
    Ecartament faţă
    1535 mm
    Ecartament spate
    1507 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FS III
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Etrier frână FN3
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FS III
    19,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Etrier frână FN3
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Etrier frână C38
    10,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Etrier frână CII 38
    12,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Etrier frână C38
    8,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Etrier frână CII 38
    10,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FS III, Număr PR. 1ZF
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FS III, Număr PR. 1ZM
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZP
    288,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZE
    288,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1ZD
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Etrier frână FN3, Număr PR. 1LJ
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KQ
    255,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KD
    255,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână CII 38, Număr PR. 1KZ
    286,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    38,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Rezistenţă - injectoare
    12,00 - 17,00 Ohm
    la 20°C
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    44 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    220 Amperi
    Conform standardului DIN
    Curent de încărcare a generatorului
    90 Amperi
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    cu cutie de viteze automată
    1,10 Kilowaţi
    Putere demaror
    cu cutie de viteze mecanică
    1,00 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,60 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 500 00
    0W-40, 5W-30, 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 504 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00|VW 504 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 0AF
    2,00 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 0AM
    1,70 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    până la 2007, Cutie de viteze 0AF
    G 052 726 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    de la 2008, Cutie de viteze 0AF
    G 052 512 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Schimbător direct de viteze 0AM
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Ulei transmisie automată
    Cutie automată de viteze 09G
    5,90 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie automată de viteze 09G
    G 055 025 A2
    Ulei original
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze automată
    1,00 litru
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze cu angrenaje
    1,00 litru
    Lichide de frâna la schimbare
    cu cutie de viteze mecanică
    1,15 litru
    Specificare lichid de frână
    VW 501 14
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    500 - 550 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    până la 2003/10, Compresor Denso 7SEU16
    170 - 190 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2003/11, Compresor Zexel
    110 - 130 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2003/11, Compresor Sanden
    100 - 120 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2003/11, Compresor Denso 7SEU17
    130 - 150 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2007/06, Compresor Denso 6SEU14
    80 - 100 cm³
    Ulei instalaţie de climatizare
    de la 2007/08, Compresor Delphi
    100 - 120 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Denso
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Zexel
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Delphi
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    până la 2008/05, cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază scurtă
    până la 2008/05, cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază scurtă
    de la 2008/06, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2008/05, cu far cu xenon
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază lungă
    până la 2008/05, cu Bi-Xenon
    D1S 85V 35W PK32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2008/06, cu Bi-Xenon
    D3S 85V 35W PK32d-5
    photoicon
    Lumină de zi
    până la 2008/05, cu Bi-Xenon
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină de zi
    de la 2008/06, cu far cu halogen
    PS19W 12V 19W PG20/1
    Piesă originală
    Lumină de zi
    de la 2008/06, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    până la 2008/05
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    de la 2008/06, cu far cu halogen
    PS19W 12V 19W PG20/1
    Piesă originală
    Lumină de parcare
    de la 2008/06, cu Bi-Xenon
    LED
    Piesă originală
    Far de ceaţă
    până la 2008/05
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Far de ceaţă
    de la 2008/06
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Far de ceaţă
    Variantă dotare S-Line
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    până la 2008/05
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    de la 2008/06
    PSY24W 12V 24W PG20/4
    Lumină intermitentă lateral
    până la 2008/05
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    de la 2008/06
    LED
    Piesă originală
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    până la 2008/05
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    de la 2008/06
    LED
    Piesă originală
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    W16W 12V 16W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    până la 2008/05
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    de la 2008/06
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    faţă
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Iluminat interior
    spate
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă uşi
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumini de urcare
    Accesoriu
    Entry1
    Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Lampă torpedo
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 90.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    până la 2007
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    de la 2008
    mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare service în funcţie de indicatorul de interval
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi A3 Sportback (8PA) 1.6 - 102 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024