Convertizor moment VW Multivan 5 2.0 TDI - 84 cai motor diesel CAAA - magazin online
VW Multivan 5
84 cp - motor diesel
09.2009 - 08.2015
84 cp - motor diesel
09.2009 - 08.2015
Marca: VW
Model: Multivan 5
Modif.: 2.0 TDI - motor diesel
Sasiu: bus
An: 09.2009 - 08.2015
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc
Putere: 84 cp / 62 kW
Codul motorului: CAAA
Ulei motor: 7,00
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Atentie! In categoria pentru vehiculul selectat inca nu au fost adaugate produse.
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Va rugam sa ne sunati sau sa ne contactati prin chat-ul online sau prin formularul de contact
Cele mai vandute piese auto pentru VW Multivan 5 2.0 TDI
Toate piesele auto pentru VW Multivan 5 2.0 TDI
Franare - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Suspensie - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Directie - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Angrenare roata - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Cutie viteze - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Piese motor - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Garnituri - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Sistem de racire - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Filtre - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Senzori - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Electrice - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Sistem pornire - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Caroserie - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Lumini - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Interior - VW Multivan 5 2.0 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1250 - 2500
1/min
Cuplu maxim
220
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
16,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
85°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC 17
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
760 - 960
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4700 - 5100
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
0,80
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/65 R 16
3,70
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/65 R 16
4,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 215/65 R 16
3,30
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/65 R 16
3,50
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/60 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/60 R 16
3,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 215/60 R 17
3,70
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/60 R 17
3,70
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/55 R 17
3,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/55 R 17
3,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 255/45 R 18
3,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/45 R 18
3,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/65 R 16
3,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/65 R 16
4,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 215/65 R 16
3,30
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/65 R 16
3,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/60 R 16
2,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/60 R 16
3,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 215/60 R 17
3,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/60 R 17
3,80
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/55 R 17
2,70
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/55 R 17
3,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 255/45 R 18
2,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/45 R 18
3,30
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
cu ampatament scurt
3000
mm
Ampatamentul
cu ampatament lung
3400
mm
Ecartament faţă
1620 - 1628
mm
Ecartament spate
1620 - 1628
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 2E3
29,50
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3
32,50
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR
32,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 2E3
25,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3
28,50
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR
28,50
mm
Grosime discuri de frână osie spate
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
22,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
19,50
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
18,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Etrier frână FN44, Frână de parcare, Număr PR. 0WR
185,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Etrier frână FN44, Frână de parcare, Număr PR. 0WR
186,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 2E3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Etrier frână FN44, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 0WR
13,00
mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
5,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 2E3
308,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FN3
333,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 2E4, Etrier frână FNR
340,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
294,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână FN44, Număr PR. 0WR
314,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
60,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
7,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02Z
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02Z
G 052 512 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificaţie producător 0,7 - 0,9 litri
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
11,00
litru
Specificare lichid de răcire
TL 774 G
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la anul modelului 2009, cu instalaţie de climatizare
600 - 700
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la anul modelului 2009, cu instalaţie de climatizare spate
900 - 1000
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la anul de fabricaţie a modelului 2010, cu instalaţie de climatizare
500 - 550
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la anul de fabricaţie a modelului 2010, cu instalaţie de climatizare spate
800 - 850
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
130 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso, cu instalaţie de climatizare spate
230 - 250
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden
120 - 150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Sanden, cu instalaţie de climatizare spate
220 - 250
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Sanden
G 052 154 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Fază lungă
cu far dublu
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină de zi
cu far dublu
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină de zi
cu far cu xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu xenon
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă faţă
cu far cu xenon
PY24W 12V 24W PGU20/4
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 210.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 210.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
până la 2013
toate 120.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
de la 2014
este cuprins în planul de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2013
este inclus în planul de service al inspecţiei
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2014
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
prima dată la 200.000 km,, apoi odată la 40.000 km
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024