Far Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14) stanga si dreapta - 131 cai motor diesel F9Q 803, F9Q 804, F9Q 816, F9Q 818 - magazin online
Renault Grand Scenic 2 (JM0-1)
131 cp - motor diesel
04.2004 - 02.2008
131 cp - motor diesel
04.2004 - 02.2008
Marca: Renault
Model: Grand Scenic 2 (JM0-1)
Modif.: 1.9 dCi - motor diesel
Sasiu: microbus
An: 04.2004 - 02.2008
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1870 cmc
Putere: 131 cp / 96 kW
Codul motorului: F9Q 803, F9Q 804, F9Q 816, F9Q 818
Ulei motor fără filtru de particule: 4,60
litru cu filtru
Ulei motor cu filtru de particule: 4,90
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Suspensie - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Directie - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Angrenare roata - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Cutie viteze - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Transmisie cu curea - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Piese motor - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Piese bloc motor - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Garnituri - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Sistem de racire - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Filtre - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Uleiuri si lichide - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Senzori - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Sistem alimentare - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Electrice - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Sistem pornire - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Curatare parbriz - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Sistemul de esapament - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Caroserie - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Lumini - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Interior - Renault Grand Scenic 2 (JM0-1) 1.9 dCi (JM14)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
300
Nm
Ridicare
93,00
mm
Alezaj
80,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Disc de compensare
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,15 - 0,25
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,35 - 0,45
mm
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
6,959 - 6,981
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
6,957 - 6,979
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
Motor F9Q 803
16,90
:1
Rată de compresie
Motor F9Q 804
16,90
:1
Rată de compresie
Motor F9Q 816
16,90
:1
Rată de compresie
Motor F9Q 818
18,40
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Retard maxim chiulasă
0,050
mm
Înălţime maximă a chiulasei
161,50 - 164,50
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40
bar
Termostatul se deschide la temperatura
89°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
7PK1125
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Injecţie directă, de înaltă presiune
Producător carburaţie
Bosch
Producător pompă de injectare
Bosch
Tip pompă de injectare
CP 3
Producător duze de injecţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
>
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
750 - 850
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
750 - 850
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
89
°C
Valoare de emisie Diesel
Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
90
°C
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4700 - 5000
1/min
Mod de măsurare
B
Timp de oprire
5
Secundă(secunde)
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
cu 5 locuri, 205/55 R 17
2,40
bar
Presiune pneuri faţă
cu 7 locuri, 205/55 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
cu 5 locuri, 205/60 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
cu 7 locuri, 205/60 R 16
2,50
bar
Presiune pneuri spate
cu 5 locuri, 205/55 R 17
2,20
bar
Presiune pneuri spate
cu 7 locuri, 205/55 R 17
2,50
bar
Presiune pneuri spate
cu 5 locuri, 205/60 R 16
2,20
bar
Presiune pneuri spate
cu 7 locuri, 205/60 R 16
2,50
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2736
mm
Ecartament faţă
1506
mm
Ecartament spate
1506
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
24,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
21,80
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,07
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,50
mm
Se interzice rotirea discurilor de frână.
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,07
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
18,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
16,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate
6,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
6,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
300,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
274,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
34,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
fără filtru de particule
4,60
litru
Ulei de motor cu filtru
cu filtru de particule
4,90
litru
Viscozitate ulei de motor
RN0710
0W-40, 5W-40
Viscozitate ulei de motor
RN0720
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Specificare ulei de motor
fără filtru de particule
RN0710
Specificare ulei de motor
cu filtru de particule
RN0720
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze ND0
1,80
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,50
litru
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
6,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron III
Agent de răcire
Motor F9Q 803
8,10
litru
Agent de răcire
Motor F9Q 804, Motor F9Q 816, Motor F9Q 818
7,60
litru
Specificare lichid de răcire
Glaceol RX Typ D
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
515 - 585
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
140 - 160
cm³
Specificaţie ulei de răcire
PAG 488
Conţinut rezervor
60
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Lumini spate
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină de frână
Lampă posterioară cu diode luminiscente
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Lumini de urcare
Accesoriu
Entry1
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2007/10
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2007/11
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
până la 2007/10
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a distribuţiei motorului
de la 2007/11
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2007/10
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2007/11
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
până la 2007/10
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a rolei de întindere a curelei de transmisie
de la 2007/11
la fiecare 120.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2007/06
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2007/06, cu filtru de particule
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2007/07
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
cu filtru de particule
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire filtrului de particule
până la 2005/09
toate 150.000 km
Interval de înlocuire filtrului de particule
de la 2006/01, până la 2006/06
toate 200.000 km
Articolele vizualizate recent
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024