Far Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1) stanga si dreapta - 99 cai benzina L13Z4 - magazin online
Honda Civic 9
99 cp - benzina
02.2012 - 12.2016
99 cp - benzina
02.2012 - 12.2016
Marca: Honda
Model: Civic 9
Modif.: 1.4 i-VTEC - benzina
Sasiu: hatchback
An: 02.2012 - 12.2016
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1339 cmc
Putere: 99 cp / 73 kW
Codul motorului: L13Z4
Ulei motor: 3,60
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Suspensie - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Directie - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Angrenare roata - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Cutie viteze - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Transmisie cu curea - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Piese motor - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Piese bloc motor - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Garnituri - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Sistem de racire - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Filtre - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Uleiuri si lichide - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Senzori - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Sistem alimentare - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Electrice - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Sistem pornire - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Curatare parbriz - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Caroserie - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Lumini - Honda Civic 9 1.4 i-VTEC (FK1)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,15 - 0,19
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,26 - 0,30
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,80
bar
Diferenţă max. 2 bar
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,70
bar
Retard maxim chiulasă
0,080
mm
Înălţime maximă a chiulasei
119,90 - 120,10
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
86° - 90°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Benzină
Denumire carburaţie
MPI
Presiune sistem
3,30 - 3,80
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 750
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
90
°C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2250 - 2750
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,20
%
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
3000
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă de bandă largă
Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
650 - 750
1/min
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Presiune pneuri spate
0,00
bar
vezi eticheta autocolantă de pe montantul B pe partea şoferului.
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
9,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,60
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,60
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Viscozitate ulei de motor
ACEA A5/B5
SAE 0W-20|SAE 0W-30|SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B3|ACEA A5/B5
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze S4AM, Cantitate de schimb
1,40
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze S4AM
MTF
Ulei original
Agent de răcire
fără pompă suplimentară agent răcire
4,60
litru
Agent de răcire
cu pompă auxiliară pentru lichid de răcire
4,70
litru
Specificare lichid de răcire
Original Frostschutzmittel
Lichide de frâna la schimbare
1,15
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
355 - 405
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
75 - 85
cm³
Specificaţie ulei de răcire
SP 10
Conţinut rezervor
50
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Lumini spate
LED
Piesă originală
Lumină de frână
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2012
toate 40.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2013
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2013, în condiţii grele de exploatare
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2012, în condiţii grele de exploatare
toate 20.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 120.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 3 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
mai întâi la 200.000 km / 10 ani, apoi odată la 100.000 km / 5 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 20.000 km / 1 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 10.000 km / 6 luni
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Mod de verificare-joc supapă
toate 100.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024