Disc frana Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68) fata si spate - 207 cai benzina B 16 LER, B 16 LES - magazin online
Opel Corsa E
207 cp - benzina
de 03.2015
207 cp - benzina
de 03.2015
Marca: Opel
Model: Corsa E
Modif.: 1.6 Turbo - benzina
Sasiu: hatchback
An: de 03.2015
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1598 cmc
Putere: 207 cp / 152 kW
Codul motorului: B 16 LER, B 16 LES
Ulei motor: 4,50
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Suspensie - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Directie - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Angrenare roata - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Cutie viteze - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Transmisie cu curea - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Piese motor - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Piese bloc motor - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Garnituri - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Sistem de racire - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Filtre - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Uleiuri si lichide - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Senzori - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Sistem alimentare - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Electrice - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Sistem pornire - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Curatare parbriz - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Sistemul de esapament - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Caroserie - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Lumini - Opel Corsa E 1.6 Turbo (08, 68)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5500
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2200
1/min
Cuplu maxim
230
Nm
Ridicare
81,50
mm
Alezaj
79,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,21 - 0,29
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,30 - 0,38
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
90°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
90°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
4,965 - 4,980
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
4,940 - 4,955
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Poziţia cilindrului 1.
Pe partea opusă prizei de energie a motorului.
Presiune de compresie
10,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 1 bar
Rată de compresie
8,80
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,30
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
longitudinal
0,050
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Retard maxim chiulasă
transversal
0,030
mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
90° - 105°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Benzină
Denumire carburaţie
MPI
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
2,30
bar
Presiune pneuri spate
2,30
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2510
mm
Ecartament faţă
1472
mm
Ecartament spate
1464
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
pentru discuri de frână 330x28 mm
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
pentru discuri de frână 330x28 mm
26,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 330x28 mm, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,90
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 330x28 mm, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,30
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
pentru discuri de frână 330x28 mm
330,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
264,00
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Tensiune regulator
12,60 - 15,00
Volţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50
litru
Viscozitate ulei de motor
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Specificare ulei de motor
DEXOS 2
Ulei cutie de viteze manuală
1,90
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
BOT 303
Utilizaţi ulei original
Agent de răcire
5,30
litru
Specificare lichid de răcire
Original Frostschutzmittel
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4 Plus
Agent de răcire instalaţie de climatizare
420
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
80
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Polylub GLY 801
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu Bi-Xenon
D5S 12V 25W P32D-2
Fază lungă
cu Bi-Xenon
D5S 12V 25W P32D-2
Lumină de zi
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de parcare
cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă faţă
cu Bi-Xenon
PSY24WSW 12V 24W PG20/4
Faruri spate
Lumini spate
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină de frână
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Lampă de iluminat în portbagaj
>
Piesă originală
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 150.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
la fiecare 150.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
la fiecare 150.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 150.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 1 ani
Înlocuiţi bateria telecomenzii
(la dorinţa clientului)
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Reglaţi jocul supapei.
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Lucrări suplimentare de service
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024