Evacuare Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2) - 150 cai benzina R20A1, R20A2 - magazin online
Honda CR-V 3
150 cp - benzina
10.2006 - 06.2012
150 cp - benzina
10.2006 - 06.2012
Marca: Honda
Model: CR-V 3
Modif.: 2.0 i-VTEC 4WD - benzina
Sasiu: SUV
An: 10.2006 - 06.2012
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1997 cmc
Putere: 150 cp / 110 kW
Codul motorului: R20A1, R20A2
Ulei motor: 3,70
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 5W-30
Garaj+Informatii
Franare - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Suspensie - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Directie - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Angrenare roata - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Cutie viteze - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Transmisie cu curea - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Piese motor - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Piese bloc motor - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Garnituri - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Sistem de racire - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Filtre - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Uleiuri si lichide - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Senzori - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Sistem alimentare - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Electrice - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Sistem pornire - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Curatare parbriz - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Sistemul de esapament - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Caroserie - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Lumini - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Interior - Honda CR-V 3 2.0 i-VTEC 4WD (RE5, RE2)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
6200
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4200
1/min
Cuplu maxim
192
Nm
Ridicare
96,60
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,18 - 0,22
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,23 - 0,27
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,480 - 5,490
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,450 - 5,460
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
8,80
bar
Diferenţă max. 2 bar
Rată de compresie
10,50
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,70
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,080
mm
Înălţime maximă a chiulasei
114,95 - 115,05
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
IZFR6K11S
Bujii/bujii incandescente altele
SKJ20DR-M11S
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Benzină
Denumire carburaţie
MPI
Presiune sistem
3,80 - 4,30
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
630 - 730
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
600 - 700
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
90
°C
Valoare de emisie benzină
Turaţie la ralanti mărită
2250 - 2750
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,20
%
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
600 - 730
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Procedură de bază
Sondă de bandă largă
Procedură de înlocuire
Sondă cu salt de semnal
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2620
mm
Ecartament faţă
1565
mm
Ecartament spate
1565
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
28,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
26,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,04
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Producător BOSCH
10,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
Producător NISSIN
9,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Producător BOSCH
8,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Producător NISSIN
7,50
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,04
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Producător BOSCH, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,80
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Producător NISSIN, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,85
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Producător BOSCH, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
10,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Producător NISSIN, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,00
mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
3,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Producător NISSIN, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Producător BOSCH, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00
mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
293,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
302,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - injectoare
10,00 - 13,00
Ohm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,70
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A1/B1
0W-30, 5W-30
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A5/B5
SAE 0W-20|SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
ACEA A1/B1|ACEA A3/B3|ACEA A5/B5
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cu reumplare
2,50
litru
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată, Cantitate de schimb
2,20
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
viteza 6 cu cutie de viteze automată
MTF
Utilizaţi ulei original
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată, Cu reumplare
7,20
litru
Ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată, Cantitate de schimb
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Treaptă de viteză 5 cu transmisie automată
ATF Z1
Utilizaţi ulei original
Ulei diferenţial punte spate
Cantitate de schimb
1,20
litru
Ulei diferenţial punte spate
Cu reumplare
1,40
litru
Specificaţie ulei punte spate
08200-9002
Utilizaţi ulei original
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată, Cu reumplare
7,40
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată, Cantitate de schimb
6,10
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică, Cu reumplare
7,50
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică, Cantitate de schimb
6,20
litru
Specificare lichid de răcire
OL999-9001
Antigel original
Lichide de frâna la schimbare
1,10
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
440 - 490
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
80
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
58
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină intermitentă lateral
LED
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2009
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2010
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 120.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 200.000 km / 10 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
mai întâi la 120.000 km / 8 ani, apoi odată la 80.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisiei osiei posterioare
mai întâi la 120.000 km / 8 ani, apoi odată la 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
toate 100.000 km
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024