Culbutor supapa FEBI BILSTEIN 19933 pentru Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi - 107 cai motor diesel
Citroen Jumper BUS 230P
107 cp - motor diesel
12.1996 - 11.2000
107 cp - motor diesel
12.1996 - 11.2000
Marca: Citroen
Model: Jumper BUS 230P
Modif.: 2.5 TDi - motor diesel
Sasiu: bus
An: 12.1996 - 11.2000
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 2446 cmc
Putere: 107 cp / 79 kW
Codul motorului: THX (DJ5TED)
Ulei motor: 8,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Motor:
107 cai - 79 kW - motor diesel
Cod producator:
19933
Producator:
FEBI BILSTEIN
Mod de operare:
hidraulic
Partea de montare:
Partea de admisie
Partea de montare:
Partea de evacuare
Greutate [kg]:
0,06 kg
Atentie la informatii de service:
Informatii generale:
Produsele livrate de noi sunt destinate exclusiv pentru utilizarea conform destinației prevăzute. Asamblarea va fi efectuată numai de către personal specializat calificat. Produsele se livrează fără instrucțiuni de montare.
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Suspensie - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Directie - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Angrenare roata - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Cutie viteze - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Transmisie cu curea - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Piese motor - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Piese bloc motor - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Garnituri - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Sistem de racire - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Sistem de aer conditionat - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Incalzire si ventilatie - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Filtre - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Uleiuri si lichide - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Senzori - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Sistem alimentare - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Electrice - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Sistem pornire - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Curatare parbriz - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Sistemul de esapament - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Caroserie - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Lumini - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Interior - Citroen Jumper BUS 230P 2.5 TDi
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2250
1/min
Cuplu maxim
250
Nm
Ridicare
92,00
mm
Alezaj
92,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
5°-/12°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
37°-/4°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Presiune de compresie
32,0 - 35,0
bar
Rată de compresie
20,00
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,85 - 1,00
bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Pompă de distribuţie prin injecţie
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
VER 683
Producător duze de injecţie
Bosch
Tip duze de injecţie
KBEL 68 PV 1871118
Pornire alimentare cu combustibil dinamică
-11°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Presiune injecţie Diesel
115 - 125
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 900
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4740 - 5060
1/min
Valoare maximă K
2,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/50 R 15
4,10
bar
Presiune pneuri spate
205/50 R 15
4,50
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
24,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
21,90
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
255,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
300,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
28,60
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
8,00
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze MG5TU
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Total Transmission BV 75W-80
Agent de răcire
13,50
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Glysantin G33
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Revkogel 2000
Lichide de frâna la schimbare
1,50
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 850
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 20
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 1999
la fiecare 120.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 1998
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 1999
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 1998
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 1999
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 1998
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 1998
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 1997
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 1999
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 1998
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 1999
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 1998
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024