Evacuare VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI - 70 cai motor diesel BNM - magazin online
VW Fox (5Z1,5Z3)
70 cp - motor diesel
04.2005 - 12.2009
70 cp - motor diesel
04.2005 - 12.2009
Marca: VW
Model: Fox (5Z1,5Z3)
Modif.: 1.4 TDI - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 04.2005 - 12.2009
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 3 cil. / 1422 cmc
Putere: 70 cp / 51 kW
Codul motorului: BNM
Ulei motor: 4,20
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Suspensie - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Directie - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Angrenare roata - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Cutie viteze - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Transmisie cu curea - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Piese motor - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Piese bloc motor - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Garnituri - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Sistem de racire - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Filtre - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Senzori - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Sistem alimentare - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Electrice - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Sistem pornire - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Curatare parbriz - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Sistemul de esapament - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Caroserie - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Lumini - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Interior - VW Fox (5Z1,5Z3) 1.4 TDI
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1600 - 2800
1/min
Cuplu maxim
155
Nm
Ridicare
95,50
mm
Alezaj
79,50
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
3
Secvenţă de aprindere
1-2-3
Presiune de compresie
19,00 - 31,00
bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
19,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60
bar
Termostatul se deschide la temperatura
85°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 01
84° - 91°
Radiatorul se decuplează la temperatura
Treaptă 02
91° - 98°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 01
92° - 97°
Radiatorul se cuplează la temperatura
Treaptă 02
99° - 105°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 858
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 996
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
850 - 1050
1/min
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4600 - 5000
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
2,00
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/55 R 15
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,00
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,50
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/60 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/55 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/60 R 15
2,20
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/60 R 14
2,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/55 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/60 R 15
2,60
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2465
mm
Ecartament faţă
1431
mm
Ecartament spate
1425
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZN
18,00
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1ZF
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZN
16,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1ZF
19,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,30
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZN
12,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZF
14,00
mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZN
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1ZF
2,00
mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,50
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZN
239,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1ZF
256,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1ZN
48,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
Număr PR. 1ZF
54,00
mm
Diametru cilindru de frână roată
fără ABS
19,05
mm
Diametru cilindru de frână roată
cu ABS
17,46
mm
Sistem electric
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
72
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
380
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
70
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,20
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 505 01
5W-30, 5W-40
Specificare ulei de motor
VW 505 01
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02T
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
până la 2006/11, 5 treapta 02T
G 052 178 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
de la 2006/12, 5 treapta 02T
G 052 512 A2
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
până la 2008/07/13
525 - 575
Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
de la 2008/07/14
485 - 515
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Delphi
150
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Compresor Denso
80
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Delphi
G 052 154 A2
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
50
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2007
toate 90.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2008
toate 150.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a rolei de ghidare a curelei de distribuţie
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
până la 2007
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
de la 2008
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2007
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2008
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024