BGA RA3939 pentru CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D - 150 cai motor diesel
CHEVROLET EPICA Sedan KL1
150 cp - motor diesel
01.2007 - 12.2011
150 cp - motor diesel
01.2007 - 12.2011
Marca: Chevrolet
Model: CHEVROLET EPICA Sedan KL1
Modif.: 2.0 D - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 01.2007 - 12.2011
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1991 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: LLW
Ulei motor: 6,20
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Motor:
150 cai - 110 kW - motor diesel
Cod producator:
RA3939
Producator:
BGA
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Suspensie - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Directie - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Cutie viteze - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Transmisie cu curea - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Piese motor - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Piese bloc motor - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Garnituri - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Sistem de racire - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Sistem de aer conditionat - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Incalzire si ventilatie - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Filtre - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Uleiuri si lichide - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Senzori - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Sistem alimentare - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Electrice - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Sistem pornire - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Curatare parbriz - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Sistemul de esapament - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Caroserie - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Lumini - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Interior - CHEVROLET EPICA Sedan KL1 2.0 D
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
320
Nm
Ridicare
92,00
mm
Alezaj
83,00
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,573 - 5,953
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,905 - 5,925
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Rată de compresie
17,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
129,90
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40
bar
Termostatul se deschide la temperatura
78° - 82°
Radiatorul se decuplează la temperatura
89° - 95°
Radiatorul se cuplează la temperatura
91° - 95°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Presiune sistem
4,15 - 5,35
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2700
mm
Ecartament faţă
1550
mm
Ecartament spate
1545
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
24,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,06
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,06
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
278,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
276,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
35,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5887
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4707
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3075
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2511
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2063
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1432
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1009
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
851
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
612
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
329
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
184
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
120
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
610
Amperi
Tip generator
AD237
Tip demaror
PG260NS
Putere demaror
1,55
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
6,20
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA C3
0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W-40
Specificare ulei de motor
ACEA C3
SAE 0W-40|SAE 5W-40
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze D33
2,10
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze D33
API GL3 SAE 75W-90|API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
7,00
litru
specificat de producător 6,80 - 7,10 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF 3309
Ulei servodirecţie
1,10
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II D
Agent de răcire
9,00
litru
Specificare lichid de răcire
DEXCOOL
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
820
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Specificaţie ulei de răcire
Union Carbide 488
Conţinut rezervor
65
litru
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2007
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2008
toate 160.000 km
Interval de schimbare curea dinţată pentru arborele cu came
toate 160.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
Dex-Cool
la fiecare 240.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
de la 2009
toate 160.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024