Ferodouri frana Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.0 TFSI - 170 cai benzina BPJ - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi A6 Sedan (4F2, C6)
Audi A6 Sedan (4F2, C6)
170 cp - benzina
06.2005 - 03.2011
Marca: Audi Model: A6 Sedan (4F2, C6) Modif.: 2.0 TFSI - benzina
Sasiu: limuzina An: 06.2005 - 03.2011 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1984 cmc Putere: 170 cp / 125 kW Codul motorului: BPJ Ulei motor: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Diametru
      Aplica

      Toate piesele auto pentru Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.0 TFSI

      Franare
      Franare
      Suspensie
      Suspensie
      Directie
      Directie
      Angrenare roata
      Angrenare roata
      Cutie viteze
      Cutie viteze
      Transmisie cu curea
      Transmisie cu curea
      Piese motor
      Piese motor
      Piese bloc motor
      Piese bloc motor
      Garnituri
      Garnituri
      Sistem de racire
      Sistem de racire
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie
      Filtre
      Filtre
      Uleiuri si lichide
      Uleiuri si lichide
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere - Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.0 TFSI
      Inchide
      Senzori
      Senzori
      Sistem alimentare
      Sistem alimentare
      Electrice
      Electrice
      Sistem pornire
      Sistem pornire
      Curatare parbriz
      Curatare parbriz
      Sistemul de esapament
      Sistemul de esapament
      Caroserie
      Caroserie
      Lumini
      Lumini
      Interior
      Interior
      Tech dateTech date
      Date generale Date generale
      Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
      Sistem combustibil Sistem combustibil
      Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
      Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
      Sistem de frână Sistem de frână
      Sistem electric Sistem electric
      Materiale consumabile Materiale consumabile
      Iluminat Iluminat
      Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Date generale
      Valori fundamentale generale
      Tipul comenzii motorului
      Curea dinţată cu VVTi
      Turaţie la putere maximă
      4300 - 6000 1/min
      Turaţie la cuplu maxim
      1800 - 4200 1/min
      Cuplu maxim
      280 Nm
      Ridicare
      92,80 mm
      Alezaj
      82,50 mm
      Supapă per cilindru
      4
      Compensare joc supapă
      Berbec hidraulic
      Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
      45°
      Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
      45°
      Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
      5,950 - 5,970 mm
      Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
      5,940 - 5,950 mm
      Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
      4
      Secvenţă de aprindere
      1-3-4-2
      Presiune de compresie
      7,00 - 14,00 bar
      Diferenţă max. 3 bar
      Rată de compresie
      10,30 :1
      Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
      2,00 bar
      Temperatură de verificare 80° C
      Retard maxim chiulasă
      0,050 mm
      Înălţime maximă a chiulasei
      139,20 mm
      Sistem de răcire
      Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
      1,40 - 1,60 bar
      Termostatul se deschide la temperatura
      105°
      Reglare electronică
      Informaţii privind curelele
      Dimensiuni generale
      Mărime curea transmisie agregate
      21,36 x 1572
      Sistem combustibil
      Sistem de combustibil în general
      Tipul carburantului
      OTTO 98 ROZ
      Tipul carburantului
      Posibilitate alternativă:
      OTTO 95 ROZ
      Reducerea randamentului
      Producător carburaţie
      Bosch
      Tip carburaţie
      MED 9.1
      Presiune sistem
      Presiune înaltă
      50,00 - 110,00 bar
      După pompa de înaltă presiune
      Presiune sistem
      Presiune joasă
      6,00 bar
      Înainte de pompa de înaltă presiune
      Valori de verificare a emisiilor
      Valori generale referitoare la emisii
      Graficul de poziţie - ştecher
      Stânga sub tabloul de bord:.
