CVT Transmission Filter VAG 01J301517B pentru Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7) 2.0 TDI - 136 cai

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7)
Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7)
136 cp - motor diesel
01.2006 - 03.2009
Marca: Audi Model: A4 Convertible (8H, 8E, B7) Modif.: 2.0 TDI - motor diesel
An: 01.2006 - 03.2009
Cil./Capac.: 4 cil. / 1968 cmc Putere: 136 cp / 100 kW Codul motorului: BRC Ulei motor: 3,80 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii

CVT Transmission Filter VAG

cod producator: 01J301517B

247 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7) 2.0 TDI
Motor:
136 cai - 100 kW - motor diesel
Cod producator:
01J301517B
Producator:
VAG
Информация:
Keep your fluid clean for a long lasting transmission
Nu au fost gasite produse inlocuibile
Nu au fost gasite numere OEM
VAG
CVT Transmission Filter VAG 01J301517B
CVT Transmission Filter VAG 01J301517B
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Angrenare roata - Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7) 2.0 TDI
Inchide
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat - Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7) 2.0 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7) 2.0 TDI
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7) 2.0 TDI
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Sistem pornire - Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7) 2.0 TDI
Inchide
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1800 - 2250 1/min
Cuplu maxim
320 Nm
Ridicare
95,50 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,980 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,956 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
18,00 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
21,18 x 1613
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Duză pompă
Producător carburaţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
730 - 930 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4800 - 5200 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4800 - 5200 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5 s
Valoare maximă K
2,00 1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,70 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,50 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 215/55 R 16
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 215/55 R 16
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/40 R 18
2,50 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/40 R 18
2,70 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/45 R 17
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 235/45 R 17
2,20 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,90 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 215/55 R 16
2,20 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 215/55 R 16
2,60 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/40 R 18
2,30 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/40 R 18
2,90 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/45 R 17
2,60 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 235/45 R 17
2,20 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2650 mm
Ecartament faţă
1522 mm
Ecartament spate
1517 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LZ
22,00 mm
Etrier frână C54
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LB
25,00 mm
Etrier frână FN3
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LE
25,00 mm
Etrier frână FN3
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LT
25,00 mm
Etrier frână FN3
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LF
25,00 mm
Etrier frână FN3
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LA
30,00 mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LD
30,00 mm
Etrier frână FNR-G60
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LZ
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LB
23,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LE
23,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LT
23,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LF
23,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LA
28,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LD
28,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KD
10,00 mm
Etrier frână C38
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KP
12,00 mm
Etrier frână C38
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KW
12,00 mm
Etrier frână C41
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KE
22,00 mm
Etrier frână C43
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KD
8,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KP
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KW
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KE
20,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ, Cu placă spate
19,30 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
20,30 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
16,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KE
17,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
7,00 mm
Cu placă spate
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
7,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KE
8,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LZ
280,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LB
288,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LE
288,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LT
312,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LF
312,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LA
320,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LD
320,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KD
245,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KP
255,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KW
288,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KE
300,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână C54
54,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FN3
57,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
Etrier frână FNR-G60
60,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38
38,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C41
41,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C43
43,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
4700±700 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
3250±450 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2150±350 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
1450±250 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
1000±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
800±150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190±40 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
61 Ah
În funcţie de dotare
Capacitate baterie
Variantă 2
72 Ah
În funcţie de dotare
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
330 Amperi
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
380 Amperi
Producător generator
Variantă 1
BOSCH
Producător generator
Variantă 2
VALEO
Curent de încărcare a generatorului
140 Amperi
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,70 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,80 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 01X
3,00 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 01X
G 052 911 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Multitronic 01J, Cu reumplare
7,50 litru
Ulei transmisie automată
Multitronic 01J, Cantitate de schimb
5,00 litru
specificat de producător 4.50 - 5,00 litri
Specificaţie ulei transmisie automată
Multitronic 01J
G 052 182 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Multitronic 01J
1,30 litru
Specificaţie ulei punte faţă
Multitronic 01J
G 052 190 A2
Ulei original
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
9,50 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
480 - 520 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
110 - 130 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază scurtă
până la 2006, cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază scurtă
de la 2007, cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
până la 2006, cu far cu halogen
H9 12V 65W PGJ19-5
photoicon
Fază lungă
până la 2006, cu far cu xenon
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Fază lungă
de la 2007, cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază lungă
de la 2007, cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Lumină de zi
de la 2007, cu Bi-Xenon
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
până la 2006
W3W 12V 3W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină de parcare
de la 2007
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Lumină intermitentă faţă
până la 2006, Variantă 1
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă faţă
până la 2006, Variantă 2
PY21W 12V 21W BAU15s interference
photoicon
Lumină intermitentă faţă
de la 2007, Variantă 1
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
de la 2007, Variantă 2
PY21W 12V 21W BAU15s interference
photoicon
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumini spate
Lumini spate
R5W 12V 5W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de citit
T5W 12V 5W BA9s
photoicon
Lampă torpedo
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă torpedo
cu torpedo ventilat
W3W 12V 3W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
toate 240.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de drenaj al filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 15.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
cu multitronic
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
coform indicatorului de service
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 4 ani
(dacă este disponibil)
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
la atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule Diesel
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A4 Convertible (8H, 8E, B7) 2.0 TDI - 136 cai motor dieselIntroduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024