Disc frana Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1) fata si spate - 256 cai benzina C30A4 - magazin online

Honda
Cumpara online 24/7
Honda NSX Convertible (NA)
Honda NSX Convertible (NA)
256 cp - benzina
03.1995 - 09.2005
Marca: Honda Model: NSX Convertible (NA) Modif.: 3.0 24V Vtec Automatic - benzina
Sasiu: Cabriolet An: 03.1995 - 09.2005 Tractiune: tractiune pe spate
Cil./Capac.: 6 cil. / 2977 cmc Putere: 256 cp / 188 kW Codul motorului: C30A4 Ulei motor Cu reumplare: 6,30 litru cu filtru Ulei motor Cantitate de schimb: 5,00 litru cu filtru Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Partea de montare
    • puntea spate
    • punte fata
    Producator
    • DELPHI
    • TRW
    • NIPPARTS
    • MAXGEAR
    Aplica
    • Disc frana DELPHI BG2815 Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
      mai mult
      DELPHI
      Partea de montare: punte fata
      Descriere:
      1 bucata disc de frana
      Partea de montare:
      punte fata
      Tip disc frâna:
      ventilat
      Numar gauri:
      4
      Aprobare:
      E1 90R-02C0074/1607
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara rulment roata
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara senzor ABS
      Suprafata:
      uns
      Procesare:
      netratat
      Diametru exterior [mm]:
      282 mm
      Grosime disc frâna [mm]:
      23 mm
      Grosime minima [mm]:
      21 mm
      Diametru de centrare [mm]:
      64 mm
      Înaltime [mm]:
      48 mm
      punte fata
      182 Lei cu TVA
    • Disc frana DELPHI BG3981C Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
      mai mult
      DELPHI
      Partea de montare: puntea spate
      Descriere:
      1 bucata disc de frana
      Partea de montare:
      puntea spate
      An fabricatie de la:
      01.1997
      Tip disc frâna:
      plin
      Numar gauri:
      4
      Aprobare:
      E1 90R-02C0100/1552
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara rulment roata
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara senzor ABS
      Suprafata:
      acoperit (cu un strat protector)
      Procesare:
      netratat
      Diametru exterior [mm]:
      234 mm
      Grosime disc frâna [mm]:
      10 mm
      Grosime minima [mm]:
      8,4 mm
      Diametru de centrare [mm]:
      62,5 mm
      Înaltime [mm]:
      37,3 mm
      puntea spate
      206 Lei cu TVA
    • Disc frana TRW DF4191 Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
      mai mult
      TRW
      Partea de montare: puntea spate
      Descriere:
      1 bucata disc de frana
      Partea de montare:
      puntea spate
      Tip disc frâna:
      plin
      Diametru exterior [mm]:
      239 mm
      Grosime disc frâna [mm]:
      9 mm
      Grosime minima [mm]:
      8 mm
      Diametru de centrare [mm]:
      61 mm
      Înaltime [mm]:
      47,6 mm
      Numar gauri:
      4
      Dimensiune filet:
      12,7
      Asezare gauri Ø [mm]:
      100 mm
      Culoare:
      negru
      Suprafata:
      lacuit
      Aprobare:
      E190R-02C0190/0543
      puntea spate
      325 Lei cu TVA
    • Disc frana NIPPARTS J3314019 Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
      mai mult
      NIPPARTS
      Partea de montare: puntea spate
      Descriere:
      1 bucata disc de frana
      Partea de montare:
      puntea spate
      Tip disc frâna:
      plin
      Grosime disc frâna [mm]:
      9 mm
      Diametru exterior [mm]:
      239 mm
      Înaltime [mm]:
      47,8 mm
      Numar gauri:
      4
      Diametru de centrare [mm]:
      61 mm
      Asezare gauri Ø [mm]:
      100 mm
      Diametru butuc roata [mm]:
      166 mm
      Grosime minima [mm]:
      8 mm
      puntea spate
      192 Lei cu TVA
    • Disc frana MAXGEAR 19-0922 Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
      mai mult
      MAXGEAR
      Partea de montare: puntea spate
      Descriere:
      1 bucata disc de frana
      Tip disc frâna:
      plin
      Diametru exterior [mm]:
      239 mm
      Grosime disc frâna [mm]:
      9 mm
      Diametru de centrare [mm]:
      61 mm
      Înaltime [mm]:
      47,6 mm
      Numar gauri:
      4
      Asezare gauri Ø [mm]:
      100 mm
      Partea de montare:
      puntea spate
      Grosime minima [mm]:
      8 mm
      puntea spate
      172 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Directie - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Angrenare roata - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Cutie viteze - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese motor - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de racire - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Filtre
    Filtre
