Curea transmisie cu caneluri VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion - 150 cai motor diesel ARL - magazin online
VW Bora Sedan (1J2)
150 cp - motor diesel
05.2000 - 05.2005
150 cp - motor diesel
05.2000 - 05.2005
Marca: VW
Model: Bora Sedan (1J2)
Modif.: 1.9 TDI 4motion - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 05.2000 - 05.2005
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1896 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: ARL
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Suspensie - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Directie - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Angrenare roata - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Cutie viteze - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Transmisie cu curea - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Piese motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Piese bloc motor - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Garnituri - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Sistem de racire - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Filtre - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Senzori - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Sistem alimentare - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Electrice - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Sistem pornire - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Curatare parbriz - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Sistemul de esapament - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Caroserie - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Lumini - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Interior - VW Bora Sedan (1J2) 1.9 TDI 4motion
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900
1/min
Cuplu maxim
320
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
16°-/25°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
28°-/19°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,956
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
85° - 105°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
21,18 x 1195
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Unitate pompǎ-diuzǎ
Producător carburaţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
800 - 1000
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4900 - 5300
1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4900 - 5300
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,10
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
1,90
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2513
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET36
1520
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET38
1516
mm
Ecartament faţă
cu jantă ET42
1508
mm
Ecartament spate
cu jantă ET36
1485
mm
Ecartament spate
cu jantă ET38
1481
mm
Ecartament spate
cu jantă ET42
1473
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LN
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZH
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LE
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZE
25,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZD
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KE
9,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2EG
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KE
7,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2EG
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LN
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZH, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LE
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZE
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZD
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KE
11,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2EG
11,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LN
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZH
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZE
288,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZD
288,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KE
239,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2EG
239,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
60
Ah
Capacitate baterie
Variantă 2
72
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
280
Amperi
Conform standardului DIN
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
380
Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
90 - 120
Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,80
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 505 01
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 506 01|VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02M
2,60
litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02Y
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02M
G 052 171 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02Y
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,00
litru
Specificaţie ulei punte spate
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei pentru ambreiaj integral
Cu reumplare
0,42
litru
Ulei pentru ambreiaj integral
Cantitate de schimb
0,25
litru
Specificaţie ulei ambreiaj integral.
G 052 175 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,15
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2004
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2003
toate 90.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
de la 2000
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
până la 1999
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2004
toate 240.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2003
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
la fiecare 100.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024