Comutator Tempomat Ford Ka (rb) 1.3 i - 49 cai benzina JJD, JJF, JJG, JJH, JJL - magazin online
Ford Ka (rb)
49 cp - benzina
06.1998 - 11.2008
49 cp - benzina
06.1998 - 11.2008
Marca: Ford
Model: Ka (rb)
Modif.: 1.3 i - benzina
Sasiu: hatchback
An: 06.1998 - 11.2008
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1299 cmc
Putere: 49 cp / 36 kW
Codul motorului: JJD, JJF, JJG, JJH, JJL
Ulei motor: 3,25
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-20
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Suspensie - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Directie - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Angrenare roata - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Cutie viteze - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Transmisie cu curea - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Piese motor - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Piese bloc motor - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Garnituri - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Sistem de racire - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Sistem de aer conditionat - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Incalzire si ventilatie - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Filtre - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Uleiuri si lichide - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Senzori - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Sistem alimentare - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Electrice - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Sistem pornire - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Curatare parbriz - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Sistemul de esapament - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Caroserie - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Lumini - Ford Ka (rb) 1.3 i
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
4500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2500
1/min
Cuplu maxim
93
Nm
Ridicare
75,48
mm
Alezaj
73,96
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
0,20
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor JJD, Capac supapă cu adeziv
0,50
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor JJD, Capac supapă fără adeziv
0,30
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor JJF, Motor JJG, Motor JJH, Motor JJL
0,50
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
18°-/38°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
45°-/7°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,025 - 7,043
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,999 - 7,017
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-2-4-3
Presiune de compresie
13,0 - 16,0
bar
Rată de compresie
9,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,60
bar
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
6PK1760
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
6PK1930
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,00
mm
Bujii/bujii incandescente altele
AGFS22C1
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
2,70
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor JJD, Motor JJF
825 - 925
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor JJG, Motor JJH, Motor JJL
830 - 930
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2800 - 3100
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2448
mm
Ecartament faţă
1395 - 1417
mm
Ecartament spate
1374 - 1411
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Frână cu discuri
12,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Frână cu discuri
10,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
fără ABS
180,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
cu ABS
203,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
fără ABS
181,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
cu ABS
204,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
240,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,25
litru
Viscozitate ulei de motor
WSS-M2C948-B
0W-20
Specificare ulei de motor
WSS-M2C948-B
SAE 5W-20
Ulei cutie de viteze manuală
2,80
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
WSD-M2C200-C
Specificare ulei servodirecţie
ESP-M2C-166-H
Agent de răcire
5,25
litru
Specificare lichid de răcire
WSS-M97B44-D
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
637 - 663
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
200
cm³
Specificaţie ulei de răcire
WSH-M1C231-B
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 10 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
Lichid de răcire albastru, Lichid de răcire verde
mai întâi după 6 ani, apoi odată la 10 ani
La schimbarea agentului frigorific folosiţi numai agent frigorific violet.
Obturator radiator - mod de verificare
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Instalaţie de climatizare - mod de verificare
la fiecare 3 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de ventilaţie a blocului motor
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024