    Filtre - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Electrice
    Electrice
    Electrice - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Sistem pornire - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Caroserie
    Caroserie
    Caroserie - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Lumini
    Lumini
    Lumini - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Interior
    Interior
    Interior - Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1)
    Inchide
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    6800 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    5400 1/min
    Cuplu maxim
    284 Nm
    Ridicare
    78,00 mm
    Alezaj
    90,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Joc supapă - supapă de admisie
    0,15 - 0,19 mm
    rece
    Joc supapă - supapă de evacuare
    0,17 - 0,21 mm
    rece
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,475 - 5,485 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-4-2-5-3-6
    Presiune de compresie
    9,8 - 13,7 bar
    Rată de compresie
    10,20 :1
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Moment aprindere
    -15°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Honda
    Tip carburaţie
    PGM FI
    Presiune sistem
    3,20 - 3,60 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    700 - 800 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    Moment aprindere
    -15°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2300 - 2700 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    205/50 R 15
    1,80 bar
    Presiune pneuri spate
    225/50 R 16
    2,30 bar
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    Cu reumplare
    6,30 litru
    Ulei de motor cu filtru
    Cantitate de schimb
    5,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    API SH
    10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
    Viscozitate ulei de motor
    API SJ
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
    Specificare ulei de motor
    API SH|API SJ
    Ulei cutie de viteze manuală
    2,65 litru
    Ulei transmisie automată
    Cantitate de schimb
    2,90 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Honda Premium Formula ATF
    Ulei original
    Agent de răcire
    12,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    Original Frostschutzmittel
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 3
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    de la 2001/01
    HB3 12V 60W P20d
    photoicon
    Fază scurtă
    până la 2000/12
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază lungă
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    de la 2001/01
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumini spate
    până la 2000/12
    R10W 12V 10W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    de la 2001/01
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    până la 2000/12
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă torpedo
    Festoon 12V 3W SV7-8 (8,2x28)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 168.000 km / 7 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 48.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    la fiecare 96.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    de la 2004
    toate 96.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 168.000 km / 7 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    de la 2004
    toate 168.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 3 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    mai întâi la 72.000 km / 3 ani, apoi odată la 48.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    de la 2001
    mai întâi la 192.000 km / 10 ani, apoi odată la 96.000 km / 5 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    la fiecare 144.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
    de la 2001
    mai întâi la 192.000 km / 6 ani, apoi odată la 144.000 km / 5 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 12.000 km / 1 ani
    Mod de verificare-joc supapă
    până la 1999
    la fiecare 48.000 km / 2 ani
    Mod de verificare-joc supapă
    de la 2000
    la fiecare 168.000 km / 7 ani
    Mod de verificare-joc supapă
    de la 2004
    toate 168.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Honda NSX Convertible (NA) 3.0 24V Vtec Automatic (NA1) - 256 cai Introduceti sasiu
    Honda Salveaza
    Scania P,G,R,T Series R420 - 420 cai Introduceti sasiu
    Scania Salveaza
    MAN F 90 26.342 DFS - 340 cai Introduceti sasiu
    MAN Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    Articolele vizualizate recent

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024