Curea transmisie cu caneluri Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA) - 241 cai motor diesel DT20C - magazin online
Citroen C5 RD Sedan
241 cp - motor diesel
04.2009 - 10.2014
241 cp - motor diesel
04.2009 - 10.2014
Marca: Citroen
Model: C5 RD Sedan
Modif.: 3.0 HDi 240 - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 04.2009 - 10.2014
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2992 cmc
Putere: 241 cp / 177 kW
Codul motorului: DT20C
Ulei motor evacuaţi: 6,25
litru cu filtru
Ulei motor se aspiră: 6,50
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Suspensie - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Directie - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Angrenare roata - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Cutie viteze - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Transmisie cu curea - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Piese motor - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Piese bloc motor - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Garnituri - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Sistem de racire - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Filtre - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Uleiuri si lichide - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Senzori - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Sistem alimentare - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Electrice - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Sistem pornire - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Curatare parbriz - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Sistemul de esapament - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Caroserie - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Lumini - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Interior - Citroen C5 RD Sedan 3.0 HDi 240 (RDX8CA)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3800
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1600
1/min
Cuplu maxim
450
Nm
Ridicare
90,00
mm
Alezaj
84,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Rată de compresie
16,00
:1
Retard maxim chiulasă
0,030
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40
bar
Termostatul se deschide la temperatura
83°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
96°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
105°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Injecţie directă, de înaltă presiune
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC 17CP11
Tip pompă de injectare
CP 4.2
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Presiune pneuri spate
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2815
mm
Ecartament faţă
1586
mm
Ecartament spate
1557
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
30,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
28,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
340,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
290,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
60,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
evacuaţi
6,25
litru
Ulei de motor cu filtru
se aspiră
6,50
litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2290
5W-30
Specificare ulei de motor
PSA B71 2290
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
7,00
litru
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
cu normă de limitare a noxelor EURO 4
ESSO JWS 3309
Specificaţie ulei transmisie automată
cu normă de limitare a noxelor EURO 5
ATF AW-1
Ulei servodirecţie
cu suspensie hidroactivă
5,30
litru
Specificare ulei servodirecţie
cu suspensie din oţel
PSA S71 2710
Specificare ulei servodirecţie
cu suspensie hidroactivă
TOTAL H50126
Agent de răcire
12,10
litru
Agent de răcire
cu încălzire suplimentară
12,60
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Glysantin G33
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Revkogel 2000
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
600 - 650
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
71
litru
Adfitiv ptr. regenerare
Cu reumplare
2,40
litru
Uleiul sistemului hidraulic central
cu suspensie hidroactivă
5,30
litru
Specificaţie a uleiului sistemului hidraulic central
cu suspensie hidroactivă
LDS Total H50126
Iluminat
Faruri faţă
Lumină adaptivă în curbă
cu Bi-Xenon
>
Piesă originală
Lumină de zi
până la 2010/10
>
Piesă originală
Lumină de zi
de la 2010/11
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
de la 2010/11
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă faţă
PSY24W 12V 24W PG20/4
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de schimbare roată dinţată pentru pompa de înaltă presiune.
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Interval de schimbare roată dinţată pentru pompa de înaltă presiune.
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 180.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la numărul de organizaţie 13019
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 40.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la numărul de organizaţie 13019
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la numărul de organizaţie 13019, în condiţii grele de exploatare
toate 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 13020
la fiecare 30.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la numărul de organizaţie 13020, în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
Întreţinere normală
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 30.000 km / 2 ani
La o valoare pH mai mică de 6,3, înlocuiţi lichidul de răcire.
Interval de verificare a agentului de răcire a combustibilului
în condiţii grele de exploatare
mai întâi la 120.000 km / 4 ani, apoi odată la 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
Întreţinere normală
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de înlocuire filtrului de particule
până la numărul de organizaţie 11787
toate 210.000 km
Interval de înlocuire filtrului de particule
până la numărul de organizaţie 11787, în condiţii grele de exploatare
toate 200.000 km
Interval de verificare filtru de particule
de la numărul de organizaţie 11788
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificare filtru de particule
de la numărul de organizaţie 11788, în condiţii grele de exploatare
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 20.000 km
Interval de înlocuirea aditivului ptr. regenerare
toate 120.000 km
Efectuaţi o cursă de probă
de la numărul de organizaţie 13020
toate 60.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024