Far Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415) stanga si dreapta - 102 cai benzina M15A - magazin online
Suzuki Swift 3 (SG)
102 cp - benzina
de 02.2005
102 cp - benzina
de 02.2005
Marca: Suzuki
Model: Swift 3 (SG)
Modif.: 1.5 - benzina
Sasiu: hatchback
An: de 02.2005
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1490 cmc
Putere: 102 cp / 75 kW
Codul motorului: M15A
Ulei motor: 4,20
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-40, 15W-40, 20W-50
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Suspensie - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Directie - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Angrenare roata - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Cutie viteze - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Transmisie cu curea - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Piese motor - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Piese bloc motor - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Garnituri - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Sistem de racire - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Filtre - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Uleiuri si lichide - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Senzori - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Sistem alimentare - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Sistem pornire - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Curatare parbriz - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Sistemul de esapament - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Caroserie - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Lumini - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Interior - Suzuki Swift 3 (SG) 1.5 (RS 415)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
5900
1/min
Turaţie la cuplu maxim
4100
1/min
Cuplu maxim
133
Nm
Ridicare
78,00
mm
Alezaj
78,00
mm
Supapă per cilindru
4
Joc supapă - supapă de admisie
rece
0,18 - 0,22
mm
la 15 - 25°C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de admisie
cald
0,21 - 0,27
mm
la 60 - 68°C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de evacuare
rece
0,28 - 0,32
mm
la 15 - 25° C temperatura agentului de răcire
Joc supapă - supapă de evacuare
cald
0,30 - 0,36
mm
la 60 - 68°C temperatura agentului de răcire
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,465 - 5,480
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,440 - 5,455
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
9,50
:1
Retard maxim chiulasă
0,030
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,10
bar
Termostatul se deschide la temperatura
80° - 84°
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
-5°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Distanţă electrozi
1,05±0,05
mm
Bujii/Bujii incadescente NGK
cu bujii de aprindere cu iridium
IFR6J-11
Bujii/Bujii incadescente NGK
Cu bujii pe bază de nichel
BKR6E-11
Bujii/bujii incandescente altele
Denso
K20PR-U11
Rezistenţă secundară - bobină de inducţie
8250±1250
Ohm
la 20°C
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie multiplă
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
650 - 800
1/min
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
-5°00'±3°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 3200
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,20
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
60
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
2500
1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Sondă cu salt de semnal
Spannungshub la turaţia de verificare
>0,30
Volţi
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 165/70 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 185/60 R 15
1,90
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 185/60 R 15
2,00
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 165/70 R 14
1,90
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 165/70 R 14
2,20
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 185/60 R 15
1,80
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 185/60 R 15
2,00
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2380
mm
Ecartament faţă
1470
mm
Ecartament spate
1480
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
18,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,10
mm
Diametru tambur de frână punte spate
200,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
201,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
4,50
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate
6,50
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate
3,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - injectoare
11,30 - 13,80
Ohm
la 20°C
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
Variantă 1
36
Ah
Capacitate baterie
Variantă 2
44
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 1
180
Amperi
Curent de testare la rece a bateriei
Variantă 2
210
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 1
75
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
Variantă 2
80
Amperi
Putere demaror
Variantă 1
0,80
Kilowaţi
Putere demaror
Variantă 2
1,20
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,20
litru
Viscozitate ulei de motor
API SG
10W-40, 15W-40, 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SH
SAE 10W-30|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 15W-50|SAE 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SJ
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 10W-40|SAE 15W-40|SAE 20W-50
Viscozitate ulei de motor
API SM
SAE 0W-20|SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60
Specificare ulei de motor
API SG|API SH|API SJ|API SM
Ulei cutie de viteze manuală
2,20
litru
Ulei cutie de viteze manuală
cu cutie de viteze cu angrenaje
1,75
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,30
litru
Ulei transmisie automată
Cu reumplare
5,60
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
Suzuki ATF 3317
Specificaţie ulei transmisie automată
Posibilitate alternativă:
Mobil ATF 3309
Agent de răcire
cu cutie de viteze automată
6,10
litru
Agent de răcire
cu cutie de viteze mecanică
6,20
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,00
litru
Umpleţi vasul de expansiune al lichidului de ambreiaj până la marcajul superior
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3
Agent de răcire instalaţie de climatizare
350 - 390
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
Tip MZ
40 - 60
cm³
Ulei instalaţie de climatizare
Tip EZ
80 - 100
cm³
Specificaţie ulei de răcire
99000-99095-00A
Ulei original
Specificaţie ulei de răcire
Tip EZ
99000-99015-00A
Ulei original
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Unitate faruri ceaţă
Accesoriu
FOG1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a curelei de transmisie a compresorului de climatizare
la fiecare 90.000 km / 6 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 105.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 105.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
la fiecare 45.000 km/3 ani
Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
toate 165.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 45.000 km / 3 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024