Electricitate motor Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattro - 220 cai benzina ASN - magazin online
Audi A8 Limousine (4E)
220 cp - benzina
07.2003 - 05.2005
Marca: Audi
Model: A8 Limousine (4E)
Modif.: 3.0 quattro - benzina
Sasiu: limuzina
An: 07.2003 - 05.2005
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2976 cmc
Putere: 220 cp / 162 kW
Codul motorului: ASN
Garaj+
-
mai mult
Moment strangere de [Nm]:
20 Nm
Functie comutator combinat:
Inchizator
Presiune pâna la:
1,6 bar
Numărul conexiunilor cu mufă:
1 poli
Corespunde piesei originale- ca si culoare:
negru
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
-
mai mult
Partea de montare: spate
Specificatii de asamblare:
conectat
Articol extins/Informatii de extindere:
cu etansare
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu inel siguranta
Corespunde piesei originale- ca si culoare:
verde
Corespunde piesei originale- ca si culoare:
negru
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
-
mai mult
Partea de montare: fata
Specificatii de asamblare:
conectat
Articol extins/Informatii de extindere:
cu etansare
Numărul conexiunilor cu mufă:
2 poli
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu inel siguranta
Corespunde piesei originale- ca si culoare:
negru
Corespunde piesei originale- ca si culoare:
gri
Adancime montaj [mm]:
20 mm
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
-
mai mult
Rezistenta electrica [Ohm]:
900 Ohm
Lungime cablu [mm]:
450 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
-
mai mult
Partea de montare: fata stanga inainte de catalizator
Partea de montare:
fata stanga
Sonda lambda:
Sonda reglaj
Partea de montare:
inainte de catalizator
Sonda lambda:
Sonda Lambda de banda larga
Lungime cablu [mm]:
1200 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
6 poli
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
-
mai mult
Partea de montare: fata dreapta dupa catalizator
Partea de montare:
fata dreapta
Sonda lambda:
Sonda diagnoza
Partea de montare:
dupa catalizator
Sonda lambda:
Sonda Lambda de banda larga
Lungime cablu [mm]:
800 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
6 poli
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
-
mai mult
Partea de montare: fata dreapta inainte de catalizator
Partea de montare:
fata dreapta
Partea de montare:
inainte de catalizator
Sonda lambda:
Sonda reglaj
Lungime cablu [mm]:
1500 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
6 poli
Sistem de esapament:
inainte de catalizator
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
-
mai mult
Partea de montare: fata dreapta dupa catalizator
Partea de montare:
fata dreapta
Sonda lambda:
Sonda diagnoza
Partea de montare:
dupa catalizator
Sonda lambda:
Sonda reglaj
Lungime cablu [mm]:
1750 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
-
mai mult
Partea de montare: fata dreapta dupa catalizator
Partea de montare:
fata dreapta
Sonda lambda:
Sonda diagnoza
Partea de montare:
dupa catalizator
Sonda lambda:
Sonda planara
Lungime cablu [mm]:
750 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
-
mai mult
Partea de montare: Partea de admisie
Partea de montare:
Partea de admisie
Corespunde piesei originale- ca si culoare:
negru
Tip senzor:
principiul Hall
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
Articol completare/Info suplimentar 2:
fara cablu
Marcaj culoare:
albastru deschis
Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
-
mai mult
An fabricatie de la:
11.2003
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
Articol completare/Info suplimentar 2:
fara inel etansare
-
mai mult
An fabricatie de la:
11.2003
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
Forma carcasa stecher:
Forma de D
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu cablu
Rezistenta electrica [Ohm]:
900 Ohm
-
mai mult
Partea de montare: inainte de catalizator dupa catalizator
An fabricatie de la:
11.2003
Partea de montare:
inainte de catalizator
Partea de montare:
dupa catalizator
Sonda lambda:
Sonda planara
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
Lungime cablu [mm]:
1800 mm
Sonda lambda:
Filet gresat în prealabil
Dimensiune filet:
M18x1,5
Presiune de actionare [bar]:
4 bar
-
mai mult
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu cablu
-
mai mult
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
Tip senzor:
principiul Hall
Articol completare/Info suplimentar 2:
fara cablu
Culoare carcasa:
negru/albastru
-
mai mult
Dimensiune filet:
M10×1-6g
Numărul conexiunilor cu mufă:
1 poli
-
mai mult
Partea de montare: spate
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
-
mai mult
Partea de montare: fata
Numărul conexiunilor cu mufă:
2 poli
-
mai mult
Lungime cablu [mm]:
370 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
-
mai mult
Lungime cablu [mm]:
460 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
-
mai mult
Partea de montare: fata dreapta inainte de catalizator
Partea de montare:
fata dreapta
Sonda lambda:
Sonda reglaj
Partea de montare:
inainte de catalizator
Lungime cablu [mm]:
950 mm
Sonda lambda:
Soundă Lambda
-
mai mult
Partea de montare: fata dreapta dupa catalizator
Partea de montare:
fata dreapta
Sonda lambda:
Sonda diagnoza
Partea de montare:
dupa catalizator
Sonda lambda:
Sonda planara
-
mai mult
Partea de montare: fata dreapta dupa catalizator
Partea de montare:
fata dreapta
Sonda lambda:
Sonda diagnoza
Partea de montare:
dupa catalizator
Sonda lambda:
Sonda planara
-
mai mult
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
-
mai mult
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
-
mai mult
Partea de montare: fata
Numărul conexiunilor cu mufă:
2 poli
-
mai mult
Partea de montare: spate
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
-
mai mult
Sonda lambda:
Sonda reglaj
Sistem de esapament:
inainte de catalizator
Lungime totala [mm]:
1500 mm
-
mai mult
Sonda lambda:
Sonda diagnoza
Sistem de esapament:
dupa catalizator
Lungime totala [mm]:
760 mm
-
mai mult
Forma carcasa stecher:
Forma de D
