Electromotor VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V - 75 cai benzina AHW, AKQ, APE, AXP, BCA - magazin online

VW
Cumpara online 24/7
VW Bora Sedan (1J2)
VW Bora Sedan (1J2)
75 cp - benzina
03.2000 - 05.2005
Marca: VW Model: Bora Sedan (1J2) Modif.: 1.4 16V - benzina
Sasiu: limuzina An: 03.2000 - 05.2005 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1390 cmc Putere: 75 cp / 55 kW Codul motorului: AHW, AKQ, APE, AXP, BCA Ulei motor: 3,20 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • VALEO
    • BOSCH
    • DENSO
    • MAGNETI MARELLI
    • FEBI BILSTEIN
    • ERA
    • HOFFER
    • HC-Cargo
    • AS-PL
    • STARDAX
    Aplica
    • starter HELLA 8EA 011 610-041 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW]:
      0,90 kW
      Restrictiile producatorului:
      BOSCH
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      1,1 kW
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Pozitie initiala-Pinion [mm]:
      32 mm
      Numar dinti:
      9
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Diametru flansa [mm]:
      76 mm
      Varianta starter:
      lagare individuale
      Returnarea pieselor vechi nu este necesara:
      Piesă nouă fără gaj:
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      Numar comercial:
      CS1062
      777 Lei cu TVA
    • starter HELLA 8EA 011 610-481 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW]:
      0,90 kW
      Restrictiile producatorului:
      BOSCH
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      1,1 kW
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Pozitie initiala-Pinion [mm]:
      32 mm
      Numar dinti:
      9
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Diametru flansa [mm]:
      76 mm
      Varianta starter:
      lagare separate
      Returnarea pieselor vechi nu este necesara:
      Piesă nouă fără gaj:
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      Numar comercial:
      CS618
      601 Lei cu TVA
    • starter HELLA 8EA 012 526-351 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Restrictiile producatorului:
      VALEO
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      0,9 kW
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Pozitie initiala-Pinion [mm]:
      33 mm
      Numar dinti:
      9
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Diametru flansa [mm]:
      76 mm
      Returnarea pieselor vechi nu este necesara:
      Piesă nouă fără gaj:
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      Numar comercial:
      CS1343
      831 Lei cu TVA
    • starter HELLA 8EA 012 526-761 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW]:
      0,90 kW
      Restrictiile producatorului:
      BOSCH
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      0,9 kW
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Pozitie initiala-Pinion [mm]:
      33 mm
      Numar dinti:
      9
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Cuplaj/clema:
      cu clema 15a
      Diametru flansa [mm]:
      76 mm
      Returnarea pieselor vechi nu este necesara:
      Piesă nouă fără gaj:
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      Numar comercial:
      CS294
      872 Lei cu TVA
    • starter VALEO ORIGINS NEW O.E. TECHNOLOGY 438075 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Serie:
      VALEO ORIGINS NEW O.E. TECHNOLOGY
      An fabricatie de la:
      05.2000
      An fabricatie pana la:
      10.2001
      Cod motor:
      AXP
      Tip cutie viteza:
      DUW
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 5 viteze
      Piesă nouă fără gaj:
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      1,8 kW
      Numar dinti:
      11
      Numar gauri:
      3
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Pozitie/Grade:
      L 40 °
      Clema:
      NO
      Greutate [kg]:
      3,99 kg
      1117 Lei cu TVA
    • starter VALEO RE-GEN REMANUFACTURED 460540 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Serie:
      VALEO RE-GEN REMANUFACTURED
      Cod motor:
      AHW,AKQ,APE,AXP,BCA
      Tip cutie viteza:
      DUW
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala, 5 viteze
      Piesa la schimb:
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      1,1 kW
      Numar dinti 1:
      9
      Numar dinti 2:
      10
      Numar gauri:
      2
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Pozitie/Grade:
      L 40 °
      Clema:
      NO
      Diametru flansa [mm]:
      76 mm
      Greutate [kg]:
      3,61 kg
      :
      777 Lei cu TVA
    • starter BOSCH 0 986 017 830 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Piesa la schimb:
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      1,1 kW
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Numar dinti:
      9
      Clema:
      50
      Clema:
      30
      Diametru flansa [mm]:
      76,2 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Pozitie initiala-Pinion [mm]:
      32,5 mm
      Varianta starter:
      revenire libera
      Alezaj Ø [mm]:
      12,5 mm
      Alezaj Ø 2 [mm]:
      12,5 mm
      Alezaj Ø 3 [mm]:
      12 mm
      Lungime [mm]:
      211 mm
      Pozitie/Grade:
      links °
      Unghi de fixare (Grade):
      40 °
      Mărime unghiulară orificiu de fixare [grade]:
      40 °
      :
      Numar comercial:
      1783
      890 Lei cu TVA
    • starter BOSCH 1 986 S00 786 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      1,1 kW
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Numar dinti:
      9
      Clema:
      30,50
      Diametru flansa [mm]:
      76,2 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Pozitie initiala-Pinion [mm]:
      32,5 mm
      Varianta starter:
      revenire libera
      Alezaj Ø [mm]:
      12,5 mm
      Alezaj Ø 2 [mm]:
      12 mm
      Alezaj Ø 3 [mm]:
      12,5 mm
      Lungime [mm]:
      212 mm
      Pozitie/Grade:
      links °
      Numar comercial:
      ST 12V 1,1KW (L)
      756 Lei cu TVA
    • starter DENSO DSN3044 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numar dinti:
      11
      Putere electromotor [kW]:
      1,8 kW
      Calitate:
      Premium
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Piesa noua:
      Greutate brută [g]:
      4210 g
      740 Lei cu TVA
    • starter MAGNETI MARELLI 943213431010 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Cod motor:
      APE
      Cod motor:
      AHW
      Cod motor:
      AKQ
      Cod motor:
      AXP
      Cod motor:
      BCA
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      0,9 kW
      :
      Numar comercial:
      MSRC1343
      591 Lei cu TVA
    • starter FEBI BILSTEIN 101567 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numar dinti:
      9
      Putere electromotor [kW]:
      1,1 kW
      Greutate [kg]:
      3,3 kg
      pt. cod original (OE):
      020 911 023 FX
      688 Lei cu TVA
    • starter ERA 220427A VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      0,9 kW
      Numar dinti:
      9
      Identificare constructie stecher:
      30-50
      alternativ:
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Diametru flansa [mm]:
      76 mm
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Set reparatie alternativ:
      220427
      Pozitie initiala-Pinion [mm]:
      32 mm
      496 Lei cu TVA
    • starter HOFFER H5010240 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      1,1 kW
      Diametru flansa [mm]:
      76 mm
      Identificare constructie stecher:
      30-50
      Numar dinti:
      9
      Numar dinti:
      10
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Pozitie initiala-Pinion [mm]:
      33 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      525 Lei cu TVA
    • starter HC-Cargo 111909 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numar dinti:
      9
      Putere electromotor [kW]:
      1,1 kW
      Lungime [mm]:
      212,00 mm
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Diametru flansa [mm]:
      76,2 mm
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Pozitie initiala-Pinion [mm]:
      32,00 mm
      Varianta starter:
      cu transmisie cu reducerea vitezei
      Numar comercial:
      F032111909
      495 Lei cu TVA
    • starter AS-PL Brand new | | Starters | 0001125005 S0006 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Starters | 0001125005
      An fabricatie de la:
      05.2000
      An fabricatie pana la:
      10.2001
      Cod motor:
      AXP
      Tip cutie viteza:
      DUW
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Lungime 1 [mm]:
      76,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      32,50 mm
      Putere electromotor [kW]:
      1,80 kW
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numar dinti:
      9
      612 Lei cu TVA
    • starter AS-PL Remanufactured | | Starters S0006PR VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Serie:
      Remanufactured | AS-PL | Starters
      An fabricatie de la:
      05.2000
      An fabricatie pana la:
      10.2001
      Cod motor:
      AXP
      Tip cutie viteza:
      DUW
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Lungime 1 [mm]:
      76,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      32,00 mm
      Putere electromotor [kW]:
      1,80 kW
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numar dinti:
      9
      :
      711 Lei cu TVA
    • starter AS-PL Brand new | | Starters | 0001121006 S0027 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Starters | 0001121006
      Lungime 1 [mm]:
      76,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      32,00 mm
      Putere electromotor [kW]:
      1,10 kW
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numar dinti:
      9
      711 Lei cu TVA
    • starter AS-PL Remanufactured | | Starters S0027PR VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Serie:
      Remanufactured | AS-PL | Starters
      Lungime 1 [mm]:
      76,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      33,00 mm
      Putere electromotor [kW]:
      1,10 kW
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numar dinti:
      9
      :
      516 Lei cu TVA
    • starter AS-PL Brand new | | Starters | 0001125035 S0417 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Starters | 0001125035
      An fabricatie de la:
      05.2000
      An fabricatie pana la:
      10.2001
      Cod motor:
      AXP
      Tip cutie viteza:
      DUW
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Lungime 1 [mm]:
      76,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      32,00 mm
      Putere electromotor [kW]:
      2,00 kW
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numar dinti:
      9
      1101 Lei cu TVA
    • starter AS-PL Remanufactured | | Starters S0691PR VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Serie:
      Remanufactured | AS-PL | Starters
      Cod motor:
      AXP
      An fabricatie de la:
      05.2000
      An fabricatie pana la:
      10.2001
      Lungime 1 [mm]:
      76,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      33,00 mm
      Putere electromotor [kW]:
      0,90 kW
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numar dinti:
      9
      :
      612 Lei cu TVA
    • starter AS-PL Brand new | | Starters | D7RS129 S3041 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Starters | D7RS129
      An fabricatie de la:
      05.2000
      An fabricatie pana la:
      10.2001
      Cod motor:
      AXP
      Tip cutie viteza:
      DUW
      Tip cutie viteza:
      cv. manuala
      Lungime 1 [mm]:
      76,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      32,00 mm
      Putere electromotor [kW]:
      1,80 kW
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numar dinti:
      11
      869 Lei cu TVA
    • starter AS-PL Brand new | | Starters | D7ES5 S3128 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Serie:
      Brand new | AS-PL | Starters | D7ES5
      Lungime 1 [mm]:
      76,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      30,00 mm
      Putere electromotor [kW]:
      0,90 kW
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numar dinti:
      9
      974 Lei cu TVA
    • starter STARDAX STX200039R VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      An fabricatie de la:
      05.2000
      An fabricatie pana la:
      10.2001
      Cod motor:
      AXP
      Tensiune [V]:
      12 V
      Putere electromotor [kW]:
      1,1 kW
      Numar pistoane:
      2
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Diametru flansa [mm]:
      76,5 mm
      Tip cutie viteza:
      cu reductor
      Numar dinti:
      9
      Piesa la schimb:
      Garantie:
      Garantie 2 ani
      Numarul gaurilor de fixare:
      2
      458 Lei cu TVA
    • starter STARDAX STX200230 VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
      Lungime 1 [mm]:
      76,00 mm
      Lungime 2 [mm]:
      30,00 mm
      Putere electromotor [kW]:
      0,90 kW
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numarul gaurilor de fixare:
      3
      Numarul gaurilor filetate:
      0
      Directia de rotatie:
      rotatie contrar acelor de ceasornic
      Numar dinti:
      9
      369 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5000 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    3300 1/min
    Cuplu maxim
    128 Nm
    Ridicare
    75,60 mm
    Alezaj
    76,50 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    19°-/15°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    20°-/15°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,973 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,953 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Presiune de compresie
    7,00 - 15,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    10,50 :1
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    108,25 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    84° - 98°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 01
    84° - 91°
    Radiatorul se decuplează la temperatura
    Treaptă 02
    91° - 98°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 01
    92° - 97°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    Treaptă 02
    99° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,18 x 1078
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    21,18 x 1548
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Rezistenţă maximă cablu de aprindere
    7200 Ohm
    Distanţă electrozi
    1,00±0,10 mm
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    BKUR6ET10
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Motor AHW
    Magneti Marelli
    Producător carburaţie
    Motor AKQ
    Magneti Marelli
    Producător carburaţie
    Motor APE
    Bosch
    Producător carburaţie
    Motor AXP
    Bosch
    Producător carburaţie
    Motor BCA
    Bosch
    Tip carburaţie
    Motor AHW
    4 AV
    Tip carburaţie
    Motor AKQ
    4 AV
    Tip carburaţie
    Motor APE
    ME 7.5
    Tip carburaţie
    Motor AXP
    ME 7.5
    Tip carburaţie
    Motor BCA
    ME 7.5
    Presiune sistem
    2,80 - 3,20 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza ştecărului de diagnoză se găseşte în consola centrală, în spatele unei măşti deasupra scrumierei.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor AHW
    600 - 750 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor AKQ
    700 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor APE
    650 - 850 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor AXP
    650 - 850 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor BCA
    650 - 850 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor AHW
    600 - 750 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    Motor AKQ
    700 - 800 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    2500 - 2800 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă de bandă largă
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    Motor AXP
    650 - 850 1/min
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    Motor BCA
    650 - 850 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    0,02 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor AHW
    500 - 850 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor AKQ
    600 - 900 1/min
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor APE
    550 - 950 1/min
    Procedură alternativă
    Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial
    1,90 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime
    2,10 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial
    1,90 bar
    Presiune pneuri spate
    2,80 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2500 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET36
    1520 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET38
    1516 mm
    Ecartament faţă
    cu jantă ET42
    1508 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET36
    1498 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET38
    1494 mm
    Ecartament spate
    cu jantă ET42
    1486 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LR
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1LS
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1ZM
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Număr PR. 1ZP
    22,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    19,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KP
