Curea transmisie cu caneluri Renault Clio 2 1.2 16V - 73 cai 182279242 D4F 712, D4F 706 - magazin online

Renault
Cumpara online 24/7
Renault Clio 2
Renault Clio 2
73 cp - 182279242
de 06.2006
Marca: Renault Model: Clio 2 Modif.: 1.2 16V - 182279242
An: de 06.2006
Cil./Capac.: 4 cil. / 1149 cmc Putere: 73 cp / 54 kW Codul motorului: D4F 712, D4F 706
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse: 16
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • GATES
    • DAYCO
    • FEBI BILSTEIN
    • INA
    Aplica
    • curea transmisie cu caneluri GATES MicroV® 3PK738 Renault Clio 2 1.2 16V
      Serie:
      MicroV®
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:generator
      Stofa:
      EPDM (ethylene propylene diene Monomer (M-class) rubber)
      Culoarea:
      Black
      Numar nervuri:
      3
      Latime [mm]:
      10.68 [mm]
      Lungime [mm]:
      738 [mm]
      34 Lei cu TVA
    • curea transmisie cu caneluri GATES MicroV® 4PK1540 Renault Clio 2 1.2 16V
      Serie:
      MicroV®
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:compresor aer conditionat
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule cu directie servoasistata
      Stofa:
      EPDM (ethylene propylene diene Monomer (M-class) rubber)
      Culoarea:
      Black
      Numar nervuri:
      4
      Latime [mm]:
      14.24 [mm]
      Lungime [mm]:
      1540 [mm]
      60 Lei cu TVA
    • curea transmisie cu caneluri GATES MicroV® 4PK905 Renault Clio 2 1.2 16V
      Serie:
      MicroV®
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:pompa servodirectie
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule fara aer conditionat
      Stofa:
      EPDM (ethylene propylene diene Monomer (M-class) rubber)
      Culoarea:
      Black
      Numar nervuri:
      4
      Latime [mm]:
      14.24 [mm]
      Lungime [mm]:
      905 [mm]
      44 Lei cu TVA
    • curea transmisie cu caneluri GATES MicroV® 4PK928 Renault Clio 2 1.2 16V
      Serie:
      MicroV®
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:compresor aer conditionat
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule fara servodirectie
      Stofa:
      EPDM (ethylene propylene diene Monomer (M-class) rubber)
      Culoarea:
      Black
      Numar nervuri:
      4
      Latime [mm]:
      14.24 [mm]
      Lungime [mm]:
      928 [mm]
      40 Lei cu TVA
    • set curea transmisie cu caneluri GATES MicroV® Kit K014PK1540 Renault Clio 2 1.2 16V
      Serie:
      MicroV® Kit
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:compresor aer conditionat
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule cu directie servoasistata
      460 Lei cu TVA
    • set curea transmisie cu caneluri GATES MicroV® Kit K014PK905 Renault Clio 2 1.2 16V
      Serie:
      MicroV® Kit
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:pompa servodirectie
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule fara aer conditionat
      299 Lei cu TVA
    • set curea transmisie cu caneluri GATES MicroV® Kit K033PK738 Renault Clio 2 1.2 16V
      Serie:
      MicroV® Kit
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:generator
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:compresor aer conditionat
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule fara servodirectie
      553 Lei cu TVA
    • set curea transmisie cu caneluri GATES MicroV® Kit K063PK738 Renault Clio 2 1.2 16V
      Serie:
      MicroV® Kit
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:generator
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:compresor aer conditionat
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule cu directie servoasistata
      320 Lei cu TVA
    • curea transmisie cu caneluri DAYCO 3PK740 Renault Clio 2 1.2 16V
      Cod motor:
      D4F.7.06
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:generator
      Varianta echipare:
      +TP
      pt. cod original (OE):
      8200830182
      Cod motor:
      D4F.7.12
      Varianta echipare:
      EPDM
      Varianta echipare:
      01/04
      Numar nervuri:
      3
      Lungime [mm]:
      740 [mm]
      21 Lei cu TVA
    • curea transmisie cu caneluri DAYCO 3PK755 Renault Clio 2 1.2 16V
      Cod motor:
      D4F.7.06
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:generator
      Varianta echipare:
      +GF
      pt. cod original (OE):
      8200830183
      Numar nervuri:
      3
      Lungime [mm]:
      755 [mm]
      22 Lei cu TVA
    • curea transmisie cu caneluri DAYCO 4PK1538 Renault Clio 2 1.2 16V
      Cod motor:
      D4F.7.06
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:compresor aer conditionat
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:pompa servodirectie
      Varianta echipare:
      EPDM
      pt. cod original (OE):
      8200041852
      Cod motor:
      D4F.7.12
      Varianta echipare:
      01/04
      Numar nervuri:
      4
      Lungime [mm]:
      1538 [mm]
      42 Lei cu TVA
    • curea transmisie cu caneluri DAYCO 4PK905 Renault Clio 2 1.2 16V
      Cod motor:
      D4F.7.06
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:generator
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:pompa servodirectie
      Varianta echipare:
      EPDM
      pt. cod original (OE):
      8200830187
      Numar nervuri:
      4
      Lungime [mm]:
      905 [mm]
      30 Lei cu TVA
    • curea transmisie cu caneluri DAYCO 4PK926 Renault Clio 2 1.2 16V
      Cod motor:
      D4F.7.12
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:compresor aer conditionat
      Varianta echipare:
      EPDM
      pt. cod original (OE):
      8200830190
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:pompa servodirectie
      Varianta echipare:
      01/04
      Numar nervuri:
      4
      Lungime [mm]:
      926 [mm]
      31 Lei cu TVA
    • curea transmisie cu caneluri FEBI BILSTEIN 28746 Renault Clio 2 1.2 16V
      Cod motor:
      D4F
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:generator
      Agregate angrenate:
      excl. pompa hidraulica
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule fara aer conditionat
      Lungime [mm]:
      740 [mm]
      Greutate (în kg):
      0.038
      Numar nervuri:
      3
      Informatii:
      Доставените от нас продукти трябва да се използват единствено по предназначение. Монтажът им трябва да се извършв само от обучени специалисти. Пр дуктите се доставят без монтажн инструкция.