Numărul conexiunilor cu mufă:
2 poli
Deschidere cheie:
not have
Dimensiune filet:
not have
-
mai mult
Serie:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
Lungime cablu [mm]:
570 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
-
mai mult
Serie:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu inel etansare
Lungime cablu [mm]:
532 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
-
mai mult
Serie:
MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
Tip senzor:
principiul Hall
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
-
mai mult
Serie:
Green Mobility Parts
Numărul conexiunilor cu mufă:
2 poli
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu inel etansare
Tip consctructiv arc:
arc retinere
Culoare carcasa:
albastru
-
mai mult
Partea de montare: fata dreapta dupa catalizator
Serie:
Original VEMO Quality
Partea de montare:
fata dreapta
Partea de montare:
dupa catalizator
Execuție izolație cablu:
cu izolație din plasă de fibre acoperite cu silicon
Lungime cablu [mm]:
720 mm
Sonda lambda:
Sonda diagnoza
Sonda lambda:
Filet gresat în prealabil
-
mai mult
Serie:
Original VEMO Quality
An fabricatie de la:
11.2003
Execuție izolație cablu:
cu izolație din plasă de fibre acoperite cu silicon
Forma carcasa stecher:
Forma de D
Dimensiune filet:
M18 x 1,5
pt. cod original (OE):
06A 906 262 F
Lungime cablu [mm]:
570 mm
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
Sonda lambda:
Sonda diagnoza
Sistem de esapament:
dupa catalizator
Sonda lambda:
Filet gresat în prealabil
-
mai mult
Sonda lambda:
Sonda reglaj
-
mai mult
Partea de montare: spate
Specificatii de asamblare:
cu colier
Forma carcasa stecher:
Forma de D
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
pt. cod original (OE):
059919501A
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu piese componente
-
mai mult
Partea de montare: fata
Specificatii de asamblare:
cu colier
Forma carcasa stecher:
Forma de D
Numărul conexiunilor cu mufă:
2 poli
pt. cod original (OE):
06A919501
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu piese componente
-
mai mult
Presiune de actionare [bar]:
1,4 bar
Dimensiune filet:
M10x1.0
Tip senzor:
tip senzor deschis
-
mai mult
Partea de montare: spate
Numarul contactelor de verificare (pini):
4
-
mai mult
Partea de montare: fata
Numarul contactelor de verificare (pini):
2
-
mai mult
Articol completare/Info suplimentar 2:
cu cablu
Rezistenta electrica [Ohm]:
900 Ohm
-
mai mult
Rezistenta electrica [Ohm]:
13 Ohm
-
mai mult
Dimensiune filet:
M10 x 1
Numărul conexiunilor cu mufă:
1 poli
Numar informatii tehnice:
circuit N.O.
-
mai mult
Numărul conexiunilor cu mufă:
4 poli
-
mai mult
Numărul conexiunilor cu mufă:
2 poli
Numar comercial:
1193101409
-
mai mult
Numărul conexiunilor cu mufă:
3 poli
Forma carcasa stecher:
Forma de D
Articol completare/Info suplimentar 2:
fara cablu
Tip senzor:
principiul Hall
Adancime montaj [mm]:
24 mm
pt. cod original (OE):
06C 905 163 C
-
mai mult
Sonda lambda:
Sonda reglaj
-
mai mult
Intervalul de control [bar]:
1.2/1.6BAR bar
-
mai mult
Lungime surub sub cap [mm]:
20 mm
-
-
mai mult
Partea de montare: stanga
Sonda lambda:
Sonda diagnoza
Partea de montare:
stanga
Articol completare/Info suplimentar 2:
fara mufa
Numar comercial:
OZA624-E4
-
mai mult
Sonda lambda:
Sonda reglaj
Numar comercial:
UAR9000-EE017
-
mai mult
Sonda lambda:
Sonda diagnoza
Sonda lambda:
Filet gresat în prealabil
Numar fabricatie:
ESL-SK-000
-
mai mult
-
mai mult
-
mai mult
Информация:
Revised green 4 pin sensor, located in the cooling flange located on the side of the cylinder head
-
mai mult
Информация:
Senses engine oil pressure for the ECU and warning light. 1.2-1.6 BAR
-
mai mult
-
mai mult
Информация:
Monitors coolant temperature for fan control & gauge readings
-
mai mult
-
mai mult
Информация:
Seals sensors into coolant housings. 19.6x3.65
-
mai mult
Информация:
Seal for most clip-in cooling sensors/senders. M19.6x3.6mm
Franare
Franare -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroSuspensie
Suspensie -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroDirectie
Directie -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroAngrenare roata
Angrenare roata -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroCutie viteze
Cutie viteze -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroTransmisie cu curea
Transmisie cu curea -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroPiese motor
Piese motor -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroPiese bloc motor
Piese bloc motor -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroGarnituri
Garnituri -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroSistem de racire
Sistem de racire -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroSistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroIncalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroFiltre
Filtre -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroUleiuri si lichide
Uleiuri si lichide -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroSistem de aprindere
Sistem de aprindere -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroSenzori
Senzori -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroSistem alimentare
Sistem alimentare -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroElectrice
Electrice -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroSistem pornire
Sistem pornire -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroCuratare parbriz
Curatare parbriz -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroSistemul de esapament
Sistemul de esapament -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroCaroserie
Caroserie -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroLumini
Lumini -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattroInterior
Interior -
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattro
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi A8 Limousine (4E) 3.0 quattro - 220 cai Introduceti sasiu
Salveaza
Stergeti intreaga istorie