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR. 1KT
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Număr PR 1KX
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KP
    7,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR. 1KT
    7,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Număr PR 1KX
    7,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    Număr PR 1KG
    230,00 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    Număr PR 1KN
    230,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    Număr PR 1KN
    231,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    Număr PR 1KG
    231,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LR, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LS
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZM
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZP
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR. 1KP, cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    11,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KT
    11,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR 1KX, cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    11,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR 1KG
    5,50 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    Număr PR 1KN, cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    5,50 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    cu frână cu disc, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    cu frână cu tambur, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,50 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LR
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1LS
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1ZM
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    Număr PR. 1ZP
    280,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KP
    232,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR. 1KT
    232,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Număr PR 1KX
    232,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    38,00 mm
    Diametru cilindru de frână roată
    Număr PR 1KN
    19,05 mm
    Diametru cilindru de frână roată
    Număr PR 1KG
    20,64 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
    4700±700 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
    3250±450 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
    2150±350 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
    1450±250 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
    1000±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
    800±150 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
    190±40 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    44 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    220 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător generator
    Variantă 1
    VALEO
    Producător generator
    Variantă 2
    BOSCH
    Curent de încărcare a generatorului
    70 - 90 Amperi
    Producător demaror
    VALEO
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    3,20 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 504 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 501 01|VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00|VW 504 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 02J
    2,00 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 02K
    1,90 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 02J
    SAE 75W-90
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 02K
    SAE 75W-90
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01M, Cu reumplare
    5,30 litru
    Ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01M, Cantitate de schimb
    3,00 litru
    Specificaţie ulei transmisie automată
    Cutie de viteze 01M
    G 052 162 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    Cutie de viteze 01M
    0,75 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    Cutie de viteze 01M
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    6,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,10 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 154 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu halogen
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    cu far cu xenon
    H7 12V 55W PX26d
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    cu far cu halogen
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
    photoicon
    Lumină de parcare
    cu far cu xenon
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu halogen
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    cu far cu xenon
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam galben de semnalizator
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    Geam alb de semnalizator
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    R5W 12V 5W BA15s
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Piesă originală
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lumină de siguranţă a uşilor
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Variantă 1
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    Variantă 2
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă de citit
    faţă
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    spate
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    în cazul 90.000 km inclusiv toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    intervale variabile de service (Longlife)
    coform indicatorului de service
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a entanşantului de pneuri
    la fiecare 4 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V - 75 cai Introduceti sasiu
    VW Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024