      photoicon
      Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
      710 - 860 1/min
      Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
      710 - 860 1/min
      Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
      80 °C
      Valoare de emisie benzină
      CO-Conţinut la mersul la ralanti
      0,00 - 0,50 %
      Turaţie la ralanti mărită
      3800 - 4500 1/min
      CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
      0,00 - 0,20 %
      Contiţionarea timpului de ardere internă
      120 Secundă(secunde)
      Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
      3800 - 4500 1/min
      Tipul de construcţie al sondelor lambda
      Sondă de bandă largă
      Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
      710 - 860 1/min
      Valoarea lambda
      0,97 - 1,03 λ
      Date privind trenul de rulare
      Jante şi anvelope
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 225/50 R 17
      2,10 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 225/50 R 17
      2,50 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 225/55 R 16
      2,40 bar
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 225/55 R 16
      2,00 bar
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 245/40 R 18
      2,10 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 245/40 R 18
      2,90 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 245/45 R 17
      2,40 bar
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 245/45 R 17
      2,00 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 225/50 R 17
      2,10 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 225/50 R 17
      2,90 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 225/55 R 16
      2,70 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 225/55 R 16
      2,00 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 245/40 R 18
      2,10 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 245/40 R 18
      2,90 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 245/45 R 17
      2,70 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 245/45 R 17
      2,00 bar
      Dimensiuni tren de rulare
      Ampatamentul
      2841 - 2853 mm
      Ecartament faţă
      1610 - 1616 mm
      Ecartament spate
      1617 - 1627 mm
      Sistem de frână
      Dimensiune frânei
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Număr PR. 1LT
      25,00 mm
      Etrier frână FN3
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Număr PR. 1LD
      30,00 mm
      Etrier frână FNR-G60
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Număr PR. 1LG
      30,00 mm
      Etrier frână FNR-G60
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Număr PR. 1LH
      30,00 mm
      Etrier frână FNR-G60
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      Număr PR. 1ZL
      30,00 mm
      Etrier frână FNR-G60
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      Număr PR. 1LT
      23,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      Număr PR. 1LD
      28,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      Număr PR. 1LG
      28,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      Număr PR. 1LH
      28,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      Număr PR. 1ZL
      28,00 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 1KD
      12,00 mm
      Etrier frână C41
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 2ED
      12,00 mm
      Etrier frână C41
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 1KW
      22,00 mm
      Etrier frână C43
      Grosime discuri de frână osie spate
      Număr PR. 2EE
      22,00 mm
      Etrier frână C43
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 1KD
      10,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 2ED
      10,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 1KW
      20,00 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      Număr PR. 2EE
      20,00 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      Etrier frână FN3, Cu placă spate
      19,50 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      Etrier frână FNR-G60, Cu placă spate
      20,24 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      Etrier frână C41, Cu placă spate
      16,90 mm
      Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
      Etrier frână C43, Cu placă spate
      17,46 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      Etrier frână FN3, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      3,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
      Etrier frână FNR-G60, fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      4,00 mm
      Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
      fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
      3,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Număr PR. 1LT
      314,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Număr PR. 1LD
      321,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Număr PR. 1LG
      321,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Număr PR. 1LH
      347,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      Număr PR. 1ZL
      347,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 1KD
      302,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 2ED
      302,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 1KW
      330,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      Număr PR. 2EE
      330,00 mm
      Diametru piston frână osie anterioară
      Etrier frână FN3
      57,00 mm
      Diametru piston frână osie anterioară
      Etrier frână FNR-G60
      60,00 mm
      Diametru piston frână osie spate
      Etrier frână C41
      41,00 mm
      Diametru piston frână osie spate
      Etrier frână C43
      41,00 mm
      Sistem electric
      Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
      5750±750 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 5°
      4700±700 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 15°
      3250±450 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
      2625±375 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
      2150±350 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 35°
      1450±250 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
      1200±200 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 45°
      1000±200 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
      800±150 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
      610±70 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
      325±50 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
      190±40 Ohm
      Sistem electric general
      Tensiune baterie
      12 Volţi
      Capacitate baterie
      Variantă 1
      70 Ah
      În funcţie de dotare
      Capacitate baterie
      Variantă 2
      80 Ah
      În funcţie de dotare
      Curent de testare la rece a bateriei
      Variantă 1
      340 Amperi
      Curent de testare la rece a bateriei
      Variantă 2
      380 Amperi
      Producător generator
      VALEO
      Curent de încărcare a generatorului
      150 Amperi
      Producător demaror
      cu cutie de viteze automată
      Bosch
      Producător demaror
