Disc frana Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P) fata si spate - 72 cai benzina B3 (16V), B35S - magazin online
Mazda 323 Saloon (BJ)
72 cp - benzina
01.2001 - 05.2004
72 cp - benzina
01.2001 - 05.2004
Marca: Mazda
Model: 323 Saloon (BJ)
Modif.: 1.3 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 01.2001 - 05.2004
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1324 cmc
Putere: 72 cp / 53 kW
Codul motorului: B3 (16V), B35S
Ulei motor: 3,20
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Suspensie - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Directie - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Angrenare roata - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Cutie viteze - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Transmisie cu curea - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Piese motor - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Piese bloc motor - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Garnituri - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Sistem de racire - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Filtre - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Uleiuri si lichide - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Sistem de aprindere - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Senzori - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Sistem alimentare - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Electrice - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Sistem pornire - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Curatare parbriz - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Sistemul de esapament - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Caroserie - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Lumini - Mazda 323 Saloon (BJ) 1.3 (BJ3P)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4000
1/min
Cuplu maxim
108
Nm
Ridicare
83,60
mm
Alezaj
71,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
0,25
mm
rece
Joc supapă - supapă de evacuare
0,25
mm
rece
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
5°-/40°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
40°-/5°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,970 - 5,985
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,965 - 5,980
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,8 - 14,0
bar
Rată de compresie
9,40
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Borna TEN de la priza de diagnostic este împământată
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Presiune sistem
2,10 - 2,50
bar
cu subpresiune
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-10°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Borna TEN de la priza de diagnostic este împământată
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
650 - 750
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,10
bar
Presiune pneuri spate
2,10
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,05
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,20
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
2,68
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90|API GL5 SAE 75W-90
Specificare ulei servodirecţie
ATF M-III|ATF Dexron II
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
600
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
ATMOS GU10
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 90.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 90.000 km / 4 ani, apoi odată la 2 ani
Obturator radiator - mod de verificare
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024