Disc frana ZIMMERMANN SPORT Z 430.1488.52 pentru Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD - 177 cai motor diesel
Saab 9-5 Saloon (YS3E)
177 cp - motor diesel
07.2001 - 08.2005
177 cp - motor diesel
07.2001 - 08.2005
Marca: Saab
Model: 9-5 Saloon (YS3E)
Modif.: 3.0 TiD - motor diesel
Sasiu: limuzina
An: 07.2001 - 08.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 6 cil. / 2958 cmc
Putere: 177 cp / 130 kW
Codul motorului: D308L
Ulei motor Cu reumplare: 8,50
litru cu filtru
Ulei motor Cantitate de schimb: 7,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Motor:
177 cai - 130 kW - motor diesel
Descriere:
Pretul este pentru 1 disc de frana
Cod producator:
430.1488.52
Producator:
ZIMMERMANN
Serie:
SPORT Z
Partea de montare:
punte fata
Marime janta [inch]:
16 inch
Tip disc frâna:
ventilat exterior
Tip disc frâna:
perforat
Procesare:
continut ridicat de carbon
Suprafata:
acoperit (cu un strat protector)
Diametru exterior [mm]:
308 mm
Grosime disc frâna [mm]:
25 mm
Înaltime [mm]:
42 mm
Janta, numar gauri:
5 -gaură
Asezare gauri Ø [mm]:
110 mm
Diametru de centrare [mm]:
70 mm
Aprobare:
ECE R90 APPROVED
Grosime minima [mm]:
22 mm
Greutate [kg]:
8,2 kg
Asezare gauri/numar gauri:
8/5
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Suspensie - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Directie - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Angrenare roata - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Cutie viteze - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Transmisie cu curea - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Piese motor - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Piese bloc motor - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Garnituri - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Sistem de racire - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Sistem de aer conditionat - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Incalzire si ventilatie - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Filtre - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Uleiuri si lichide - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Senzori - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Sistem alimentare - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Electrice - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Sistem pornire - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Curatare parbriz - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Sistemul de esapament - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Caroserie - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Lumini - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Interior - Saab 9-5 Saloon (YS3E) 3.0 TiD
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4400
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
350
Nm
Ridicare
82,00
mm
Alezaj
87,50
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,35 - 0,45
mm
la 20°C
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,40
mm
la 20°C
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,959 - 5,977
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,952 - 5,970
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-2-3-4-5-6
Presiune de compresie
21,5 - 25,5
bar
Diferenţă max. 2,5 bar
Rată de compresie
18,50
:1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
1,90 - 2,10
bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,50
bar
Temperatură de verificare 100° C
Înălţime maximă a chiulasei
95,00
mm
Proiectarea chiulasei nu este permisă.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 94°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
102° - 104°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
95° - 99°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
105° - 109°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Presiune injecţie Diesel
1650
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
700 - 800
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
La vehicule cu EOBD
60
°C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
4900
1/min
Condiţionare injecţie gaz Diesel
6
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4900 - 5100
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
5
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,50
1/m
Valoare maximă K
La vehicule cu EOBD
1,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
215/55 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
225/45 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri spate
205/65 R 15
2,10
bar
Presiune pneuri spate
215/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
225/45 R 17
2,30
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2703
mm
Ecartament faţă
1522
mm
Ecartament spate
1522
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
22,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,08
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,08
mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
160,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
cu etrier frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Frână de parcare, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
0,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Mărime 15 ţoli
285,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Mărime 16 ţoli
308,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
286,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
Frâna cu disc este ventilată în interior
300,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
57,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
9516
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
3555
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2830
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1483
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
679
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
338
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
180
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
1850 - 2450
Ohm
la 20°C
Rezistenţă - senzori ai arborelui cu came
1850 - 2450
Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
punte față
1440 - 1760
Ohm
la 20°C
Rezistenţă senzor - turaţii roată
punte spate
1015 - 1245
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
70
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
700
Amperi
Conform standardului SAE
Producător generator
BOSCH
Curent de încărcare a generatorului
140
Amperi
Rezistenţă stator
0,04
Ohm
Rezistenţă rotor
2,60
Tensiune regulator
14,00
Volţi
Producător demaror
HITACHI
Putere demaror
2,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Cu reumplare
8,50
litru
Ulei de motor cu filtru
Cantitate de schimb
7,30
litru
Viscozitate ulei de motor
Dexos 2
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
GM-LL-B-025
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
GM-LL-B-025|DEXOS 2
Ulei cutie de viteze manuală
Cu reumplare
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
MTF 0063
Ulei servodirecţie
Cu reumplare
1,10
litru
Specificare ulei servodirecţie
Pentosin CHF 202
Agent de răcire
8,10
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 2004
825
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 2003
875
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
de la 2004, Compresor Sanden
120
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
până la 2003, Compresor Denso
145
cm³
Specificaţie ulei de răcire
16 4759 106
Ulei original
Conţinut rezervor
75
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 110.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2002
mai întâi la 30.000 km / 2 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2003
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2003
toate 20.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 2002
prima dată la 10.000 km,, apoi odată la 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2002
mai întâi la 30.000 km / 2 ani, apoi odată la 20.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2003
la fiecare 20.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024