      cu cutie de viteze mecanică
      VALEO
      Putere demaror
      1,10 Kilowaţi
      Materiale consumabile
      Cantităţi de umplere şi specificaţii
      Ulei de motor cu filtru
      4,50 litru
      Viscozitate ulei de motor
      VW 501 01
      0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
      Viscozitate ulei de motor
      VW 502 00
      SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
      Viscozitate ulei de motor
      VW 503 00
      SAE 0W-30|SAE 5W-30
      Specificare ulei de motor
      VW 501 01|VW 502 00
      Specificare ulei de motor
      intervale variabile de service (Longlife)
      VW 503 00
      Ulei cutie de viteze manuală
      Cutie de viteze 01X
      3,00 litru
      Specificaţie ulei transmisie manuală
      Cutie de viteze 01X
      G 052 911 A2
      Ulei original
      Ulei transmisie automată
      Multitronic 01J, Cu reumplare
      7,50 litru
      Ulei transmisie automată
      Multitronic 01J, Cantitate de schimb
      5,00 litru
      specificat de producător 4.50 - 5,00 litri
      Specificaţie ulei transmisie automată
      Multitronic 01J
      G 052 180 A2
      Ulei original
      Ulei diferenţial osie faţă
      Multitronic 01J
      1,30 litru
      Specificaţie ulei punte faţă
      Multitronic 01J
      G 052 190 A2
      Ulei original
      Ulei servodirecţie
      0,90 litru
      Specificare ulei servodirecţie
      G 004 000 M2
      Ulei original
      Agent de răcire
      7,50 litru
      Specificare lichid de răcire
      G 12 Plus
      Lichide de frâna la schimbare
      cu cutie de viteze automată
      1,00 litru
      Lichide de frâna la schimbare
      cu cutie de viteze mecanică
      1,15 litru
      Specificare lichid de frână
      VW 501 14
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      510 - 550 Grame
      Specificaţie agent de răcire
      R134a
      Ulei instalaţie de climatizare
      120 - 140 cm³
      Specificaţie ulei de răcire
      G 052 300 A2
      Ulei original
      Conţinut rezervor
      70 litru
      Iluminat
      Faruri faţă
      Fază scurtă
      cu far cu halogen
      H7 12V 55W PX26d Longlife
      photoicon
      Fază scurtă
      până la 2008, cu Bi-Xenon
      D2S 85V 35W P32d-2
      photoicon
      Fază scurtă
      de la 2009, cu Bi-Xenon
      D3S 85V 35W PK32d-5
      photoicon
      Fază lungă
      până la 2008, cu far cu halogen
      H1 12V 55W P14,5s
      photoicon
      Fază lungă
      de la 2009, cu far cu halogen
      H15 12V 15/55 PGJ23t-1
      Fază lungă
      până la 2008, cu Bi-Xenon
      D2S 85V 35W P32d-2
      photoicon
      Fază lungă
      de la 2009, cu Bi-Xenon
      D3S 85V 35W PK32d-5
      photoicon
      Fază lungă
      de la 2009, Spot de fază lungă, cu Bi-Xenon
      H7 12V 55W PX26d
      photoicon
      Lumină adaptivă în curbă
      de la 2009, cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
      H8 12V 35W PGJ19-1
      photoicon
      Lumină de zi
      de la 2009, cu far cu halogen
      H15 12V 15/55 PGJ23t-1
      Piesă originală
      Lumină de zi
      până la 2008, cu Bi-Xenon
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumină de zi
      de la 2009, cu Bi-Xenon
      LED
      Piesă originală
      Lumină de zi
      Accesoriu
      DAY1
      Lumină de parcare
      cu far cu halogen
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
      photoicon
      Lumină de parcare
      până la 2008, cu Bi-Xenon
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
      photoicon
      Lumină de parcare
      de la 2009, cu Bi-Xenon
      LED
      Piesă originală
      Far de ceaţă
      până la 2008
      H7 12V 55W PX26d Longlife
      photoicon
      Far de ceaţă
      de la 2009
      H11 12V 55W PGJ19-2
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      cu far cu halogen
      PY21W 12V 21W BAU15s yellow
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      cu Bi-Xenon
      PY21W 12V 21W BAU15s interference
      photoicon
      Lumină intermitentă lateral
      WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
      photoicon
      Faruri spate
      Lumină intermitentă spate
      PY21W 12V 21W BAU15s yellow
      photoicon
      Lumini spate
      Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini spate
      Lampă posterioară cu diode luminiscente
      LED
      Piesă originală
      Lumină de frână
      Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumină de frână
      Lampă posterioară cu diode luminiscente
      LED
      Piesă originală
      Lumină marşarier
      până la 2008
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumină marşarier
      de la 2009
      W16W 12V 16W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumini de ceaţă spate
      Lămpi de poziţie cu becuri incandescente
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini de ceaţă spate
      Lampă posterioară cu diode luminiscente
      H21W 12V 21W BAY9s
      photoicon
      Iluminat număr de înmatriculare
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Lumină frâna suplimentară
      LED
      Mijloace de iluminat interior
      Iluminat interior
      C10W 12V 10W SV8,5-8
      photoicon
      Lampă uşi
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă de iluminat în portbagaj
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumini de urcare
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
      LED
      Piesă originală
      Lampă de citit
      T4W 12V 4W BA9s
      photoicon
      Lampă torpedo
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Pentru datele de service
      Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
      toate 180.000 km
      Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
      nu este prevăzută de producător
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      toate 90.000 km
      Interval de înlocuire a bujiilor
      la fiecare 90.000 km / 6 ani
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      până la 2006
      la fiecare 2 ani
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      de la 2007
      mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
      Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
      Multitronic 01J
      toate 60.000 km
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      la fiecare 15.000 km / o dată pe an
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      intervale variabile de service (Longlife)
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
      Audi A6 Sedan (4F2, C6) 2.0 TFSI - 170 cai Introduceti sasiu
      Audi Salveaza
      Stergeti intreaga istorie

      TOP producatori

      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Andreea Tohaneanu
      Andreea Tohaneanu
      22 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      TBone Alex
      TBone Alex
      13 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      balan cristian
      balan cristian
      12 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Zorro Zdm
      Zorro Zdm
      09 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      gabriel ion
      gabriel ion
      08 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      crb crb
      crb crb
      01 April 2024