Disc frana Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08) fata si spate - 101 cai motor diesel Z 19 DTL - magazin online
Opel Astra H GTC
101 cp - motor diesel
01.2006 - 10.2010
101 cp - motor diesel
01.2006 - 10.2010
Marca: Opel
Model: Astra H GTC
Modif.: 1.9 CDTI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 01.2006 - 10.2010
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1910 cmc
Putere: 101 cp / 74 kW
Codul motorului: Z 19 DTL
Ulei motor: 4,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Suspensie - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Directie - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Angrenare roata - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Cutie viteze - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Transmisie cu curea - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Piese motor - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Piese bloc motor - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Garnituri - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Sistem de racire - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Filtre - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Uleiuri si lichide - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Sistem de aprindere - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Senzori - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Sistem alimentare - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Electrice - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Sistem pornire - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Curatare parbriz - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Sistemul de esapament - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Caroserie - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Lumini - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Interior - Opel Astra H GTC 1.9 CDTI (L08)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
3500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1700 - 2500
1/min
Cuplu maxim
260
Nm
Ridicare
90,40
mm
Alezaj
82,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,25 - 0,35
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,30 - 0,40
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Presiune de compresie
24,00 - 32,00
bar
Rată de compresie
18,40
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
140,85
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
86° - 90°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
până la 2007, fără instalaţie de climatizare
1050
Mărime curea transmisie agregate
până la 2007, cu instalaţie de climatizare
1367
Mărime curea transmisie agregate
de la 2008, fără instalaţie de climatizare
1093
Mărime curea transmisie agregate
de la 2008, cu instalaţie de climatizare
1380
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Tip carburaţie
până la 2007
EDC-16C9
Tip carburaţie
de la 2008
EDC 16 C39
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
CP1H
Producător duze de injecţie
Bosch
Tip duze de injecţie
CRIP 2-MI
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
720 - 1050
1/min
Valoare de emisie Diesel
Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
60
°C
Condiţionare turaţie Diesel
5100
1/min
Condiţionare injecţie gaz Diesel
5
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4900 - 5180
1/min
Valoare maximă K
1,30
1/m
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2614
mm
Ecartament faţă
1488
mm
Ecartament spate
1488
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,11
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,10
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
264,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,30
litru
Viscozitate ulei de motor
Dexos 2
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
GM-LL-B-025
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
GM-LL-B-025|DEXOS 2
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M32
2,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
09120541/1940768
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
6 treapta AF40
93165147
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,70
litru
Specificare ulei servodirecţie
Pentosin CHF 202|Pentosin CHF 11S
Agent de răcire
7,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,25
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
450
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
90509933/1949873
Ulei original
Conţinut rezervor
52
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Unitate faruri ceaţă
Variantă dotare OPC, Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2010
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2011
la fiecare 150.000 km / 6 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2010
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2011
la fiecare 150.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
până la 2010
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
de la 2011
la fiecare 150.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2010
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2011
la fiecare 150.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Înlocuiţi bateria telecomenzii
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
până la 2009
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
de la 2010
toate 60.000 km
Reglaţi jocul supapei.
de la 2010
toate 60.000 km
Reglaţi jocul supapei.
până la 2009
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024