Distantier ecartament Skoda Octavia (1U2) 2.0 - 116 cai benzina AEG, APK, AQY, AZH, AZJ - magazin online
Skoda Octavia (1U2)
116 cp - benzina
04.1999 - 05.2007
116 cp - benzina
04.1999 - 05.2007
Marca: Skoda
Model: Octavia (1U2)
Modif.: 2.0 - benzina
Sasiu: hatchback
An: 04.1999 - 05.2007
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc
Putere: 116 cp / 85 kW
Codul motorului: AEG, APK, AQY, AZH, AZJ
Ulei motor Motor AEG: 4,00
litru cu filtru
Ulei motor Motor APK: 4,00
litru cu filtru
Ulei motor Motor AQY: 4,00
litru cu filtru
Ulei motor Motor AZH: 4,00
litru cu filtru
Ulei motor Motor AZJ: 4,00
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Suspensie - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Directie - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Angrenare roata - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Cutie viteze - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Transmisie cu curea - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Piese motor - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Piese bloc motor - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Garnituri - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Sistem de racire - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Sistem de aer conditionat - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Incalzire si ventilatie - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Filtre - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Uleiuri si lichide - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Senzori - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Sistem alimentare - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Electrice - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Sistem pornire - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Curatare parbriz - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Sistemul de esapament - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Caroserie - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Lumini - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Interior - Skoda Octavia (1U2) 2.0
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Ridicare
92,80
mm
Alezaj
82,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,918 - 6,922
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,918 - 6,922
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
7,50 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
motor nou
10,00 - 13,00
bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
Motor AEG
10,00
:1
Rată de compresie
Motor APK
10,50
:1
Rată de compresie
Motor AQY
10,50
:1
Rată de compresie
Motor AZH
10,50
:1
Rată de compresie
Motor AZJ
10,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
2,00
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
132,60
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,20 - 1,50
bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1195
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Rezistenţă maximă cablu de aprindere
8000
Ohm
Cu ştecher
Distanţă electrozi
1,00
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor AEG, Motor APK
BKUR6ET10
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor AQY, Motor AZH
BKUR6ET10
Bujii/Bujii incadescente NGK
Motor AZJ
PZFR5D-11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
Motor AEG, Motor APK, Motor AQY, Motor AZH
5000±1000
Ohm
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Benzină
Denumire carburaţie
MPI
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
Motor AEG
M 3.8.3
Tip carburaţie
Motor APK
M 5.9.2
Tip carburaţie
Motor AQY
M 5.9.2
Tip carburaţie
Motor AZH
ME 7.5
Tip carburaţie
Motor AZJ
ME 7.5
Presiune sistem
2,50
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
680 - 880
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
680 - 880
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2400 - 2600
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30
%
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100
ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
3000
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
până la 1999, Motor AQY
2500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor AQY
Sondă cu salt de semnal
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor AZJ
Sondă de bandă largă
Spannungshub la turaţia de verificare
Motor AQY
>0,30
Volţi
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AQY
680 - 880
1/min
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
Motor AZJ
680 - 880
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
580 - 980
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,00
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,40
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,40
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2512
mm
Ecartament faţă
1513
mm
Ecartament spate
1494
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
19,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
7,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
19,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
17,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
280,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
232,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
41,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50
Ohm
Rezistenţă - senzor arbore cotit
480 - 1000
Ohm
Senzor de turaţie
Rezistenţă - injectoare
14,00 - 17,00
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
61
Ah
În funcţie de dotare
Capacitate baterie
Variantă 2
72
Ah
În funcţie de dotare
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
330
Amperi
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
380
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor AEG
4,00
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor APK
4,00
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AQY
4,00
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AZH
4,00
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor AZJ
4,00
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
cu interval de schimb fix
VW 501 01|VW 502 00
Specificare ulei de motor
cu interval de întreţinere flexibil
VW 503 00|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze 02J
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze 02J
G 060 726 A2
Ulei original
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M, Cu reumplare
5,30
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 01M
G 052 162 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 01M
0,75
litru
Specificaţie ulei punte faţă
Cutie de viteze 01M
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificaţie producător 0,7 - 0,9 litri
Specificare ulei servodirecţie
G 002 000 A2
Ulei original
Agent de răcire
6,90
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze mecanică
1,15
litru
Lichide de frâna la schimbare
cu cutie de viteze automată
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150
cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 154 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
prima dată la 90.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Interval de verificare a curelei de transmisie
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
pentru taxi
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
toate 60.000 km
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bateriei sistemului de semnalizare avarie.
la fiecare 5 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
la fiecare 4 ani
(dacă este disponibil)
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024