Culbutor Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9) - 140 cai motor diesel N22A2 - magazin online
Honda CR-V 2 (RD)
140 cp - motor diesel
02.2005 - 09.2006
140 cp - motor diesel
02.2005 - 09.2006
Marca: Honda
Model: CR-V 2 (RD)
Modif.: 2.2 CTDi - motor diesel
Sasiu: SUV
An: 02.2005 - 09.2006
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 2204 cmc
Putere: 140 cp / 103 kW
Codul motorului: N22A2
Ulei motor: 5,90
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-20, 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Suspensie - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Directie - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Angrenare roata - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Cutie viteze - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Transmisie cu curea - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Piese motor - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Piese bloc motor - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Garnituri - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Sistem de racire - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Filtre - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Uleiuri si lichide - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Senzori - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Sistem alimentare - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Electrice - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Sistem pornire - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Curatare parbriz - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Sistemul de esapament - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Caroserie - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Lumini - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Interior - Honda CR-V 2 (RD) 2.2 CTDi (RD9)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
340
Nm
Ridicare
97,10
mm
Alezaj
85,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Presiune de compresie
24,50
bar
Diferenţă max. 2 bar
Rată de compresie
16,70
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,10
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
114,95
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,14 - 1,49
bar
Termostatul se deschide la temperatura
76° - 80°
Radiatorul se decuplează la temperatura
83° - 88°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
91° - 95°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
98° - 102°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 900
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,00
bar
Presiune pneuri spate
2,00
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Frână de parcare
201,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,20
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
74
Ah
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,90
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A5/B5
0W-20, 0W-30, 5W-30
Viscozitate ulei de motor
ACEA C2
SAE 0W-30|SAE 5W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA C3
SAE 0W-30|SAE 5W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
fără filtru de particule
ACEA A5/B5
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
ACEA C2|ACEA C3
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
3,10
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Cantitate de schimb
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
MTF 2
Ulei diferenţial punte spate
Cu reumplare
1,40
litru
Ulei diferenţial punte spate
Cantitate de schimb
1,20
litru
Specificaţie ulei punte spate
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,91
litru
Specificare ulei servodirecţie
Ulei original
Agent de răcire
Cu reumplare
8,00
litru
Agent de răcire
Cantitate de schimb
6,80
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
450 - 500
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
160 - 175
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 100.000 km / 5 ani, apoi odată la 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
mai întâi la 120.000 km / 8 ani, apoi odată la 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 1 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024