      13 Lei cu TVA
    • curea transmisie cu caneluri FEBI BILSTEIN 28791 Renault Clio 2 1.2 16V
      Cod motor:
      D4F
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:compresor aer conditionat
      Lungime [mm]:
      913 [mm]
      Greutate (în kg):
      0.062
      Numar nervuri:
      4
      Informatii:
      Доставените от нас продукти трябва да се използват единствено по предназначение. Монтажът им трябва да се извършв само от обучени специалисти. Пр дуктите се доставят без монтажн инструкция.
      34 Lei cu TVA
    • set curea transmisie cu caneluri INA 529 0280 10 Renault Clio 2 1.2 16V
      Agregate angrenate:
      agregat antrenat:compresor aer conditionat
      Echipament vehicul:
      pentru vehicule cu directie servoasistata
      Lungime 1 [mm]:
      1538 [mm]
      Numar nervuri:
      4
      475 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie - Renault Clio 2 1.2 16V
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Filtre - Renault Clio 2 1.2 16V
    Inchide
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Renault Clio 2 1.2 16V
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Renault Clio 2 1.2 16V
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament - Renault Clio 2 1.2 16V
    Inchide
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5500 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    3500 1/min
    Cuplu maxim
    105 Nm
    Ridicare
    76,80 mm
    Alezaj
    69,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Culbutor
    Joc supapă - supapă de admisie
    Motor rece, Arbore cu came fără canelură
    0,10 - 0,17 mm
    Joc supapă - supapă de admisie
    Motor rece, Arbore cu came cu canelură
    0,25 - 0,32 mm
    photoicon
    Joc supapă - supapă de evacuare
    Motor rece, Arbore cu came fără canelură
    0,20 - 0,27 mm
    Joc supapă - supapă de evacuare
    Motor rece, Arbore cu came cu canelură
    0,35 - 0,42 mm
    photoicon
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    10°-/31°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    25°-/8°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,465 - 5,480 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,455 - 5,470 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Poziţia cilindrului 1.
    Pe partea prizei de energie a motorului
    Presiune de compresie
    12,5 - 13,5 bar
    Rată de compresie
    9,80 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    0,80 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    98,95 - 99,05 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,20 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    89°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    3PK735
    Mărime curea transmisie agregate
    până la 2000/03, cu instalaţie de climatizare
    5PK915
    Mărime curea transmisie agregate
    până la 2000/03, cu servodirecţie, cu instalaţie de climatizare
    5PK1515
    Mărime curea transmisie agregate
    până la 2000/03, cu servodirecţie
    5PK875
    Mărime curea transmisie agregate
    până la 1999/09
    4PK735
    Mărime curea transmisie agregate
    cu servodirecţie
    4PK915
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    4PK925
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    FR 78 X
    Bujii/Bujii incadescente CHAMPION
    OE 130
    Bujii/Bujii incadescente BERU
    14FR-7 DU
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    BKR5EK
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Sagem
    Tip carburaţie
    Safir
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală sub scrumieră.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    700 - 800 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    175/65 R 14
    2,40 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Presiune pneuri faţă
    165/65 R 14
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    175/65 R 14
    2,10 bar
    Presiune pneuri spate
    165/65 R 14
    2,10 bar
    Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2472 mm
    Ecartament faţă
    1406 mm
    Ecartament spate
    1385 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    fără ABS
    12,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    cu ABS
    20,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    fără ABS
    10,50 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    cu ABS
    17,70 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,07 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    fără ABS
    180,25 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    cu ABS
    203,20 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    fără ABS
    181,25 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    cu ABS
    204,20 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    18,20 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Garnitura primară
    4,60 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Garnitura secundară
    3,30 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Cu placă spate
    10,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    fără ABS
    238,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    cu ABS
    259,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru cilindru de frână roată
    fără ABS
    19,00 mm
    Diametru cilindru de frână roată
    cu ABS
    17,50 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze JB1
    3,40 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze JB1
    SAE 75W-80
    Ulei transmisie automată
    Cu reumplare
    5,70 litru
    Ulei transmisie automată
    Cantitate de schimb
    3,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    ATF Dexron II D
    Ulei servodirecţie
    0,60 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    ATF Dexron II D
    Agent de răcire
    5,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    Glaceol RX Typ D
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    Compresor Sanden SD6-V12
    625 - 695 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    125 - 145 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    SP 10
    Conţinut rezervor
    50 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far dublu
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far simplu
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    de la 2001/06, cu far dublu
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază lungă
    cu far simplu
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu xenon
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H11 12V 55W PGJ19-2
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    Geam galben de semnalizator
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă spate
    Geam alb de semnalizator
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    >
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Festoon 12V 7W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumini de urcare
    Accesoriu
    Entry1
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
    la fiecare 120.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    de la 2005
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    până la 2004
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 120.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    la fiecare 120.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    de la 2005
    la fiecare 30.000 km / o dată pe an
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    până la 2004
    toate 30.000 km
    Instalaţie de climatizare - mod de verificare
    până la 2004
    la fiecare 4 ani
    (dacă este disponibil)
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Renault Clio 2 1.2 16V - 73 cai benzinaIntroduceti sasiu
    Renault Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024