Etrier frana Peugeot 807 2.0 HDI fata si spate - 136 cai motor diesel RHD (DW10CTED4), RHR (DW10BTED4), RHR (DW10CB) - magazin online
Peugeot 807
136 cp - motor diesel
de 06.2006
136 cp - motor diesel
de 06.2006
Marca: Peugeot
Model: 807
Modif.: 2.0 HDI - motor diesel
Sasiu: microbus
An: de 06.2006
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1997 cmc
Putere: 136 cp / 100 kW
Codul motorului: RHD (DW10CTED4), RHR (DW10BTED4), RHR (DW10CB)
Ulei motor: 5,25
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Suspensie - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Directie - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Angrenare roata - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Cutie viteze - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Transmisie cu curea - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Piese motor - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Piese bloc motor - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Garnituri - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Sistem de racire - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Filtre - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Uleiuri si lichide - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Senzori - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Sistem alimentare - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Electrice - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Sistem pornire - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Curatare parbriz - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Sistemul de esapament - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Caroserie - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Lumini - Peugeot 807 2.0 HDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
320
Nm
Ridicare
88,00
mm
Alezaj
85,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
15°-/12°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
23°-/15°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,987 - 5,969
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,959 - 5,977
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
15,00 - 25,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
18,00
:1
Presiune de supraalimentare turbocompresor/compresor
1,00 bar
Retard maxim chiulasă
0,030
mm
Înălţime maximă a chiulasei
133,00
mm
Sistem de răcire
Termostatul se deschide la temperatura
82°
Radiatorul se decuplează la temperatura
94°
Radiatorul se cuplează la temperatura
97°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Injecţie directă, de înaltă presiune
Producător carburaţie
Siemens
Tip carburaţie
SID 803
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Date privind trenul de rulare
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07
mm
Grosime discuri de frână osie spate
12,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
10,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,07
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
285,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
272,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
60,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,25
litru
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2290
5W-30
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2296
SAE 5W-40
Viscozitate ulei de motor
PSA B71 2300
SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
Motor RHR (DW10BTED4)
PSA B71 2290|PSA B71 2296|PSA B71 2300
La PSA B71 2296 utilizaţi numai SAE 5W-40.
Specificare ulei de motor
Motor RHD (DW10CTED4)
PSA B71 2290
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze BE4
1,80
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Motor EW, Cutie de viteze ML6C, Carcasă cu nervuri de răcire, Cantitate de schimb
1,70
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Motor EW, Cutie de viteze ML6C, Carcasă cu nervuri de răcire, Cu reumplare
2,00
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Motor DW, Cutie de viteze ML6C, Carcasă cu nervuri de răcire, Cantitate de schimb
1,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Motor DW, Cutie de viteze ML6C, Carcasă cu nervuri de răcire, Cu reumplare
2,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Motor EW, Cutie de viteze ML6C, Cu reumplare
2,70
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Motor EW, Cutie de viteze ML6C, Cantitate de schimb
2,40
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Motor DW, Cutie de viteze ML6C, Cu reumplare
2,90
litru
Ulei cutie de viteze manuală
Motor DW, Cutie de viteze ML6C, Cantitate de schimb
2,60
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze BE4
API GL4 SAE 75W-80
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze ML6C, Variantă 1
ESSO 75W80 EZL 848
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze ML6C, Variantă 2
TOTAL H6965
SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze AM6, Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
cu normă de limitare a noxelor EURO 4, Cutie de viteze AM6
ESSO JWS 3309
Specificaţie ulei transmisie automată
cu normă de limitare a noxelor EURO 5, Cutie de viteze AM6
ATF AW-1
Ulei servodirecţie
1,30
litru
Specificare ulei servodirecţie
Cu servodirecţie electro-hidraulică
PSA S71 2710
Specificare ulei servodirecţie
cu servodirecţie hidraulică
ATF Dexron III
Specificare ulei servodirecţie
În ţările cu climă rece, cu servodirecţie hidraulică
Pentosin CHF 11S
Agent de răcire
10,00
litru
Specificare lichid de răcire
Variantă 1
Glysantin G33
Specificare lichid de răcire
Variantă 2
Revkogel 2000
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
575 - 625
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
135
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
80
litru
Adfitiv ptr. regenerare
Cu reumplare
3,10
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2007/01
la fiecare 240.000 km / 10 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2006/12
la fiecare 150.000 km / 10 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2007/01
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2006/12
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2007/01
la fiecare 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2006/12
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire filtrului de particule
toate 180.000 km
Interval de înlocuirea aditivului ptr. regenerare
toate 120.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024