Disc frana DENCKERMANN B130408 pentru Mazda 6 Saloon (GG) 1.8 - 120 cai benzina
Mazda 6 Saloon (GG)
120 cp - benzina
08.2002 - 08.2007
120 cp - benzina
08.2002 - 08.2007
Marca: Mazda
Model: 6 Saloon (GG)
Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 08.2002 - 08.2007
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1798 cmc
Putere: 120 cp / 88 kW
Codul motorului: L813, L829
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Motor:
120 cai - 88 kW - benzina
Descriere:
Pretul este pentru 1 disc de frana
Cod producator:
B130408
Producator:
DENCKERMANN
An fabricatie pana la:
07.2007
Partea de montare:
punte fata
Diametru exterior [mm]:
273,5 mm
Grosime disc frâna [mm]:
24,0 mm
Grosime minima [mm]:
22,0 mm
Tip disc frâna:
ventilat
Numar gauri:
5
Înaltime [mm]:
47,5 mm
Diametru de centrare [mm]:
72,0 mm
Diametru interior [mm]:
143,0 mm
Asezare gauri Ø [mm]:
114,3 mm
Alezaj Ø [mm]:
13,0 mm
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Suspensie - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Directie - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Angrenare roata - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Cutie viteze - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Transmisie cu curea - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Piese motor - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Piese bloc motor - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Garnituri - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Sistem de racire - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Sistem de aer conditionat - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Filtre - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Uleiuri si lichide - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Senzori - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Sistem alimentare - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Electrice - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Sistem pornire - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Curatare parbriz - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Sistemul de esapament - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Caroserie - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Lumini - Mazda 6 Saloon (GG) 1.8
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4300
1/min
Cuplu maxim
165
Nm
Ridicare
83,10
mm
Alezaj
83,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,22 - 0,28
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,27 - 0,33
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
4°-/33°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
37°-/4°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,470 - 5,485
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,465 - 5,480
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
12,20 - 17,20
bar
Diferenţă max. 2 bar
Rată de compresie
10,80
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,15 - 1,45
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Radiatorul se decuplează la temperatura
94°
Radiatorul se cuplează la temperatura
90°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-8°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
MPI
Presiune sistem
3,80 - 4,50
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-8°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3000
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
650 - 750
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime
2,70
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
3,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2750
mm
Ecartament faţă
1530
mm
Ecartament spate
1520
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
24,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,05
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
8,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
274,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
280,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
3734±186
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
383±18
Ohm
Spaţiu de aer al senzorului arborelui cotit în mm
0,90±0,40
mm
Rezistenţă - injectoare
11,40 - 12,60
Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
1300 - 1700
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Rezistenţă rotor
2,00 - 2,30
la 20°C
Tensiune regulator
13,00 - 15,00
Volţi
la 20°C
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A5/B5
SAE 0W-20|SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3|ACEA A5/B5
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze G35M-R
2,87
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
cu cutie de viteze automată
0,87
litru
Ulei servodirecţie
cu cutie de viteze mecanică
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF Dexron II
Agent de răcire
7,50
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Antigel pe bază de etilen-glicol
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Lichid de răcire Longlife FL 22
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
470
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120
cm³
Specificaţie ulei de răcire
ATMOS GU10
Conţinut rezervor
64
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
de la 2005, Accesoriu
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la nr. de identificare a vehiculului 600001
la fiecare 200.000 km / 11 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la nr. de identificare a vehiculului 600000
mai întâi la 100.000 km / 4 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
toate 120.000 km
Reglaţi jocul supapei.
toate 120.000 km
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024